Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lublin: Wiadukty już prawie gotowe [zdjęcia]

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 14 marca 2019 o 22:23 Powrót do artykułu
HISZPAŃSKI Budimex, a nie warszawski.
4
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Super, kolejna autostrada znikąd donikąd... wczesniej wiadukt był jednojezdniowy, jakiż to niesamowity ruch uzasadniał podwojenie szerokosci?
8
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Super, kolejna autostrada znikąd donikąd... wczesniej wiadukt był jednojezdniowy, jakiż to niesamowity ruch uzasadniał podwojenie szerokosci?
 Lublin to miasto pustych miejskich autostrad. Wydaje się bezsensu setki milionów, a nie pieniedzy na remonty w centrum.
1
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I tu się z Wami zgadzam całkowicie. Grubo ponad 70 mln wsadzone w nic nie znaczącą dla funkcjonowania miasta drogą. A potrzebne remonty tj. Głęboka, Poniatowskiego-Sowińskiego, Witosa itp. są fajnymi hasłami wyborczymi.
2
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak ktoś twierdzi, że montaż trakcji trolejbusowej na mełgiewskiej( od WSEI) w kierunku Grygowej jest bez sensu to jest w błędzie. To bardzo dobry krok!. Można dzięki takiemu rozwiązaniu wydłużyć trasę linii 155,157 oraz 159 do pętli Pancerniaków( obecny końcowy linii 153). Zintensyfikowana obsługa komunikacyjna rejonów zakładów przemysłowych i różnych punktów marketowych czy też usługowych na ul. mełgiewskiej pozwoli na to aby pracujący w nich ludzie mogli wybrać często kursujące trolejbusy celem powrotu do domu, pomoże to także w dojeździe do pracy. To faktycznie może być krokiem zachęcającym do wyboru komunikacji miejskiej. Tamten odcinek trasy był fatalnie skomunikowany, wręcz nie sposób się było z niego wydostać, trzeba było dopiero iść pod Pancerniaków Felicity(1,7,14,36,50) albo na Mełgiewską w celu złapania rzadko kursującej linii 45 albo 39 to akurat często jeździ. Obecnie ul. Grygowej jak się orientuję obsługują 7,36,50,70 a więc na chwilę obecną tylko 7 jest głównym zasilaczem tamtej części, bo 36,50 czy 70( ta nieco częściej ale niewiele) to linie bardzo marginalne, jeżdżą bardzo bardzo rzadko i nie dojeżdżają do centrum. Jeśli celem elektryfikacji ul. Grygowej było zachęcenie ludzi pracujących w zakładach pracy i części przemysłowej na ul. mełgiewskiej i okolicach to był to słuszny krok. To z pewnością jest w stanie sprawić, że pracownicy zrezygnują z samochodów mając tak dobrze skomunikowany dojazd do pracy.
-1
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak się patrzy nie dalej niż czubek swojego nosa to większość dróg poza centrum miasta można zamknąć. Wstyd.
-7
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
HISZPAŃSKI Budimex, a nie warszawski.
 Tak samo jak warszawski TBV. A nie lubelski. Ta firma płaci podatki w Warszawie. 
17
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I tu się z Wami zgadzam całkowicie. Grubo ponad 70 mln wsadzone w nic nie znaczącą dla funkcjonowania miasta drogą. A potrzebne remonty tj. Głęboka, Poniatowskiego-Sowińskiego, Witosa itp. są fajnymi hasłami wyborczymi.
 Wiesiek wieśniaku umuj nogi. 
-16
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kieliszek czeka na Nalewajko.
8
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Super, kolejna autostrada znikąd donikąd... wczesniej wiadukt był jednojezdniowy, jakiż to niesamowity ruch uzasadniał podwojenie szerokosci?
 potrzeba ścieżki rowereowej.
-8
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak się patrzy nie dalej niż czubek swojego nosa to większość dróg poza centrum miasta można zamknąć. Wstyd.
 A co to za bełkot? Ja sie pytam, jaki to "olbrzymi" ruch uzasadniał podwojenie szerokosci tej ulicy, ktora przed remontem była jednojezdniowa i w zupełnosci wystarczała? Wiesz ze te nowe wiadukty tez trzeba bedzie utrzymywac remontowac konserwowac? Wiesz ile ulic w calym miescie, w tymmw centrum czeka na remont?
-7
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak rozumiem wszyscy komentujący kończyli na polibudzie wydział inżynierii ruchu? Sami kanałowi fachowcy. Akurat szeroka Pancerniaków jest bardzo potrzebna. Funkcjonuje tam wiele firm. Więcej dystansu marudy
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak rozumiem wszyscy komentujący kończyli na polibudzie wydział inżynierii ruchu? Sami kanałowi fachowcy. Akurat szeroka Pancerniaków jest bardzo potrzebna. Funkcjonuje tam wiele firm. Więcej dystansu marudy
 G...wno prawda, przed przebudową była tam jednopasmowa szosa i spokojnie wystarczała bo przez większość dnia ruch był praktycznie zerowy. A uzasadnienie kolejnej bizantyjskiej inwestycji było zapewne "bo dotacje z łunii som, to trza lać asfalt".  Tylko do projektów unijnych miasto musi też dokładać olbrzymi wkład własny, a potem przez lata tą infrastrukturę utrzymywać.  Dopóki do miasta nie zaczęły płynąć dotacje UE, to przypomnijmy sobie w jakim stanie była większość estakad, mostów i i nnych obiektów inżynieryjnych, zbudowanych w latach 70-tych i 80-tych...
2
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak rozumiem wszyscy komentujący kończyli na polibudzie wydział inżynierii ruchu? Sami kanałowi fachowcy. Akurat szeroka Pancerniaków jest bardzo potrzebna. Funkcjonuje tam wiele firm. Więcej dystansu marudy
G...wno prawda, przed przebudową była tam jednopasmowa szosa i spokojnie wystarczała bo przez większość dnia ruch był praktycznie zerowy. A uzasadnienie kolejnej bizantyjskiej inwestycji było zapewne "bo dotacje z łunii som, to trza lać asfalt". Tylko do projektów unijnych miasto musi też dokładać olbrzymi wkład własny, a potem przez lata tą infrastrukturę utrzymywać. Dopóki do miasta nie zaczęły płynąć dotacje UE, to przypomnijmy sobie w jakim stanie była większość estakad, mostów i i nnych obiektów inżynieryjnych, zbudowanych w latach 70-tych i 80-tych...
  No właśnie. Nikt nie bierze pod uwagę kosztów utrzymania tej gigantomanii. To wszystko trzeba będzie odśnieżać, sprzątać i za jakiś czas remontować.
-4
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dotacje z unii otworzyły lubelskim urzędasom, wychowanym na propagandzie sukcesu PRL, możliwość dokończenia starych planów z lat 60 i 70, na zamienienie Lublina w jedno wielkie skrzyżowanie...wszystko w mieście ma być podporządkowane przepustowości, "upłynnianiu" ruchu samochodowego i zachęcaniu ludzi do maksymalnego korzystania z samochodów. A potem wielkie zdziwienie że corocznie przybywają tysiące nowych zarejestrowanych aut
-3
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak rozumiem wszyscy komentujący kończyli na polibudzie wydział inżynierii ruchu? Sami kanałowi fachowcy. Akurat szeroka Pancerniaków jest bardzo potrzebna. Funkcjonuje tam wiele firm. Więcej dystansu marudy
G...wno prawda, przed przebudową była tam jednopasmowa szosa i spokojnie wystarczała bo przez większość dnia ruch był praktycznie zerowy. A uzasadnienie kolejnej bizantyjskiej inwestycji było zapewne "bo dotacje z łunii som, to trza lać asfalt". Tylko do projektów unijnych miasto musi też dokładać olbrzymi wkład własny, a potem przez lata tą infrastrukturę utrzymywać. Dopóki do miasta nie zaczęły płynąć dotacje UE, to przypomnijmy sobie w jakim stanie była większość estakad, mostów i i nnych obiektów inżynieryjnych, zbudowanych w latach 70-tych i 80-tych...
No właśnie. Nikt nie bierze pod uwagę kosztów utrzymania tej gigantomanii. To wszystko trzeba będzie odśnieżać, sprzątać i za jakiś czas remontować.
 spoko, za 20 lat następne władze Lublina będą miały dzięki temu świetny pretekst żeby dalej nie robić porządku z syfem np. na Podzamczu, "no bo Paanie, wiadukt na zadupiu xxxxx się sypie, musimy na to kasę wydawać"
2
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lublin to jest takie miasto na opak. Na peryferiach mamy piękne szerokie arterie, a w środku zaniedbane centrum z krzywymi i zniszczonymi przez parkowanie samochodów chodnikami i rozjechanymi trawnikami. Przyjezdnych witają paskudne dworce obok których znajdują slamsy. Dokąd zmierzasz Lublinie?
2
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
żeby jeszcze stan dróg w Lublinie, można było uznać za zadowalający, to budowę jakiejś dwupasmówki na peryferiach można by uznać za uzupełnianie dobrego systemu drogowego w mieście...tylko że stan ulic w Lublinie, zwłasza w centrum jest bardzo daleki od zadowalającego! Głęboka, Racławickie, Zana, Staszica, cały ten syf za ratuszem - te ulice są już na granicy rozpadu a ich remonty pod różnymi pretekstami przesuwane przez urzędasów w nieokreśloną przyszłość! No ale oczywiście łatwiej  zbudować estakadę w słabo zabudowanym terenie i odtrąbić kolejny "sukces"
-3
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bo lubelscy urzędnicy prowadzą taką politykę zniechęcania do wjeżdzania autami do centrum - w wersji wschodnioeuropejskiej, czyli doprowadźmy ulice w centrum do stanu agonalnego to ludzie sami zaczną unikać wjeżdzania do centrum. A że miasto w oczach mieszkańców i turystów wygląda jakby leżało na Ukrainie? a coo tam... Oczywiście ten sam efekt można uzyskać wprowadzając odpowiednie regulacje, opłąty itp., no ale jak mówię - łatwiejsza jest taka biedawersja :)
6
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lublin to jest takie miasto na opak. Na peryferiach mamy piękne szerokie arterie, a w środku zaniedbane centrum z krzywymi i zniszczonymi przez parkowanie samochodów chodnikami i rozjechanymi trawnikami. Przyjezdnych witają paskudne dworce obok których znajdują slamsy. Dokąd zmierzasz Lublinie?
  niestety, większość pracownikó um, a zwłaszcza zdim - to beton peerelowski, który w młodości naoglądał się hamerykańskich filmów o krążownikach przemierzających wieeelkie autostrady ameryki północnej i teraz świadomie czy nie - próbują przenosić te wizje na rzeczywistość polskiego miasta średniej wielkości
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.