Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lublin: Trolejbusy mogą wjechać na Czechów już na początku przyszłego miesiąca

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 21 października 2019 r. o 11:39 Powrót do artykułu
ale Paderewskiego jadąc z Choin będą omijać bo przecież nie wjadą na pętlę jak 23,42,44 bo tam nie ma trakcji trolejbusowej a przystanku na ul. Choiny obok pętli jak na razie nie zbudowano...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zaparkują tam mieszkańcy pobliskiego osiedla
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a dlaczego 154 nie przedłużą na Choiny skoro ze 156 i 160 tak robią?...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ale Paderewskiego jadąc z Choin będą omijać bo przecież nie wjadą na pętlę jak 23,42,44 bo tam nie ma trakcji trolejbusowej a przystanku na ul. Choiny obok pętli jak na razie nie zbudowano...
 najblizszy przystanek od pętli to jest śliwińskiego i tam jest trakcja, nie łaska przejśc 200 metrów?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
no co ty nie powiesz beniaminku...powiedz to osobom starszym...zamiast się wymądrzać
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
156 i 160 które na długim odcinku mają wspólną trasę, jeżdżą niemal jednocześnie. Szczególnie popołudniu i wieczorami. Proszę sprawdzić rozkłady. To jest kpina w kontekście zachęcania do korzystania z komunikacji miejskiej. Wstyd ZTM !!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jest zatoka na wysokości pętli i tam będą zatrzymywać się wszystkie pojazdy,zarówno te jadące od Choin jak i te które zaczynają na pętli Paderewskiego i te jadące od Ikei
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciekawe zatem jak będzie się nazywał nowy przystanek końcowy, PIENIŃSKA? Dobrze myślę? Zresztą to się jeszcze wyjaśni - ważne, żeby nazwa nie była zbyt długa, by mieściła się na wyświetlaczach elektronicznych a nie przewijała. ZTM dobrze zrobił, że wpierw skierował jedną z najbardziej strategicznych linii mpk - linię 18, ta linia z pewnością spodoba się pasażerom z tamtych rejonów, gdyż nie tylko oferuje dojazd do obecnego dworca PKS ale także do licznych punktów usługowych i centr handlowych na al. Spółdzielczości Pracy. Co więcej dojeżdża także na al. Racławickie. Puszczanie linii 17 na chwilę obecną nie byłoby zasadne, gdyż linia 160 zostanie puszczona a jak przyjrzymy się przebiegom tras tych linii to pokrycie jest naprawdę duże. Zasadnym było także skierowanie linii 156 do nowej pętli, gdyż zapewni to pasażerom z peryferii ul. Choiny połączenie z Majdankiem. Linię nocną także widziałbym na nowej pętli, czemu nie. Dziwię się natomiast dlaczego linia 154 nie będzie tam skierowana? Byłoby to bardzo szybkie i proste połączenie skrajnej północy miasta z dworcem PKP( w przyszłości metropolitalnym), a także linią 154 mieszkańcy mogliby dojechać na ul. Zana. Pomyślałbym także nad skierowaniem do nowej pętli linii 13, ostatnimi czasy jest to linia, której napełnienie bywa różne - bywa tak, że jest naprawdę sporo ludzi, bywa też i tak, że pojazd jest nadto pusty, może zyskałaby dodatkowych pasażerów. Linię 29 można by było skierować ale pytanie czy jest sens? Jedynie co by pasażerowie z północy miasta zyskali to połącznie ze szkołami na ul. Elsnera i to chyba jedyny argument. Czyli tak - obecnie będą tam skierowane 18, 156 i 160, ja natomiast w nieco dalszej perspektywie widzę oprócz tamtych numerów na nowej pętli właśnie 13 i 154 oraz N1, a na Paderewskiego niech sobie zostaną: 17, 26 i 29.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
  • Szaleństwo trwa. Przybywa druga (po linii nr 4) linia, której trasa będzie kilkukrotnie dłuższa od odległości ("na wprost") między jej przystankami końcowymi - chodzi o linię nr 18 (proszę sprawdzić trasy i położenie przysranków końcowych).
  • Któraś z linii (np. nr 42) mogłaby zostać skierowana przez Choiny na pętlę przy ul. Paderewskiego "w drugą stronę" - to jest przez Jakubowice Konińskie, Dys, Giełdę w Elizówce i otoczenie IKEI. W ten sposób udałoby się: zmniejszyć liczbę wariantów trasy linii nr 4, połączyć Choiny, Jakubowice Konińskie i Dys nie tylko z paroma szkołami na Czechowie, ale także zwiększyć atrakcyjność komunikacji miejskiej w tamtym rejonie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dziękuję nie skorzystam dzisiaj miałem okazję jechać rano 42 z Czechowa krótki autobus ścisk także sorry ale wolę swój samochód
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"parkuje ten kto ma bilet", przecież muszę najpierw zaparkować, by móc się przesiąść do autobusu. bilet mogę mieć miesięczny i co? będą z czytnikiem sterczeć i sprawdzać czy aktualny? a papierowy nieskasowany też mogę mieć zawsze przy sobie - będą sprawdzać na wjeździe numer seryjny czy już z tym biletem nie było parkowane? by przypadkiem ktoś nie skorzystał? przecież to kompletnie bez sensu, w ten sposób nie skorzystałby z parkingu nikt, bo nikt nie ma skasowanego biletu przed wejściem do autobusu. co, nie dadzą mi wyjechać? to znowu - co jak mam miesięczny? postawią "cieciówkę" i będą z kanarskim czytnikiem każdego sprawdzać? uwielbiam to polskie podejście - budujemy "udogodnienie", ale pilnujmy, by przypadkiem nikt z niego nie korzystał.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przecież to zwykła ściema. Zrobili ten peudo parking tylko po to, żeby dostać dofinansowanie z UE.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lublin powinien mieć TRAMWAJE, a tak to pozostaje nadal zaduupiem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...