Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lublin zamknięty przed ciężarówkami. Jest całodobowy zakaz ruchu

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 3 stycznia 2017 r. o 08:20 Powrót do artykułu
Co z samochodami które przyjeżdżają do Lublina na odprawę celną. Oddział Celny w środku miasta - nie wyobrażam sobie aby dla ciężarówki z Turcji , Rosji czy Serbii wyrabiać pozwolenia - paranoja
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
BARDZO DOBRZE !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brawo Prezydencie! Prawidłowa decyzja, będzie ciszej, spokojniej, czystsze powietrze, lepsza przejezdność dla ruchu lokalnego a więc mniejsze korki. Skoro są objazdy  To ruch tranzytowy na obwodnice.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Do takich miast jak Warszawa, Wrocław, Toruń i teraz Lublin (bo tu są zkazy do wjzdu do miasta) nie powinno być dostarczanie jedzenie. Powinniście zdechnąć, bo dzięki ciężarówkom macie wszystko bo to oni w wiekszości wszystko dostarczają do miast.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brawo Prezydencie - Chyba żartujesz . Cała sprawę ktoś specjalnie rozdmuchał jakoby tysiące ciężarówek przejeżdżało przez miasto .Zły pan kierowca będzie stał w korkach ,tracił czas i paliwo .Co ciekawe tak zwana dyskusja zaczęła się łagodnie. " będzie obwodnica to jest spora szansa na wyprowadzenie ruchu tranzytowego po za miasto " Z każdym dniem ton się zmieniał od propozycji zmiany oznakowań to wręcz żądania " wygonienia tirów". Teraz się okazuję że do banalniej sprawy trzeba będzie sporo osób to do wydawania identyfikatorów specjalistów z dziedziny drogownictwa oceniających kto może a kto nie , słowem cały system . Oczywiście sponsorem ma być kierowca ciężarówki a egzekutorem straż miejska oraz dogadana policja i gitd . Nie było mowy o sankcjach tyko o wykorzystaniu dobrodziejstwa jakim jest niewątpliwe 3/4 obwodnicy Lublina .Jula na przykład pisze mniejsze korki - ale gdzie ? Na Jasnej , Narutowicza ? Żartujesz chyba . Sądzisz że około 14 m zostawione przez ciężarówkę coś zmieni na Tysiąclecia , bądź rozsądna .Jak piszą przedmówcy : co z wjeżdżającymi od południa ? co jadącymi na odprawę celna ? , co z zaopatrzeniem ? Jakim prawem pojazd ma być zatrzymywany ma ulicach miasta a kierowca wypytywany dlaczego akurat tą przejeżdża gdzie jedzie i po co , dlaczego ma udowadniać cokolwiek . Jak rozumiem zamiast pilnować porządku i prawa gdzie jest to potrzebne to będzie nękanie ludzi . Ludzie zamiast się cieszyć że macie bliżej do Europy dzięki nowej drodze wybudowanej po latach starań bez względu kto był przy władzy to umysłami jesteście nadal w komunizmie , paragraf , mandat , kara i oczywiści szacunek i zrozumienie innych jak że typowe . A dobrze ukarać , a na złość . Nie ma co pisać bardzo dobrze . Tu wymaganie jest współczucie .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co z dojazdem na strefe przemyslowa na Felinie? Ktos chcial cos zrobic a sknocil wszystko.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tiry won
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Znaki stoją już dzisiaj przy drogach. Jest parę absurdów związanych z tym tematem, chociażby to iż wjeżdżając z obwodnicy w ul. Metalurgiczną nie ma możliwości wybrania innej drogi niż "na tonaż", ponieważ nie ma wcześniej umieszczonych żadnych znaków informujących o takim ograniczeniu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To jest jakaś kpina z blokowaniem ciężarówek i to nielegalna bez zadnych konsultacji czy ekspertyz drogowych.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale głupi pomysł.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Do wydania identyfikatora potrzebna jest m.in. kopia umowy świadcząca o współpracy np. zakładu przemysłowego z firmą transportową, a istnieją sytuacje gdzie współpracujące od lat ze sobą firmy nie mają żadnej podpisanej umowy ... działają na podstawie wypracowanego od lat zaufania oraz korzystnych stawek. Wychodzi na to, że zamiast upraszczać pewne rzeczy zaczynamy bawić się w papierologię (kopie umów, dowodów rejestracyjnych, dokumentów dotyczących prowadzonej działalności gospodarczej itp. itd.) i komplikujemy funkcjonowanie przedsiębiorstw.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak w takim razie ominąć Lublin wjeżdżając od Biłgoraja skoro południowej obwodnicy nie ma??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wreszcie!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A jeśli ja jeżdżę na budowy, z materiałami to na każdą mam mieć osobny papier? Chyba wystarczy że będę miał list przewozowy, czy ktoś nie jest zbyt nadgorliwy? Może poprostu nie wpuszczać nikogo przyjezdnego, będzie najprościej...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brawo Prezydencie! Prawidłowa decyzja, będzie ciszej, spokojniej, czystsze powietrze, lepsza przejezdność dla ruchu lokalnego a więc mniejsze korki. Skoro są objazdy  To ruch tranzytowy na obwodnice. Ta decyzja to, niestety, tylko kolejny, powodujący zamieszanie pomysł urzędasów, za to utwierdzający ich w przekonanu, jak bardzo są potrzebni.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jadę od Warszawy na Przemyśl. Jak mam ominąć miasto?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jadąc od Rzeszowa na Chełm nadrabiam ze 30km bo nie ma obwodnicy południowej. Kto mi zwróci za paliwo?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dodajmy do tego, że umeiszczenie takiego znaku "tuż za znakiem" mjejscowości oznacza co do zasady, że znak dotyczy tylko ulicy do najbliższego skrzyżowania. W domyśle, zgodnie z rozporządzeniem, powinen znajdować się pod znakiem E-17a lub D-42...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie wojewodo ratuj Lublin przed odcięciem od świata.  Od czasu budowy obwodnicy TIRÓW z obcą rejestracją (nie LU*) trzeba szukać.  Z jednej strony blokuje wjazd pow 16Ton, a z drugiej to chore miasto zezwala na budowę spalarni EC1 i EC2 gdzie obciążenie w pozwoleniu to 50 samochodów pełnototnażowych (30T) dziennie na jedną spalarnię Mają być takie dwie  !!!!    Ci co mówią "dobrze że jest zakaz 16T i że będzie spokój od ciężarówek" się srogo zdziwią !!! Ci co mówią "dobrze że jest zakaz 16T , będzie czyste powietrze"  odetchną powietrzem jak spalarnie ruszą !!! Nie dajcie się dmuchać w tyłki władzy, robią z was pajaców.  Panie P. ŻUK niech pan powie jak zdobyć takiego wujka, co daruje całą kamienicę na Sławinku. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nareszcie :-) to dobry poczatek roku.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...