ale Paderewskiego jadąc z Choin będą omijać bo przecież nie wjadą na pętlę jak 23,42,44 bo tam nie ma trakcji trolejbusowej a przystanku na ul. Choiny obok pętli jak na razie nie zbudowano...
|
|
zaparkują tam mieszkańcy pobliskiego osiedla
|
|
a dlaczego 154 nie przedłużą na Choiny skoro ze 156 i 160 tak robią?...
|
|
ale Paderewskiego jadąc z Choin będą omijać bo przecież nie wjadą na pętlę jak 23,42,44 bo tam nie ma trakcji trolejbusowej a przystanku na ul. Choiny obok pętli jak na razie nie zbudowano...najblizszy przystanek od pętli to jest śliwińskiego i tam jest trakcja, nie łaska przejśc 200 metrów? |
|
no co ty nie powiesz beniaminku...powiedz to osobom starszym...zamiast się wymądrzać
|
|
156 i 160 które na długim odcinku mają wspólną trasę, jeżdżą niemal jednocześnie. Szczególnie popołudniu i wieczorami. Proszę sprawdzić rozkłady. To jest kpina w kontekście zachęcania do korzystania z komunikacji miejskiej. Wstyd ZTM !!
|
|
Jest zatoka na wysokości pętli i tam będą zatrzymywać się wszystkie pojazdy,zarówno te jadące od Choin jak i te które zaczynają na pętli Paderewskiego i te jadące od Ikei
|
|
Ciekawe zatem jak będzie się nazywał nowy przystanek końcowy, PIENIŃSKA? Dobrze myślę? Zresztą to się jeszcze wyjaśni - ważne, żeby nazwa nie była zbyt długa, by mieściła się na wyświetlaczach elektronicznych a nie przewijała. ZTM dobrze zrobił, że wpierw skierował jedną z najbardziej strategicznych linii mpk - linię 18, ta linia z pewnością spodoba się pasażerom z tamtych rejonów, gdyż nie tylko oferuje dojazd do obecnego dworca PKS ale także do licznych punktów usługowych i centr handlowych na al. Spółdzielczości Pracy. Co więcej dojeżdża także na al. Racławickie. Puszczanie linii 17 na chwilę obecną nie byłoby zasadne, gdyż linia 160 zostanie puszczona a jak przyjrzymy się przebiegom tras tych linii to pokrycie jest naprawdę duże. Zasadnym było także skierowanie linii 156 do nowej pętli, gdyż zapewni to pasażerom z peryferii ul. Choiny połączenie z Majdankiem. Linię nocną także widziałbym na nowej pętli, czemu nie. Dziwię się natomiast dlaczego linia 154 nie będzie tam skierowana? Byłoby to bardzo szybkie i proste połączenie skrajnej północy miasta z dworcem PKP( w przyszłości metropolitalnym), a także linią 154 mieszkańcy mogliby dojechać na ul. Zana. Pomyślałbym także nad skierowaniem do nowej pętli linii 13, ostatnimi czasy jest to linia, której napełnienie bywa różne - bywa tak, że jest naprawdę sporo ludzi, bywa też i tak, że pojazd jest nadto pusty, może zyskałaby dodatkowych pasażerów. Linię 29 można by było skierować ale pytanie czy jest sens? Jedynie co by pasażerowie z północy miasta zyskali to połącznie ze szkołami na ul. Elsnera i to chyba jedyny argument. Czyli tak - obecnie będą tam skierowane 18, 156 i 160, ja natomiast w nieco dalszej perspektywie widzę oprócz tamtych numerów na nowej pętli właśnie 13 i 154 oraz N1, a na Paderewskiego niech sobie zostaną: 17, 26 i 29.
|
|
|
|
Dziękuję nie skorzystam dzisiaj miałem okazję jechać rano 42 z Czechowa krótki autobus ścisk także sorry ale wolę swój samochód
|
|
"parkuje ten kto ma bilet", przecież muszę najpierw zaparkować, by móc się przesiąść do autobusu. bilet mogę mieć miesięczny i co? będą z czytnikiem sterczeć i sprawdzać czy aktualny? a papierowy nieskasowany też mogę mieć zawsze przy sobie - będą sprawdzać na wjeździe numer seryjny czy już z tym biletem nie było parkowane? by przypadkiem ktoś nie skorzystał? przecież to kompletnie bez sensu, w ten sposób nie skorzystałby z parkingu nikt, bo nikt nie ma skasowanego biletu przed wejściem do autobusu. co, nie dadzą mi wyjechać? to znowu - co jak mam miesięczny? postawią "cieciówkę" i będą z kanarskim czytnikiem każdego sprawdzać? uwielbiam to polskie podejście - budujemy "udogodnienie", ale pilnujmy, by przypadkiem nikt z niego nie korzystał.
|
|
Przecież to zwykła ściema. Zrobili ten peudo parking tylko po to, żeby dostać dofinansowanie z UE.
|
|
Lublin powinien mieć TRAMWAJE, a tak to pozostaje nadal zaduupiem.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|