Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lublin: Trzeba poczekać na al. Racławickie

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 25 marca 2019 r. o 11:35 Powrót do artykułu
jaka będzie ostatecznie skala dewastacji na tej ulicy? będą poszerzenia pod osobne lewo i prawo skręty? będą te ordynarne wysięgniki na sygnalizację jak w ostatnich latach nastawiali na innych ulicach? nawierzchnia chodników z kostki betonowej? można gdzieś obejrzeć założenia tej demolki?
 sPOKO - projekt doskonale wpisuje się w strategię zbudowania Detroit Wschodu - maksimum betonu i stali - minimum drzew.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jaka będzie ostatecznie skala dewastacji na tej ulicy? będą poszerzenia pod osobne lewo i prawo skręty? będą te ordynarne wysięgniki na sygnalizację jak w ostatnich latach nastawiali na innych ulicach? nawierzchnia chodników z kostki betonowej? można gdzieś obejrzeć założenia tej demolki?
sPOKO - projekt doskonale wpisuje się w strategię zbudowania Detroit Wschodu - maksimum betonu i stali - minimum drzew.
  Upadek miasta Przyczyn ogłoszenia bankructwa Detroit w 2013 roku jest wiele, a ich początków należy szukać w drugiej połowie ubiegłego wieku. Generalnie był to splot dezindustrializacji , złej polityki zagospodarowania przestrzennego...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kocham Lublin i pytam, jak to się stało, że Lublin to folwark faceta, co nawet nie jest w stanie wyremontować od lat głównej drogi w mieście? A przy każdej okazji jak chce kupić głosy młodzieży z dobrego liceum w mieście obiecuje im, a teraz już mogę powiedzieć: perfidnie kłamie, że da pieniądze na budowę sali gimnastycznej.
 Kombinator dogadzał korporacjom przez dwie kadencje i w końcu zadłużenie dobiło do sufitu. Zawsze pozostaje opcja sprzedania MPWiK i LPEC - na razie trwa akcja ubogacania wybranych Ludzi z Wypchanymi Portfelami, którzy mogliby być zainteresowani takim przejęciem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gdyby w mieście był gospodarz a nie prywatyzator Żuk, to mielibyśmy potrzebną firmę komunalną a nie 5 niepotrzebnych, i ta firma realizowałaby różne inwestycje po kosztach. Ale prywatyzator Żuk woli sprzedać wszystko znajomym milionerom i potem wynajmować od nich za miliony rocznie. Takie lubelskie partnerstwo publiczno - prawne.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Konkretnie który wiadukt jest zbędny lub autostrada pusta? Czy może wiadukt na Solidarności nad skrzyżowaniem z Sikorskiego i Ducha? Pamiętam te wpisy, że wiadukt nie w tym kierunku jest budowany. Dziś widać jak wiele samochodów jedzie do ronda 100 lecia KUL i dalej Mazowieckiego, czy to ta autostrada jest pusta? krytykowac jest łatwo, ale do tego potrzebne są fakty, a nie ogólniki
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Konkretnie który wiadukt jest zbędny lub autostrada pusta? Czy może wiadukt na Solidarności nad skrzyżowaniem z Sikorskiego i Ducha? Pamiętam te wpisy, że wiadukt nie w tym kierunku jest budowany. Dziś widać jak wiele samochodów jedzie do ronda 100 lecia KUL i dalej Mazowieckiego, czy to ta autostrada jest pusta? krytykowac jest łatwo, ale do tego potrzebne są fakty, a nie ogólniki
  konkretnie to zbędny jest podwójny wiadukt ul Grygowej - dotychczas był tam jednojezdniowy wiadukt i zupełnie wystarczał bo przez większość dnia i tak świecił pustkami
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po oddaniu go okaże się, czy jest zbędny. Droga była jednokierunkowa z konieczności, ale nie dlatego, że to wystarczało. Ograniczenia dopuszczalnej nośności z uwagi na ryzyko zawalenia też ten ruch zmniejszało. Za rok zobaczymy, tylko kto wtedy przyzna się do swojego błędnego wpisu... tak jak na Sikorskiego i Ducha.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No na Ducha to nie dość że jest źle, wiadukt, bo tak było najtaniej, to jeszcze TBV powinien zapłacić za przebudowę skrzyżowania a zapłaciliśmy my, więc mierna urzędniczyno zamilcz, po za nasze pieniądze piszesz te bzdury. Do pracy! ! !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Konkretnie który wiadukt jest zbędny lub autostrada pusta? Czy może wiadukt na Solidarności nad skrzyżowaniem z Sikorskiego i Ducha? Pamiętam te wpisy, że wiadukt nie w tym kierunku jest budowany. Dziś widać jak wiele samochodów jedzie do ronda 100 lecia KUL i dalej Mazowieckiego, czy to ta autostrada jest pusta? krytykowac jest łatwo, ale do tego potrzebne są fakty, a nie ogólniki
  Niepotrzebny jest np. wiadukt przy targach. Mazowieckiego miejscami są po 3 pasy a samochdów mało. Na Mełgiewskiej hula wiatr i będzie jeszcze mniej samochodów jak lotnisko całkiem padnie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co jest źle z wiaduktem na Ducha? Skrzyżowanie miała przebudowac firma Echo, która ostatecznie wycofała się z tego terenu. Nie wiem co do tego ma TBV?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak zwykle sami eksperci od inwestycji drogowych w komentarzach się objawili. Milion pomysłów a fachowej wiedzy zero.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Materiały budowlane poszły strasznie w górę, każdy kto ma firmę budowlaną to wie o ile wzrosły ceny
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przepraszam, że tak spamuję ale jestem trollem wynajętym przez PiS i za to mi partia płaci. POtrzebuję POd każdym artykułem dodać odPOwiednią liczbę hejterskich, antyżukowych, wpisów, bo jeśli tego nie zrobię, to centrala mi nie zapłaci. Moje wpisy łatwo rozPOznać, zbitkę liter "po" zawsze piszę z wielkich liter, żeby centrala mogła łatwo rozPOznać ile konkretnie komentarzy dodałem i mi za wszystkie zapłacić. POza tym dostałem rozkazy, żeby cały czas używać słów: "Zunio", "bizancjum", "wypchane POrtfele", "ubogacanie korporacji", "Detroit Wschodu", "Fuchmistrzunio", "dewelo-prezydent", "dewelo-sułtan", "dewelo-kamerdyner", "dewelo-macki", "dewelo-geszeft", "dewelo-cwaniaki". Za wpisy z tymi wyrazami dostaję PO prostu więcej pieniędzy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak zwykle sami eksperci od inwestycji drogowych w komentarzach się objawili. Milion pomysłów a fachowej wiedzy zero.
 Dobrze, że fachową wiedzę mają ratuszowo/deweloperskie trolle.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Materiały budowlane poszły strasznie w górę, każdy kto ma firmę budowlaną to wie o ile wzrosły ceny
 Cena drewna też poszła w górę. Za mało jest pieniędzy z wycinek?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trzeba budować więcej niepotrzebnych wiaduktów i pustych miejskich autostrad wtedy na pewno będzie więcej pieniędzy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No chyba pan D. wiedział, że górki czechowskie to teren zielony i bez takiego skrzyżowania nie da się obsłużyć 200 bloków które chciał a może nadal chce zbudować. A wiadukt na Ducha rozwiązał tylko problem WZ, zobaczymy co będzie z wjazdem na górki za 5 lat.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To prawda, że jedyny wyjazd przez Ducha, to może być za mało jeśli stanie tam tak duże osiedle. Wyjazd z Koncertowej też nie jest korzystny, bo albo do Ducha albo daleko w lewo do Kompozytorów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Oczywiście, że TBV będzie chciało sprzedać miastu 10 ha na drogi. Za ile?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dla pisiorków to nic w mieście nie jest potrzebne, no może poza pomniczkami smoleńskimi i kolejnymi kościółkami. I dlatego tak hejtują z pianą na pysku, każdą inwestycję Żuka.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 3 z 10

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...