Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
szkoda, że wciąż tak mało ludzi z tego korzysta, a większość niestety nadal uważa, iż autobus to także dodatkowo jest kiosk... najgorzej w weekendy. Swoją drogą to już trzeci system "za", żeby wycofać i skończyć ze sprzedażą biletów u kierowcy, po co ich rozpraszać, a dodatkowo spowalniać cały pojazd.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
BEZ SENSU, NIE JEŻDŻĘ AUTOBUSEM ZBYT CZĘSTO, WIĘC NIE MAM SZAN SKORZYSTAĆ BO NAJPIERW KONTO POTEM DOŁADOWAĆ A POTEM KUPIĆ BILET CZY NIE PROŚCIEJ BY BYŁO PO PROSTU WYSYŁAJĄC ODPOWIEDNI KOD NA NUMER ODPOWIEDNI WYŻEJ PŁATNY I ESEMES ZWROTNY BY BYŁ BILETEM ? ? ? ? CZY NIE BYŁO BY PROŚCIEJ
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
@MARCIN wyłącz Caps Lock (nie krzycz), racz przeczytać pierw netykietę. Do tego pomyśl, bo w przypadku takich "premium numerów" lwią część z każdego sms'a zabiera sobie zwykle operator prowadzący. Ot, bilet ulgowy za 2,4 zł czy 3,6 zł - kto według Ciebie by to kupił? Do tego sam sobie szukasz problemów, takie konto zakłada się raz i jest to szybkie podobnie jak jego doładowanie poprzez jakiś z systemów e-płatności. Tu wedle własnych potrzeb, doładowujesz w zależności czy jeździsz często, czy też rzadko... no i wygodne bo nie trzeba szukać kiosku czy męczyć kierowcy.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
MARCIN napisał:
BEZ SENSU, NIE JEŻDŻĘ AUTOBUSEM ZBYT CZĘSTO, WIĘC NIE MAM SZAN SKORZYSTAĆ BO NAJPIERW KONTO POTEM DOŁADOWAĆ A POTEM KUPIĆ BILET CZY NIE PROŚCIEJ BY BYŁO PO PROSTU WYSYŁAJĄC ODPOWIEDNI KOD NA NUMER ODPOWIEDNI WYŻEJ PŁATNY I ESEMES ZWROTNY BY BYŁ BILETEM ? ? ? ? CZY NIE BYŁO BY PROŚCIEJ
w pełni zgadzam się z Marcinem, sama kiedyś chciałam skorzystać z biletu przez sms.. wybierałam sie do centrum na imprezę, postanowiłam skorzystać z MPK, zajrzałam na stronę i jak zobaczyłam ile ceregieli mnie czeka by skorzystać z tej usługi stwierdziłam, że szybciej będzie u kierowcy kupić bilet
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zgadzam się, najgorsi są studenci i uczniowie, stoją na przestanku opierają się o kiosk albo biletomat i wraz kupują te bilety u kierowcy, trzeba byś totalnym deb***em!!! ZTMmie zlituj się i zlikwiduj te bilety w autobusach, przeciwni są wszyscy i pasażerowie i kierowcy!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A ja lubię mieć kontakt z kierowcami.Są tacy męscy.Parę razy udało mi się nawet umówić,są wyśmienici w tym.Bo kolegom z roku po dopalaczach to nawet się nie podnosi.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
to samo co było mpay czy skycash dla przypomnienia pierwszy był dotpay.pl polski portal oczywiście i nie ma problemów z gwarancją potwierdzenia zapłaty a możne zwykły sms na zwykły numer czterocyfrowy bez żadnych kont cały świat tak kupuje u nas musi być na odwrót
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ten system to kompletna bzdura. Jeżeli muszę założyć konto i przelać tam jakieś pieniądze, to przecież prościej jest za te pieniądze kupić sobie zapas biletów i nie męczyć się z komórką. pozdrawiam.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na razie to tam jest tylko Olsztyn, Warszawa i Wrocław. A gdzie ten Lublin?
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Moim zdaniem-głupota. Rozumiem,że system ma służyć ludziom korzystającym z MPK okazjonalnie.Mają zakładać konto,przelewać pieniądze,które nie wiadomo kiedy wykorzystają. Powinno być prościej:wysyłam sms na odpowiedni numer,w odpowiedzi dostaję sms zwrotny z "biletem" a należność zostaje pobrana z mojego konta telefonicznego-wtedy to ma sens. A tak-to ja pieprzę!(cytując dźwigowego Kotka z Alternatyw)
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
@józio - dotpay to zło: - z każdego SMS'a zabierają 60%, a ty dostajesz tylko 40% - numery telefonów są zbierane i przekazywane niefajnym firmom, a potem zaczyna przychodzić mnóstwo sms śmieci, nachalnych reklam. Niestety jak widać powyżej, mentalności ludzi się tak łatwo nie zmieni, to jak walka z wiatrakami, najprościej napisać "głupota", "bzdura" czy czekać w niedzielę 10 minut na jednym przystanku aż wszyscy kupią bilety. Po prostu, ktoś powinien radykalnie powiedzieć i zdecydować, że biletom u kierowców dziękujemy - macie trzy systemy, automaty, kioski, kupujcie sobie tam na zapas, zatrudnić wielkie stado kontrolerów i się skończy :> Jesteście zacofani, a przez was długo jeszcze zacofane będzie to miasto, co tu ukrywać, jeśli mPAY miałby sporą rzeszę klientów, pewno nie ograniczał by się tylko do biletów (autobusowych czy za parkowanie), płacenia za rachunek telefoniczny, a używać by go można wszędzie, czyli tak jak to zakładano, płacąc sobie rano w kiosku za fajki czy gazetę, czy np. w McDonald'zie [:
olo napisał:
Rozumiem,że system ma służyć ludziom korzystającym z MPK okazjonalnie.
system służy każdemu, bez względu czy jeździsz często czy rzadko.
Ostatnio edytowany 25 marca 2011 r. o 15:13
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
abc napisał:
@józio - dotpay to zło: - z każdego SMS'a zabierają 60%, a ty dostajesz tylko 40% - numery telefonów są zbierane i przekazywane niefajnym firmom, a potem zaczyna przychodzić mnóstwo sms śmieci, nachalnych reklam. Niestety jak widać powyżej, mentalności ludzi się tak łatwo nie zmieni, to jak walka z wiatrakami, najprościej napisać "głupota", "bzdura" czy czekać w niedzielę 10 minut na jednym przystanku aż wszyscy kupią bilety. Po prostu, ktoś powinien radykalnie powiedzieć i zdecydować, że biletom u kierowców dziękujemy - macie trzy systemy, automaty, kioski, kupujcie sobie tam na zapas, zatrudnić wielkie stado kontrolerów i się skończy :> Jesteście zacofani, a przez was długo jeszcze zacofane będzie to miasto, co tu ukrywać, jeśli mPAY miałby sporą rzeszę klientów, pewno nie ograniczał by się tylko do biletów (autobusowych czy za parkowanie), płacenia za rachunek telefoniczny, a używać by go można wszędzie, czyli tak jak to zakładano, płacąc sobie rano w kiosku za fajki czy gazetę, czy np. w McDonald'zie [: system służy każdemu, bez względu czy jeździsz często czy rzadko.
Panie "Europejczyk" z Koziej Wólki-jeżeli ktoś jeździ często,to chyba lepiej i wygodniej jest kupić bilet okresowy. A na marginesie-może jestem zacofany jak to całe miasto ale wiem,że zwrotu McDonald's się nie odmienia. Z europejskimi pozdrowieniami.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ja korzystam z mpaya bo jest prosty w obsludze. czasem kupuje bilety w kiosku, a kiedy nie mam takiej opcji wybieram kupno przez telefon. szybko i sprawnie.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.