Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lublin: Ul. Grygowej otwarta po kilkumiesięcznym przestoju. Kluczowa była ekspertyza

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 19 sierpnia 2019 r. o 13:45 Powrót do artykułu
pisowskie pieski już się zleciały jak muchy do g.... i ujadają, ja się pytam dlaczego jeszcze żaden pisowski troll nie dodał wpisu sugerującego, że te wiadukty powstały na zlecenie któregoś z deweloperów? :D
Wtopa na całego! Proszę swój wpis zestawić z listą kandydatów w wyborach do Sejmu RP z okręgu wyborczego nr 6 - szczególnie z nunerem 1. Z tego może wyjść np. proces sądowy w trybie wyborczym.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
NADZÓR BUDOWLANY SPECJALNIE NIE DOPUSZCZAŁ TAK DŁUGO WIADUKTÓW DO RUCHU, WIADOMO W KOŃCU TO INWESTYCJA ZNIENAWIDZONEGO PRZEZ PIS[PRZYPOMINAM, ŻE NADZÓR PODLEGA WOJEWODZIE] ŻUKA A DO TEGO WYBORY ZA PASEM
 Ale to przecież w interesie Żuka i PO jest otwarcie tych wiaduktów przed wyborami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
159 też powinno się wydłużyć do Pancerniaków tak jak 155 od pętli Mełgiewska WSEI. Zrobić buspasy na całym wiadukcie na Grygowej tylko po to by jedna linia 155( obecnie w dzień powszedni rok szkolny kursująca co 20 minut) mogła tędy jeździć to trochę marnotrawstwo. 159 jeździ bardzo często(zwłaszcza w roku szkolnym) - ludzie nie musieli by z okolic Tatar jeździć do centrum tylko mieliby idealne połączenie jak znalazł do Felicity - parę kroków od przystanku przy Grygowej przejść i jest się pod Galerią. Chyba, że linii 155 zostanie podwyższona częstotliwość do 15 minut w dzień powszedni. Ale dobra jest, na razie niech będzie tylko 155, może w przyszłości docelowo i na stałe zawita także na ten odcinek linia 159. Jeśli zjazdowe kursy 159 zostają wydłużone po nowym odcinku do zajezdni to może się okazać, że wariant zjazdowy linii 950( relacja Os. Poręba-Pancerniaków) może ulec likwidacji, tak bym przypuszczał, choć mogę się tutaj mylić.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I to jest bardzo dobra wiadomość!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
NADZÓR BUDOWLANY SPECJALNIE NIE DOPUSZCZAŁ TAK DŁUGO WIADUKTÓW DO RUCHU, WIADOMO W KOŃCU TO INWESTYCJA ZNIENAWIDZONEGO PRZEZ PIS[PRZYPOMINAM, ŻE NADZÓR PODLEGA WOJEWODZIE] ŻUKA A DO TEGO WYBORY ZA PASEM
Ale to przecież w interesie Żuka i PO jest otwarcie tych wiaduktów przed wyborami.
 Żuk ma w nosie kalendarz wyborczy. Popatrz jak były oddawane do użytku inwestycje w przeciągu ostatnich 9 lat, to zrozumiesz o czym piszę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
159 też powinno się wydłużyć do Pancerniaków tak jak 155 od pętli Mełgiewska WSEI. Zrobić buspasy na całym wiadukcie na Grygowej tylko po to by jedna linia 155( obecnie w dzień powszedni rok szkolny kursująca co 20 minut) mogła tędy jeździć to trochę marnotrawstwo. 159 jeździ bardzo często(zwłaszcza w roku szkolnym) - ludzie nie musieli by z okolic Tatar jeździć do centrum tylko mieliby idealne połączenie jak znalazł do Felicity - parę kroków od przystanku przy Grygowej przejść i jest się pod Galerią. Chyba, że linii 155 zostanie podwyższona częstotliwość do 15 minut w dzień powszedni. Ale dobra jest, na razie niech będzie tylko 155, może w przyszłości docelowo i na stałe zawita także na ten odcinek linia 159. Jeśli zjazdowe kursy 159 zostają wydłużone po nowym odcinku do zajezdni to może się okazać, że wariant zjazdowy linii 950( relacja Os. Poręba-Pancerniaków) może ulec likwidacji, tak bym przypuszczał, choć mogę się tutaj mylić.
  Komunikacja w Lublinie będzie raczej ograniczana, więc raczej nie będzie żadnego wydłużania linii.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A co o tym myślą górki czechowskie???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
NADZÓR BUDOWLANY SPECJALNIE NIE DOPUSZCZAŁ TAK DŁUGO WIADUKTÓW DO RUCHU, WIADOMO W KOŃCU TO INWESTYCJA ZNIENAWIDZONEGO PRZEZ PIS[PRZYPOMINAM, ŻE NADZÓR PODLEGA WOJEWODZIE] ŻUKA A DO TEGO WYBORY ZA PASEM
Ale to przecież w interesie Żuka i PO jest otwarcie tych wiaduktów przed wyborami.
Żuk ma w nosie kalendarz wyborczy. Popatrz jak były oddawane do użytku inwestycje w przeciągu ostatnich 9 lat, to zrozumiesz o czym piszę.
 Oddawane były głownie przed wyborami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
159 też powinno się wydłużyć do Pancerniaków tak jak 155 od pętli Mełgiewska WSEI. Zrobić buspasy na całym wiadukcie na Grygowej tylko po to by jedna linia 155( obecnie w dzień powszedni rok szkolny kursująca co 20 minut) mogła tędy jeździć to trochę marnotrawstwo. 159 jeździ bardzo często(zwłaszcza w roku szkolnym) - ludzie nie musieli by z okolic Tatar jeździć do centrum tylko mieliby idealne połączenie jak znalazł do Felicity - parę kroków od przystanku przy Grygowej przejść i jest się pod Galerią. Chyba, że linii 155 zostanie podwyższona częstotliwość do 15 minut w dzień powszedni. Ale dobra jest, na razie niech będzie tylko 155, może w przyszłości docelowo i na stałe zawita także na ten odcinek linia 159. Jeśli zjazdowe kursy 159 zostają wydłużone po nowym odcinku do zajezdni to może się okazać, że wariant zjazdowy linii 950( relacja Os. Poręba-Pancerniaków) może ulec likwidacji, tak bym przypuszczał, choć mogę się tutaj mylić.
 Te buspasy powstały tylko po to, żeby wyrwać kaśę z Unii, a nie żeby usprawnić komunikację. Tak samo zrobiono na Muzycznej albo rondzie Kowcza.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A Platfusy ciągle o czyimś interesie. A interes społeczny im leży. Ich gieszefty sa najważniejsze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pokażcie tą wybuloną ścianę czołową ktora gdyby nie ława wiaduktu, dawno by się obsypała gdyż opiera się o żelbetową konstrukcję tym samym zgniata most pomiędzy krawędziami uniemożliwiając prawidłowa pracę konstrukcji, chociażby przekazywanie naprężeń. Gdzie są te zdjęcia? A wystarczy aparat skierować pomiędzy jedną nitkę jezdni a drugą...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Miasto słupów. Miasto masturbacji.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Potrzebna tam ścieżka rowerowa jak zającowi dzwonek
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pokażcie tą wybuloną ścianę czołową ktora gdyby nie ława wiaduktu, dawno by się obsypała gdyż opiera się o żelbetową konstrukcję tym samym zgniata most pomiędzy krawędziami uniemożliwiając prawidłowa pracę konstrukcji, chociażby przekazywanie naprężeń. Gdzie są te zdjęcia? A wystarczy aparat skierować pomiędzy jedną nitkę jezdni a drugą...
 Tutaj są zdjęcia: skyscrapercity.com/showpost.php?p=159945400&postcount=292
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zbędny ten buspas przeciez niedługo nie bedzie komunikacji miejskiej w Lublinie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ile kosztowała podatnika ekspertyza stwierdzająca, że "czarne jest białe"?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Potrzebna tam ścieżka rowerowa jak zającowi dzwonek
 Niepotrzebna, ale napisze się na FB ile to km ścieżek powstaje w Lublinie, a że nikt nie będzie z nich korzystał to już władzy nie obchodzi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zbędny ten buspas przeciez niedługo nie bedzie komunikacji miejskiej w Lublinie
 Bus-pas posłużył jako pretekst do wyrwania kapuchy z UE celem napchania jej do kieszeni Pana Wykonawcy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Te buspasy to marnowanie miejsca. Takie coś ma sens w centrum miasta a nie na drogach tego typu. Lepiej jakby oba pasy były dla wszystkich otwarte, ruch by był plnynniejszy a autobusy by tak samo jeździły.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wydział Prawdy ratusza informuje, że wszystko jest OK i że można sPOkojnie odśpiewać "hava nagila".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...