Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lublin: Zamiast pasa zieleni będą nowe miejsca parkingowe

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 13 lutego 2020 r. o 15:57 Powrót do artykułu
Betonujcie, niszczcie zieleń, w końcu samochody najważniejsze, spalinami tez da się oddychać
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Betonujcie, niszczcie zieleń, w końcu samochody najważniejsze, spalinami tez da się oddychać
 Weź się pierdoolnij w łeb, tam jest dosłownie może z 10 bloków i same pola dookoła... niech zrobią im te miejsca parkingowe, aby nie stawali na ulicy, na trawnikach czy innych dzikich miejscach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Miejsca parkingowe są duże cenniejsze niż powietrze. Ludzie mogą nie oddychać, albo oddychać trującym powietrzem, ważne jest żeby mieli gdzie zaparkować. Tereny zielone (trawniki itp) pełnią też bardzo ważną funkcję retencji wody. Mamy suszę wieloletnią, każdy kawałek trawnik jest cenny, ale mieszkańcy Lublina mogą żyć bez wody. Bez miejsc parkingowych nie. Trawniki to także ochrona przed podtopieniami błyskawicznymi po burzach. To faktycznie może być problem, bo jak zaleje im samochody po burzy, to wtedy mogą się zdenerwować. I będą żądać lepszej kanalizacji burzowej za miliony złotych. Prościej trawniki, ale stać ich.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"aby nie stawali na ulicy" - dlaczego mają nie stawiać na ulicy?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Powstanie 10 czy 20 miejsc postojowych. I jednocześnie przybędzie 20 czy 40 nowych (15-letnich) samochodów. Więc problem z parkowaniem się tylko powiększy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeżeli po wybudowaniu tych nowych parkingów, samochody nadal będą parkować na chodnikach - to powinno się te samochody odholowywać na koszt właściciela. Parkingi buduje się po to, żeby samochody nie blokowały chodników i nie stały ludziom pod oknami, a nie po to, żeby w każdej rodzinie było po 3 auta.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przecież ten "news" to pożywka dla przeciwników obecnego prezydenta. Tu nie chodzi o zwrócenie uwagi na jakiś problem czy merytorykę. Ot woda na młyn dla tych krzykaczy od "dewelo-coś tam", "ratuszowej farmy troli", itp. haseł. Miasto jest dla ludzi a nie dla drzew i krzaków.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
" "aby nie stawali na ulicy" - dlaczego mają nie stawiać na ulicy? " - na wsi parkuje się na trawniku, w cywilizowanych miastach na jezdni, a w Lublinie na chodniku.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Wy jesteście solą Ziemi". Autorowi tych słów chodziło o samochody i ich właścicieli.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chciałbym podkreślić, że nie mamy dylematu drzewo czy rozwój miasta - uciął wszelkie wątpliwości prezydent Żuk.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Hahaha, dewelopernia dała 0.5 miejsca parkingowego na samochód to teraz trzeba wykosić trawniki. Paranoja.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Hahaha, dewelopernia dała 0.5 miejsca parkingowego na samochód to teraz trzeba wykosić trawniki. Paranoja.
Nie da się czytać komentarzy na Dzienniku Wschodnim. Co chwilę teksty typu "dewelo-coś tam", "ratuszowe trole", i tym podobna nowo-mowa. Zero merytoryki, zero faktów, jedynie strzelanie kapiszonami w celu zrobienia zamieszania i mącenia ludziom w głowach.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Według niektórych osób takie centrum Warszawy to strefa śmierci gdzie życie wyginęło wraz z ostatnim drzewem, ludzie chodzą w kombinezonach tlenowych, średnia wieku to 20... bo przecież bez trawnika pod nosem nie da się żyć. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Samochodów będzie więcej. Nie mniej. Deweloperzy powinni przyjmować 2miejsca parkingowe na mieszkanie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Według niektórych osób takie centrum Warszawy to strefa śmierci gdzie życie wyginęło wraz z ostatnim drzewem, ludzie chodzą w kombinezonach tlenowych, średnia wieku to 20... bo przecież bez trawnika pod nosem nie da się żyć.
Centrum Warszawy to pikuś. Jakby pojechali do Tokio z gęstością zaludnienia ponad 6000 os/km2,zobaczyliby wyższe budynki niż 14 pięter (lubelskie maksimum) i gęstą metropolitalną zabudowę, to by chyba nerwowo nie wytrzymali od krzyczenia "beton, beton". xD
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak się tworzy Detroit nad Bystrzycą. Technokrata-neoliberał wygasza komunikację miejską = lud kupuje więcej samochodów i popiera inicjatywy dalszego betonowania.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak się tworzy Detroit nad Bystrzycą. Technokrata-neoliberał wygasza komunikację miejską = lud kupuje więcej samochodów i popiera inicjatywy dalszego betonowania.
O, juz jest! Nie minelo pol godziny i juz jest combo. Fragment PO w wyrazie wielkimi literami? Jest. Betonowanie? Jest. Zabraklo tylko o dewelo-rozwoju. xD Jacy wy jestescie przewidywalni pisowczycy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wzdłuż każdej nowobudowanej drogi powinny być miejsca parkingowe. Szczególnie osiedlowej. Tak jak to było za tego innego ustroju, gdzie nawet parkingi osiedlowe budowali.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A gdzie mają powstać - zdaniem red. - te miejsca parkingowe? W Prawiednikach?!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Zamiast pasa zieleni będą nowe miejsca parkingowe"=== No, przecież miejsca parkingowe można pomalować na zielono, a tlen, cień i inne korzyści, związane z żywą zielenią, zakupimy w puszkach. Najlepiej - amerykańskie . . . :(
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...