Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Ja chcę autobus bezpośredni z każdego przystanku na każdy. I nie rzadziej niż co 5 minut !!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
po takich zmianach nie doładuję już karty miejskiej wracam do swojego samochodu nie dość że stoję w korku wisząc w zatłoczonym trolejbusie to po zmianach nastoję się jeszcze na przystanku bo nie zmieszczę sie w 158. A 55 to dla mnie żadna alternatywa, bo 55 jedzie przez plac wolności i zakorkowane krakowskie przedmieście- będzie znacznie dłużej niż 158. 158 jedzie się szybciej, bo przez lipową. Jak zechcę pozwiedzać miasto to się wybiorę na przechadzkę czy przejażdżkę w niedzielę a na tygodniu to wolałbym dotrzeć do pracy możliwie najprostszą drogą.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A ja chce trakcję trolejbusową do Świdnika:)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A ja chce trakcję trolejbusową do Świdnika:)
OJ ,WSIĄDŹ SOBIE W TRAMWAJ "LOTNISKOWY", TO W TRYMIGA BĘDZIESZ W ŚWIDNIKU.;-))) A TAK NA POWAŻNIE -JEŚLI CHCECIE RZECZYWISTEGO POSTĘPU, TO JEDNA LINIA POWINNA JEŹDZIĆ TYLKO I WYŁĄCZNIE PO JEDNEJ ULICY , ALE CZĘŚCIEJ !!! POWIECIE -TRZEBA BY BYŁO SIĘ PRZESIADAĆ ? TAK !!! WASZE WNUKI TO ZROZUMIEJĄ I TO WPROWADZĄ , BO WY NIESTETY NIE JESTEŚCIE W STANIE TEGO ZROZUMIEĆ !!! 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dajcie spokój z tym MPK,przy obecnych cenach paliwa, bardziej opłaca mi się i tak jeździć autem, niż autobusami. Oprócz tego że taniej, (gdy jadę na przykład z żoną) to jest cieplej, spokojniej, bardziej komfortowo, a jak się zna miasto, to i szybciej niż autobusem, który notorycznie się spoźnia...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
co za chory człowiek kieruje 10 na Gęsią przecież teraz 45 żeby nawrócić blokuje całe skrzyżowanie czy przy planowaniu tras ZTM ma gdzieś przepisy o ruch drogowym ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A pro po częstotliwości..jeżdżę do pracy przez Nowy Świat (mam nadzieję już niedługo).. dlaczego tylko dwie linie tam jadą.. i to tylko z kierunku Romera??? W dodatku często jedzie jeden za drugim a potem trzeba stać nie wiadomo ile.. w godzinach szczytu z przystanku Medalionów .. 40 i 15 jedzie dosłownie co chwila.. na Porębę 160.. z opóźnieniem bądź wcale (jak to było ostatnio) 37 co pół godziny.. 50 ..lepiej nie mówić. Kto to wymyśla? Pasażer dojeżdżający komunikacją czy kierowca samochodu??? Masakra.. Jeszcze jedno.. Piękne mamy trolejbusy..tylko dlaczego, przy obecnej aurze..kierowcy nie włączają ogrzewania??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
dlaczego 20-tki sie czepicie bardzo dobry kurs do budowlanej
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mam pytanie dlaczego nowa linia 11 która ma jeździć przez nowy świat na końcowy na Widoku a np nie ma zajezdni początkowej na Węglinie albo LSM i jeździła by prze armii krajowej w stronę Nowy Świat z stamtąd też luzie chcą dojechać do pracy!!! Dziękuję za taką durną propozycję :(
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Oj o czym tu pisać ta tak zwana rewolucja w komunikacji,narobiła jedynie więcej rozgardiaszu a niżeli pożytku dla ludzi korzystających na codzień z komunikacji miejskiej.Potworzone są linie "turystyczne" które mają jeździć przez pół Lublina,a nowe linie które powstały od podstaw można policzyć na palcach u jednej ręki.Najlepszym tego przykładem są trolejbusy gdzie nawieszano trakcji trolejbusowej bez ładu i składu a teraz ZTM nie wie co z tym fantem zrobić.A tu gdzie trakcja trolejbusowa mniała by największy sens to w tym miejscu wogóle nie powstała,mam tu na myśli Aleje Tysiąclecia 3-go Maja i Krakowskie Przedmieście gdzie śmiało linie 10 i 57 można by było zastąpić trolejbusami i to mniało by ręce i nogi.A tak powstało 32 kilometry nowej trakcji trolejbusowej,a całkiem nowych lini trolejbusowych powstało raptem dwie 154 i 157,bo tych lini powstałych po tak zwanej konwersji wcale nie licze,bo w tym przypadku jest zwykłe zastąpienie autobusów trolejbusami nic więcej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Oj o czym tu pisać ta tak zwana rewolucja w komunikacji,narobiła jedynie więcej rozgardiaszu a niżeli pożytku dla ludzi korzystających na codzień z komunikacji miejskiej.Potworzone są linie "turystyczne" które mają jeździć przez pół Lublina,a nowe linie które powstały od podstaw można policzyć na palcach u jednej ręki.Najlepszym tego przykładem są trolejbusy gdzie nawieszano trakcji trolejbusowej bez ładu i składu a teraz ZTM nie wie co z tym fantem zrobić.A tu gdzie trakcja trolejbusowa mniała by największy sens to w tym miejscu wogóle nie powstała,mam tu na myśli Aleje Tysiąclecia 3-go Maja i Krakowskie Przedmieście gdzie śmiało linie 10 i 57 można by było zastąpić trolejbusami i to mniało by ręce i nogi.A tak powstało 32 kilometry nowej trakcji trolejbusowej,a całkiem nowych lini trolejbusowych powstało raptem dwie 154 i 157,bo tych lini powstałych po tak zwanej konwersji wcale nie licze,bo w tym przypadku jest zwykłe zastąpienie autobusów trolejbusami nic więcej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zatrudnijcie w urzędach jeszcze więcej oszołomów, będzie nie tylko straszno ale i smieszno.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciekawe wnioski. Tylko skąd wiecie że to pasażerowie krytykują? Może komentarze pisali ludzie którzy nie jeżdżą autobusami?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciekawe wnioski. Tylko skąd wiecie że to pasażerowie krytykują? Może komentarze pisali ludzie którzy nie jeżdżą autobusami?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciekawe wnioski. Tylko skąd wiecie że to pasażerowie krytykują? Może komentarze pisali ludzie którzy nie jeżdżą autobusami?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przecież tych zmian nikt sobie od tak nie wymyślił - to są "wymysły" samych rad dzielnic
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ZTM powinno zająć się usprawnianiem BIEŻĄCEGO kursowania autobusów, a dopiero później PLANOWANIEM. Jak to się dzieje, że dwa razy pod rząd, 19 i 20 stycznia kurs linii nr 15 znad zalewu sprzed godz. 7 rano nie doszedł do skutku? Jeden z najpopularniejszych kursów w porannych godzinach szczytu, ludzie do pracy chcą zdążyć, marzną na przystanku, a 15 nie ma! Dzień w dzień! Jak to w ogóle możliwe? Gdzie jest jakakolwiek kontrola? Ja rozumiem, raz może się zdarzyć, ale dwa pod rząd? Czy ktoś nad tym panuje? Nie dość, że w tym autobusie tłok, jak w wagonie bydlęcym, bo ZTM nie może - mimo interwencji - przyjąć do wiadomości, że ta część Lublina się rozwija (Wrotków) i są coraz większe potrzeby komunikacyjne, to jeszcze olewa sobie dwa dni po kolei mieszkańców i nie wysyła autobusu! Nawet zastępczego! Stąd w godzinach szczytu powinny jeździć same długie, przegubowe autobusy, z powrotem ok. 15-17 tak samo. Ale jakimś dziwnym tokiem myślenia urzędników ZTM te pojemne tabory wysylane są tu tylko w sezonie letnim. Tylko rekreacja się liczy? A już ludzie pracujący to nie? Skandal.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
przez Orkana mało co jeździ-wszystko jedzie na nowe bloki na Czubach
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No i znowu PAN Smaga ferment sieje ! Ja się pytam o co mu do kurwy nędzy chodzi ? Człeniu opaniętaj się !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zmiany proponowane przez ZTM mają wymusić jak najczęstsze przesiadki jak wiadomo nowe bilety np. 30 minutowy nie uprawnia już do przesiadek.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 4

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.