pisowskie pieski już się zleciały jak muchy do g.... i ujadają, ja się pytam dlaczego jeszcze żaden pisowski troll nie dodał wpisu sugerującego, że te wiadukty powstały na zlecenie któregoś z deweloperów? :DWtopa na całego! Proszę swój wpis zestawić z listą kandydatów w wyborach do Sejmu RP z okręgu wyborczego nr 6 - szczególnie z nunerem 1. Z tego może wyjść np. proces sądowy w trybie wyborczym.
|
|
NADZÓR BUDOWLANY SPECJALNIE NIE DOPUSZCZAŁ TAK DŁUGO WIADUKTÓW DO RUCHU, WIADOMO W KOŃCU TO INWESTYCJA ZNIENAWIDZONEGO PRZEZ PIS[PRZYPOMINAM, ŻE NADZÓR PODLEGA WOJEWODZIE] ŻUKA A DO TEGO WYBORY ZA PASEMAle to przecież w interesie Żuka i PO jest otwarcie tych wiaduktów przed wyborami. |
|
159 też powinno się wydłużyć do Pancerniaków tak jak 155 od pętli Mełgiewska WSEI. Zrobić buspasy na całym wiadukcie na Grygowej tylko po to by jedna linia 155( obecnie w dzień powszedni rok szkolny kursująca co 20 minut) mogła tędy jeździć to trochę marnotrawstwo. 159 jeździ bardzo często(zwłaszcza w roku szkolnym) - ludzie nie musieli by z okolic Tatar jeździć do centrum tylko mieliby idealne połączenie jak znalazł do Felicity - parę kroków od przystanku przy Grygowej przejść i jest się pod Galerią. Chyba, że linii 155 zostanie podwyższona częstotliwość do 15 minut w dzień powszedni. Ale dobra jest, na razie niech będzie tylko 155, może w przyszłości docelowo i na stałe zawita także na ten odcinek linia 159. Jeśli zjazdowe kursy 159 zostają wydłużone po nowym odcinku do zajezdni to może się okazać, że wariant zjazdowy linii 950( relacja Os. Poręba-Pancerniaków) może ulec likwidacji, tak bym przypuszczał, choć mogę się tutaj mylić.
|
|
I to jest bardzo dobra wiadomość!
|
|
Żuk ma w nosie kalendarz wyborczy. Popatrz jak były oddawane do użytku inwestycje w przeciągu ostatnich 9 lat, to zrozumiesz o czym piszę.NADZÓR BUDOWLANY SPECJALNIE NIE DOPUSZCZAŁ TAK DŁUGO WIADUKTÓW DO RUCHU, WIADOMO W KOŃCU TO INWESTYCJA ZNIENAWIDZONEGO PRZEZ PIS[PRZYPOMINAM, ŻE NADZÓR PODLEGA WOJEWODZIE] ŻUKA A DO TEGO WYBORY ZA PASEMAle to przecież w interesie Żuka i PO jest otwarcie tych wiaduktów przed wyborami. |
|
159 też powinno się wydłużyć do Pancerniaków tak jak 155 od pętli Mełgiewska WSEI. Zrobić buspasy na całym wiadukcie na Grygowej tylko po to by jedna linia 155( obecnie w dzień powszedni rok szkolny kursująca co 20 minut) mogła tędy jeździć to trochę marnotrawstwo. 159 jeździ bardzo często(zwłaszcza w roku szkolnym) - ludzie nie musieli by z okolic Tatar jeździć do centrum tylko mieliby idealne połączenie jak znalazł do Felicity - parę kroków od przystanku przy Grygowej przejść i jest się pod Galerią. Chyba, że linii 155 zostanie podwyższona częstotliwość do 15 minut w dzień powszedni. Ale dobra jest, na razie niech będzie tylko 155, może w przyszłości docelowo i na stałe zawita także na ten odcinek linia 159. Jeśli zjazdowe kursy 159 zostają wydłużone po nowym odcinku do zajezdni to może się okazać, że wariant zjazdowy linii 950( relacja Os. Poręba-Pancerniaków) może ulec likwidacji, tak bym przypuszczał, choć mogę się tutaj mylić.Komunikacja w Lublinie będzie raczej ograniczana, więc raczej nie będzie żadnego wydłużania linii. |
|
A co o tym myślą górki czechowskie???
|
|
Oddawane były głownie przed wyborami.Żuk ma w nosie kalendarz wyborczy. Popatrz jak były oddawane do użytku inwestycje w przeciągu ostatnich 9 lat, to zrozumiesz o czym piszę.NADZÓR BUDOWLANY SPECJALNIE NIE DOPUSZCZAŁ TAK DŁUGO WIADUKTÓW DO RUCHU, WIADOMO W KOŃCU TO INWESTYCJA ZNIENAWIDZONEGO PRZEZ PIS[PRZYPOMINAM, ŻE NADZÓR PODLEGA WOJEWODZIE] ŻUKA A DO TEGO WYBORY ZA PASEMAle to przecież w interesie Żuka i PO jest otwarcie tych wiaduktów przed wyborami. |
|
159 też powinno się wydłużyć do Pancerniaków tak jak 155 od pętli Mełgiewska WSEI. Zrobić buspasy na całym wiadukcie na Grygowej tylko po to by jedna linia 155( obecnie w dzień powszedni rok szkolny kursująca co 20 minut) mogła tędy jeździć to trochę marnotrawstwo. 159 jeździ bardzo często(zwłaszcza w roku szkolnym) - ludzie nie musieli by z okolic Tatar jeździć do centrum tylko mieliby idealne połączenie jak znalazł do Felicity - parę kroków od przystanku przy Grygowej przejść i jest się pod Galerią. Chyba, że linii 155 zostanie podwyższona częstotliwość do 15 minut w dzień powszedni. Ale dobra jest, na razie niech będzie tylko 155, może w przyszłości docelowo i na stałe zawita także na ten odcinek linia 159. Jeśli zjazdowe kursy 159 zostają wydłużone po nowym odcinku do zajezdni to może się okazać, że wariant zjazdowy linii 950( relacja Os. Poręba-Pancerniaków) może ulec likwidacji, tak bym przypuszczał, choć mogę się tutaj mylić.Te buspasy powstały tylko po to, żeby wyrwać kaśę z Unii, a nie żeby usprawnić komunikację. Tak samo zrobiono na Muzycznej albo rondzie Kowcza. |
|
A Platfusy ciągle o czyimś interesie. A interes społeczny im leży. Ich gieszefty sa najważniejsze.
|
|
Pokażcie tą wybuloną ścianę czołową ktora gdyby nie ława wiaduktu, dawno by się obsypała gdyż opiera się o żelbetową konstrukcję tym samym zgniata most pomiędzy krawędziami uniemożliwiając prawidłowa pracę konstrukcji, chociażby przekazywanie naprężeń. Gdzie są te zdjęcia? A wystarczy aparat skierować pomiędzy jedną nitkę jezdni a drugą...
|
|
Miasto słupów. Miasto masturbacji.
|
|
Potrzebna tam ścieżka rowerowa jak zającowi dzwonek
|
|
Pokażcie tą wybuloną ścianę czołową ktora gdyby nie ława wiaduktu, dawno by się obsypała gdyż opiera się o żelbetową konstrukcję tym samym zgniata most pomiędzy krawędziami uniemożliwiając prawidłowa pracę konstrukcji, chociażby przekazywanie naprężeń. Gdzie są te zdjęcia? A wystarczy aparat skierować pomiędzy jedną nitkę jezdni a drugą...Tutaj są zdjęcia: skyscrapercity.com/showpost.php?p=159945400&postcount=292 |
|
Zbędny ten buspas przeciez niedługo nie bedzie komunikacji miejskiej w Lublinie
|
|
Ile kosztowała podatnika ekspertyza stwierdzająca, że "czarne jest białe"?
|
|
Potrzebna tam ścieżka rowerowa jak zającowi dzwonekNiepotrzebna, ale napisze się na FB ile to km ścieżek powstaje w Lublinie, a że nikt nie będzie z nich korzystał to już władzy nie obchodzi. |
|
Zbędny ten buspas przeciez niedługo nie bedzie komunikacji miejskiej w LublinieBus-pas posłużył jako pretekst do wyrwania kapuchy z UE celem napchania jej do kieszeni Pana Wykonawcy. |
|
Te buspasy to marnowanie miejsca. Takie coś ma sens w centrum miasta a nie na drogach tego typu. Lepiej jakby oba pasy były dla wszystkich otwarte, ruch by był plnynniejszy a autobusy by tak samo jeździły.
|
|
Wydział Prawdy ratusza informuje, że wszystko jest OK i że można sPOkojnie odśpiewać "hava nagila".
|
Strona 2 z 4
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|