Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lublin: Nowe ceny biletów ZTM. U kierowcy drożej

Utworzony przez Lubelak, 12 kwietnia 2011 r. o 17:09 Powrót do artykułu
Uzasadnieniem dla istnienia urzędników jest ich radosna twórczość. Każdą prostą rzecz można skomplikować nieskończenie.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ja tu widzę kolejne spore zamieszanie [; droższe bilety u kierowców - jak najbardziej popieram, ale powinny być po 3zł za normalny i 1,5zł za ulgowy. Zniknie problem wydawania reszty, a do tego jak nie masz odliczonej kwoty to nie masz biletu, nara hehe. Autobus to nie kiosk <3 ...kiedyś u kierowców były droższe bilety, ale jeśli mnie pamięć nie myli komuś się to nie spodobało i gdzieś taką praktykę zaskarżył
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po co ta zmiana? Bilety czasowe nie zdały swojego zadania...
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
....ale za tym by u kierowcy było drozej to jestem ZA. Przeciez wiedzac, ze nastepnego dnia bedzie sie jechac autobusem, mozna kupic bilet wczesniej. A potem jedzie sie autobusem godzine a nie pol godziny
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dziwne jest to że karnety będą po 2.40 x 5 czyżby chcieli opchnąć te karnety które naklepali poprzednio.Raczej nie ułatwią pracy kierowcom bo będą oni musieli mieć cztery rodzaje biletów i za każdym razem dopytywać się pasażera o jaki bilet mu chodzi.Za co ci ludzie biorą wypłaty????????
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Coś może być z karnetami w sumie ;D Wychodzi na to że u kierowcy będą tylko bilety po 2.80 i 1.40 i te karnety. W sumie to nie jest żadne komplikowanie cennika. Jest łatanie + dorzucenie opcji z kierowcami. Co do tego 30minutowego to się nie zgodzę z krytyką. Bilety czasowe, choć były dawno temu, to były dobre. Przeczytajcie co jest napisane w uchwale. Bilet 30 minutowy jest ważny 30 minut od momentu skasowania z możliwością przesiadania się do innych pojazdów(można śmiało dojechać dwoma liniami (np 10 i 710) lub w przypadku gdy nie miała miejsce przesiadka, przez całą długość trasy danej linii. To oznacza, że jak jedziemy bez przesiadki, to za 2,40 będziemy mogli przejechać od początku do końca, a nie będziemy musieli po 30 minutach biec i kasować drugiego, albo kupować biletu po 2,80
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
bambuczko napisał:
Po co ta zmiana? Bilety czasowe nie zdały swojego zadania... [/quote] Czasem zdarza się tak, że jedzie się kilka przystanków, ale z przesiadką (bo np. z tyłu dziedzie autobus, który bardziej pasuje). Jeśli wyrobisz się w 30-stu minutach, to nie musisz kasować kolejnego biletu. [quote name='JJ' timestamp='1302621557' post='463558'] Dziwne jest to że karnety będą po 2.40 x 5 czyżby chcieli opchnąć te karnety które naklepali poprzednio.Raczej nie ułatwią pracy kierowcom bo będą oni musieli mieć cztery rodzaje biletów i za każdym razem dopytywać się pasażera o jaki bilet mu chodzi.
A po co kierowca ma się pytać? Jak pasażer mówi "Poproszę bilet normalny/ulgowy" to znaczy, że chce jeden bilet za 2,80/1,40 zł, co innego, jak mówi "poproszę karnet" lub "poproszę 5 biletów". Proste i logiczne. W sumie to bardzo dobrze, że u kierowcy będą trochę droższe bilety, bo szlag człowieka trafia, jak autobus zatrzymuje się pod KUL-em, gdzie jest kiosk, automat i samochód, a mimo to ludzie lecą kierowcy.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"To korzystna dla pasażerów zmiana – przekonuje Justyna Góźdź z ZTM" to niech się Pani Justyna przejedzie w godzinach szczytu, których w lulinie jest wiecej niz jedne.. zobaczymy ile przystanków wtedy na nim przejedzie.. A co do sprzedaży biletów u kierowcy to to jego (za przeproszeniem) zastany obowiązek.. - poszedl by do innej pracy to by zobaczył jakie ludzie mają "zakresy obowiązków" na całą kartkę A4 rozpisane.. (AHA i za podobne wynagrodzenie..)
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Parmezanie, a czytałeś moją wypowiedź i to co pogrubiłem? Jeżeli nie będziesz się przesiadał to na bilecie 30minutowym możesz jechać tak jak teraz: Od początku do końca trasy. Choćby korki były epickie i autobus jechał od końcowego do końcowego 2 godziny.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To zmiany na lepsze, gratuluję ZTM, że wreszcie się coś ruszyło do przodu. Jeszcze gdyby kontrolerzy nie musieli nosić tych odblaskowych kamizelek - gapowicze widzą kontrolerów z odległości kilku przystanków i albo wysiadają wcześniej przed kontrolą albo "wyjatkowo" kasują bilet. Ponadto kontroli powinno byc więcej.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
@parmezan - ty to widać podobnie jak Pani Justyna aktywnie podróżujesz autobusami. Idź się gdzieś przejedź w weekend i sobie postój 10 minut na jednym przystanku, bo przecież trzeba kupić bileciki [: Ciężko to zrobić przed przyjazdem pojazdu, ciężko znaleźć kiosk czy zrobić zapas, ciężko obsłużyć automat czy zapłacić telem. @janek - słusznie
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
janek napisał:
To zmiany na lepsze, gratuluję ZTM, że wreszcie się coś ruszyło do przodu. Jeszcze gdyby kontrolerzy nie musieli nosić tych odblaskowych kamizelek - gapowicze widzą kontrolerów z odległości kilku przystanków i albo wysiadają wcześniej przed kontrolą albo "wyjatkowo" kasują bilet. Ponadto kontroli powinno byc więcej.
Racja! -kontroli więcej i to tam,gdzie są najmniej spodziewane-np.na przystanku Mełgiewska Montażowa,bo tam ludzie "nagminnie nie kasują" biletów...
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
@dergo - w sprawie przejechania na całej długości trasy - mój błąd - nie doczytałem (tak to jest jak sie pisze na szybko posta pod wpływem emocji.. i to nie byle jakich bo biletym w Lublinie to bardzo kontrowersyjny temat..) @abc - wciąż twoje argumenty nie przemawiają.. nie ma znaczenia, już dawno miały być w autobusach automatyka.. a do tego zdażają się przystanki bez kiosku.. no a już nie wspomne o tym, że można na szybko do autobusu wpaść.. No i przypominam o "zakresie obowiązków".. zobacz na stronach z ofertami pracy jakie ludzie mają zakresy za podobną kase..
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
@abc - wciąż twoje argumenty nie przemawiają.. nie ma znaczenia, już dawno miały być w autobusach automatyka.. a do tego zdażają się przystanki bez kiosku.. no a już nie wspomne o tym, że można na szybko do autobusu wpaść.. No i przypominam o "zakresie obowiązków".. zobacz na stronach z ofertami pracy jakie ludzie mają zakresy za podobną kase.. [/quote] Hej TY! Parmezan czy inny ser ;-) Jeśli tak wypominasz kierowcom MPK zarobki to zapraszam na kursik kat D, kurs doszkalający i następnie CV do MPK. Przyjdź, popracuj zobacz... Wtedy porozmawiamy! Co do za...ych obowiązków to musisz wiedzieć iż owszem kierowcy powinni sprzedawać bilety, ale tylko na przystankach i kwota za bilet powinna być odliczona. Chciałbym trzfić kiedyś na Ciebie w autobusie gdy "walisz" z 20-stakiem lub "dychą" po jeden bilet za 1,20. niePozdrawiam. Aha... Dla wszystkich pasażerów komunikacji miejskiej w Lublinie wklejam artykuł ze strony ZTM. link: http://www.ztm.lublin.eu/index.php/komunikaty/176-o-sprzeday-biletow-przez-kierowcow O sprzedaży biletów przez kierowców środa, 01 grudnia 2010 09:20 Szanowni Pasażerowie! Celem uniknięcia nieporozumień i kłopotów podczas kontroli biletowej, ZTM w Lublinie przypomina, że każdy pasażer powinien sprawdzić przed wejściem do pojazdu czy posiada ważny bilet. Jeśli takiego biletu nie ma i nie ma możliwości nabycia go na przystanku, to może skorzystać z nabycia biletu u kierowcy, niezwłocznie po wejściu do pojazdu. Sprzedaż biletów w pojazdach komunikacji miejskiej jest jedną z wielu możliwości i stanowi uzupełniającą formę sprzedaży. Sieć sprzedaży biletów komunikacji miejskiej jest bardzo rozbudowana i umożliwia ich zakup w różnych punktach sprzedaży, dodatkowo także w biletomatach i przez telefon komórkowy. Kierowca wyjeżdżając w trasę pobiera jedynie określoną liczbę biletów i później nie ma już możliwości ponownego uzupełnienia zasobów. Poza tym, sprzedaż biletów przez kierowców nie może naruszać bezpieczeństwa i jakości przewozów, toteż może odbywać się wyłącznie na przystankach, a nie w czasie ruchu pojazdu. Korzystanie podczas jazdy z telefonu wymagającego trzymania słuchawki lub mikrofonu w ręku przez kierującego pojazd, Kodeks Drogowy traktuje jako wykroczenie i nakłada grzywnę w kwocie 200 zł. Operacja sprzedaży biletów, wymagająca częstokroć wydawania reszty jest bardziej skomplikowana i dlatego nie powinna absorbować uwagi kierowcy podczas jazdy. Szczegółowe zasady sprzedaży biletów w pojazdach określono w Instrukcji przewozu osób i rzeczy środkami lokalnego transportu zbiorowego wykonywanego na zlecenie Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie obowiązującej od dnia 10 maja 2010 r. Rozdz. II § 3 pkt. 4 niniejszego dokumentu określa, że w przypadku konieczności dokonania zakupu biletu u kierowcy pasażer bezpośrednio po wejściu do pojazdu zobowiązany jest zgłosić ten fakt kierowcy. Zakupiony u kierowcy bilet lub też wcześniej w innym punkcie sprzedaży należy niezwłocznie skasować po wejściu do pojazdu. Jednocześnie należy pamiętać, że sam zakup biletu nie stanowi nabycia prawa do przewozu, stanowi o tym dopiero fakt skasowania biletu. Podkreślmy zatem, że fakt posiadania przez Państwa w pojeździe nieskasowanych biletów nie jest dostatecznym wytłumaczeniem podczas kontroli biletów. Wobec powyższego prosimy o stosowanie się do ww. zasad, pozwoli to Państwu w przyszłości uniknąć przykrych sytuacji, a w konsekwencji otrzymania wezwania do zapłaty opłaty dodatkowej. Jednocześnie informujemy, że ZTM w Lublinie sukcesywnie wprowadza sprzedaż biletów za pomocą stacjonarnych automatów biletowych. Obecnie na terenie miasta zostało uruchomionych 10 takich urządzeń. Dodatkowo, również we wszystkich nowo zakupionych pojazdach (30 trolejbusach i 80 autobusach) będą zainstalowane mobilne automaty do sprzedaży biletów.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mikra napisał:
Czasem zdarza się tak, że jedzie się kilka przystanków, ale z przesiadką (bo np. z tyłu dziedzie autobus, który bardziej pasuje). Jeśli wyrobisz się w 30-stu minutach, to nie musisz kasować kolejnego biletu. A po co kierowca ma się pytać? Jak pasażer mówi "Poproszę bilet normalny/ulgowy" to znaczy, że chce jeden bilet za 2,80/1,40 zł, co innego, jak mówi "poproszę karnet" lub "poproszę 5 biletów". Proste i logiczne. W sumie to bardzo dobrze, że u kierowcy będą trochę droższe bilety, bo szlag człowieka trafia, jak autobus zatrzymuje się pod KUL-em, gdzie jest kiosk, automat i samochód, a mimo to ludzie lecą kierowcy.
Mikra Wiem co piszę na co dzień wożę was autobusami po Lublinie i uwierz mi niewielu jest pasażerów "normalnych" jak ty którzy wiedzą czego chcą a najczęściej trzeba się użerać nawet z wykształconymi ludźmi co myślą że za kierownicę to wsadzają byle deb***a.Nikogo nie chciałem urazić
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
@Skory - zacznijmy od tego, że jeśli chcesz aby cie ludzie szanowali to ty szanuj innych.. (na chwile obecną na to nie zasługujesz..) "Jeśli tak wypominasz kierowcom MPK zarobki to zapraszam na kursik kat D, kurs doszkalający i następnie CV do MPK." to zapraszam do pracy gdzie wymagane sa : studia wyższe, certyfikat z angielskiego, doświadczenie zawodowe, oraz wiele innych.. i chetnych na jedno stanowisko jest średnio 50 i w góre.. łyso ? "..kwota za bilet powinna być odliczona" - co nie znaczy że "ma obowiązek" posiadania odliczonej kwoty.. (co by bylo niezgodne z prawem wg. twojego myślenia) Sytuacja którą podałeś, że pasażer płaci 10zl za bilet za 1,20 jest niezmiernie mało.. zazwyczaj jest tak, że kierowca "robi miny" jak ma wydać 10gr.. - niech ma pretensje do urzedników ktorzy taką a nie inną cenę ustalaja za bilety.. proste nie? "Korzystanie podczas jazdy z telefonu wymagającego trzymania słuchawki lub mikrofonu w ręku przez kierującego pojazd, Kodeks Drogowy traktuje jako wykroczenie i nakłada grzywnę w kwocie 200 zł. Operacja sprzedaży biletów, wymagająca częstokroć wydawania reszty jest bardziej skomplikowana i dlatego nie powinna absorbować uwagi kierowcy podczas jazdy." to niezłych "idiotów" tam przyjmują jak mają problemy z podstawami matematyki.. - ale gadać przez telefon potrafią czy rozmawiać ze znajomymi..
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jak chcecie ograniczyć sprzedaż w autobusie to do cholery jasnej postawcie albo automaty albo kioski z biletami bo np na moim i wielu innych nie ma i gdzie mam k.rwa kupic bilet. co za deb***e wziasc karabin i wystrzlac i nie chodzi tu o to ze nie chce sie dupy ruszyc i pojsc po bilet tylko o to ze nie ma go gdzie kupic zwłaszcza np w niedziele GENIALNY POmYSŁ naprawdę pogratulowac pomysłodawcy i co w tym dziwnego ze mlodzi ludzie wyjezdzaja i nie chca wrocic po co? do takiego kraju absurdów ?
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Naiwni jesteście jeżeli myślicie że ludziska przestaną kupować u kierowcy.Kiedyś też były droższe i jakoś ludzi to nie odstraszało.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
owszem kupowali, ale nie tak dużo jak teraz. @zniesmaczona bardzo - płac telefonem. Też źle? no tak, najprościej wszędzie szukać problemów.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zniesmaczona bardzo napisał:
jak chcecie ograniczyć sprzedaż w autobusie to do cholery jasnej postawcie albo automaty albo kioski z biletami bo np na moim i wielu innych nie ma i gdzie mam k.rwa kupic bilet. co za deb***e wziasc karabin i wystrzlac i nie chodzi tu o to ze nie chce sie dupy ruszyc i pojsc po bilet tylko o to ze nie ma go gdzie kupic zwłaszcza np w niedziele GENIALNY POmYSŁ naprawdę pogratulowac pomysłodawcy i co w tym dziwnego ze mlodzi ludzie wyjezdzaja i nie chca wrocic po co? do takiego kraju absurdów ?
Pindo głupia. Ja też nie mam na przystanku kiosku i zawsze mam w portfelu dwa, trzy bilety. Ludzie młodzi i wykształceni wyjezdzają jak czytają takie durne wypociny jak twoje. Jakbym miał karabin to w pierwszej kolejnosci ciebie bym odstrzelił. No durna pinda.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 3

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.