Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lublin: Warbus zrywa umowę z miastem

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 4 czerwca 2019 r. o 10:05 Powrót do artykułu
Edek już leci po diaksa i jedziemy po ten złom!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zobacz (d)efekty.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wlepić im możlwie wysoką kare i porozumieć się z innymi miastami, żeby w warunkach przetargu wykluczać firmy, które zerwały umowę w ciągu ostatnich 5 lat
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I będą nas wozić złomami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Warbus ma 33 pojazdy, wiec 26 będzie za mało.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Drugi przewoźnik, który zaproponował nierealnie niską stawkę pada. A szanowny ZTM to nie potrafi nic innego niż wybrać największego dziada za najniższa kwotę albo kupić nadmiar trolejbusów niewiadomo po co - w tym znaczna część to totalne badziewie spod znaku Bogdan/Ursus . W żadnym innym mieście nie ma takich cyrków jak u nas. Panie Malec i inne decyzyjne osoby w tej instytucji - czas na dymisję - jesteście beznadziejni.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
to są jakieś jaja, na zajezdni na Felinie stoi kilkadziesiąt nieużywanych trolejbusów, tymczasem braki w autobusach są tak duże że kupują używany złom z Warszawy...co za debile zarządzają komunikacją miejską w tym mieście? te trolejbusy kupione za dotacje unijne to po 5 latach jak się skończy okres trwałości projektu unijnego będą sprzedane na Ukrainę? taki przekręt się robi za kasę podatników?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Podajcie ile Wartbus zapłaci kary za zerwanie kontraktu ? Ponadto powinien byc wykluczony ze wszystkich zamówień transportowych na min. 10 lat.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Warbus to mało poważna firma
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Warbus to mało poważna firma
 a ZTM Lublin to banda komediantów i amatorów, którym się zdaje że zarządzają komunikacją miejską
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
to są jakieś jaja, na zajezdni na Felinie stoi kilkadziesiąt nieużywanych trolejbusów, tymczasem braki w autobusach są tak duże że kupują używany złom z Warszawy...co za debile zarządzają komunikacją miejską w tym mieście? te trolejbusy kupione za dotacje unijne to po 5 latach jak się skończy okres trwałości projektu unijnego będą sprzedane na Ukrainę? taki przekręt się robi za kasę podatników?
 Dodać należy, że linie takie jak 152, 154, 157, 161 wozą głownie powietrze. A a na kluczowych liniach: 10, 18 ,26, 31, 57 itp. czasami panuje taki tłok, że ledwo można wsiąść.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Drugi przewoźnik, który zaproponował nierealnie niską stawkę pada. A szanowny ZTM to nie potrafi nic innego niż wybrać największego dziada za najniższa kwotę albo kupić nadmiar trolejbusów niewiadomo po co - w tym znaczna część to totalne badziewie spod znaku Bogdan/Ursus . W żadnym innym mieście nie ma takich cyrków jak u nas. Panie Malec i inne decyzyjne osoby w tej instytucji - czas na dymisję - jesteście beznadziejni.
 No no, bo ty wiesz co się w innych miastach dzieje :) Ps: MPK kupiło autobusy a nie trolejbusy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trzeba przypomnieć, że Warbus w tym roku wszczął postępowanie o upadłość firmy. Więc zapewne to jest pokłosie tej decyzji.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ratuszowe trolle już rozpoczęły akcję minusowania krytycznych, ale zgodnych z prawdą komentarzy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
i tak już bywa, że się jedzie na "glonojada" to jeszcze taboru ubędzie ... przecież te złomy w ilości sztuk 28 będą częściej w naprawie niż na trasie ... zgroza
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
czytając artykuł można odnieść wrażenie że to wypowiedzenie umowy odbywa się za obustronną zgodą a przynajmniej ZTM nie jest tym zaskoczone. Skoro MPK już zdązyło się przygotować i zakupiło autobusy to temat wydaje się być o dawna uzgodniony. Znowu prywaciarze z autrobusami wymalowanymi w barwach lubelskich na rejestracjach LSW będa mieli raj. wożąc ludzi pojazdami niższego standardu. A pasażer dostanie po d........pie za tę samą cenę biletu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
czy DW mógłby się zainteresować "zarządzaniem" komunikacją miejską przez chłopków-roztropków z ZTM? bo jest to kolejny obszar nad którym Prezydent Żuk zdaje się zupełnie nie panować...kilkadziesiąt nowych trolejbusów stoi na zajezdni i rdzewieje, druty nad kolejnymi ulicami rozwieszane bez pomyślunku według przestarzałych koncepcji sprzed 20 lat na zasadzie "powiesim trakcję a potem się pomyśli po co", tymczasem wiele dzielnic jak nie miało dobrych połączeń np. z centrum biurowym na Zana, tak dalej nie ma...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie Żuk gdzie ta super komunikacja miejska?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak mieszkańcy dopłacają do głupot Żuka i PO. Kupić szrot z montowni która poza własnym zyskiem nie myśli o rozwoju.Prezes samolocikiem z frezerów do warszawki codziennie.Trolejbusy które się lasują poza siecią nie nadają się do jazdy.Jakieś niepotrzebne skrzyzowania typu Garbarska. Dobrze że jego ostatnia kadencja bo by nas zlicytowali jako miasto.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
polskatimes.pl/prawo-i-sprawiedliwosc-kroluje-w-polskim-internecie-pomaga-w-tym-zdyscyplinowana-armia-trolli/ar/8866523
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 4

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...