Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
już sie ZMYWAKI cieszą :p
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Do antwerpi albo eidhoven ;) 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak do Londynu startuje, to ja widząc samolot, kiełbasę pokitraną w podręcznym wyczuwam :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niech troche obniza ceny bo jak narazie lepsza opcja na dotarcie z Londynu jest lot do Warszawy-Modlin ... czasowo troche dluzej, ale cena duuuuuzo nizsza
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a Dublina juz w tym roku nie będzie, do tej pory nie można rezerwować biletów, na innych lotniskach zawieszone loty w sezonie letnim już powróciły w rezerwacji w sezonie zimowym
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Eindhoven też mógłby być,ale jakby był Amsterdam,to już by było cudo.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Do Wąchocka
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
każdy wie że tu nie chodzi o obłożenie ale o haracz. Lublin nie chce płacić haraczu sorry "za reklamę" i dlatego stracił Liverpool i Dublin. Np. Bydgoszcz i Rzeszów płaci kroci i stąd ma loty. A sam fakt wysokiego obłożenia przełożył się na większość ilość maszyn z Rzeszowa które miały przejąć ludzi z Lublina
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Frankfurt to okno na świat, stamtąd można wszędzie i na dodatek taniej. To bardzo dobra decyzja. Naprawdę dobre posunięcie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
na którym lotnisku będzie lądował we Franfurcie? Mam nadzieje że nie tym co jest 100 km odalone w szczerym polu i też sie reklamuje jako Frankfurt.Pytam poważnie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeżeli z tego dalekiego lotniska jest dobry dojazd do miasta, to nie widze problemu. Z Beauvais do Paryza sa autobusy co pół godziny, wysadzaja ludzi w samym centrum, prawie przy samych Polach Elizejskich. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Normalny, Lufthansa ląduje tylko we Frankfurcie am Main (Największe lotnisko przesiadkowe w europie) . W Frankfurt Hann, który jest oddalony o 80 km od Frankfurtu lądują tanie linie.   JEśli chodzi o to połączenie to nie wiem czy one przetrwa bo bilet powrotny do Lublina kosztuje jedyne 370€ więc więcej jak podróż własnym samochodem z Frankfurtu do Lublina w dwie strony ;/
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Do Dan: najwiekszym portem przesiadkowym w Europie jest LHR wiec zanim cos napiszesz to sprawdz swoje dane :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niech troche obniza ceny bo jak narazie lepsza opcja na dotarcie z Londynu jest lot do Warszawy-Modlin ... czasowo troche dluzej, ale cena duuuuuzo nizsza
latam trochę z lublina i powiem ci szczeże że wole wydać trochę więcej i wylądować w lbn niż później tłuc się autobusem, pociągiem czy nawet wołać kogoś znajomego żeby zawiózł i odebrał z lotniska z modlina bo suma sumarum wychodzi praktycznie tyle samo co za lot do modlina i późniejsze płacenie za bilety żeby dostać się do lublina czy dać komuś na paliwo ... wystarczy pomyśleć i przekalkulować
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak to jest,że na lotnisku statystyka się poprawia ,a stan finansów pogarsza.Co rok więcej dopłacają?Może by to publicznie wyjaśnił jeden z większych cwaniaków PO i jednoczesnie przewodniczący RN lotniska!!!?????
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak to jest,że na lotnisku statystyka się poprawia ,a stan finansów pogarsza.Co rok więcej dopłacają?Może by to publicznie wyjaśnił jeden z większych cwaniaków PO i jednoczesnie przewodniczący RN lotniska!!!?????
Wszystko zostało już powiedziane, a raczej napisane w raporcie ekspertów, który następnie przy akceptacji właścicieli został przez PLL utajniony.   Jedynie co się zmieniło przez 1,5 roku od powstania dokumentu, to ponad 3 krotny wzrost strat. Zobowiązania krótkoterminowe w tym czasie wzrosły o 183 tysiące 600%.   Wyobraź sobie, że we własnym domu zobowiązania wzrosłyby  o ponad 180 tysięcy procent...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przestańcie płakać nad tym Dublinem, a jak macie pretensje to zgłaszajcie je do Ryanair, bo to on, a nie lubelskie lotniska zlikwidował loty (nie opłacały mu się tak jak z innych miejsc - za mało płaciliście i za mało dodatkowych usług podczas lotów wykupywaliście).     Możecie teraz polecieć do Dublina na jednym bilecie z przesiadką we Frankfurcie jak biali ludzie, a nie tłuc się busami,pociągami i samochodami jak zwierzęta po Modlinach i innych Rzeszowach, gdzie dojazd zajmie wam znacznie więcej czasu niż oczekiwanie na lotnisku we Frankfurcie na przesiadkę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wszystko zostało już powiedziane, a raczej napisane w raporcie ekspertów, który następnie przy akceptacji właścicieli został przez PLL utajniony.   Jedynie co się zmieniło przez 1,5 roku od powstania dokumentu, to ponad 3 krotny wzrost strat. Zobowiązania krótkoterminowe w tym czasie wzrosły o 183 tysiące 600%.   Wyobraź sobie, że we własnym domu zobowiązania wzrosłyby  o ponad 180 tysięcy procent...
Powinni tam zatrudnić ciebie. Ty na pewno nie narobiłbyś strat. W internecie można napisać wszystko, bo i strona przyjmie wszystko. Więc zamknij lotnisko, bo przynosi straty. W taki sposób większość lotnisk w Polsce należałoby zamknąć, bo tylko kilka nie ma strat, a jedynie same zyski. A jak tam w porcie lotniczym w Lublinie pracujesz, to spróbuj coś zmienić, a nie wyżalać się na forum. Port istnieje dopiero niecałe 2 lata. Na zyski trzeba jeszcze poczekać. Nie od razu Rzym zbudowano.. Najmłodsze lotnisko w Polsce (Lublin) na pewno ma sens i powinno się wciąż rozwijać poprzez zwiększenie liczby połączeń.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Normalny, Lufthansa ląduje tylko we Frankfurcie am Main (Największe lotnisko przesiadkowe w europie) . W Frankfurt Hann, który jest oddalony o 80 km od Frankfurtu lądują tanie linie.   JEśli chodzi o to połączenie to nie wiem czy one przetrwa bo bilet powrotny do Lublina kosztuje jedyne 370€ więc więcej jak podróż własnym samochodem z Frankfurtu do Lublina w dwie strony ;/
Nie martw się, przetrwa. Jak przetrwało w takim Rzeszowie to i tu przetrwa. Problem w tym, że ludzie z USA o nim nie wiedzą i wciąż latają do Warszawy..np. Polonia..Wielu mówiło, że Lufa do LUZ nie wejdzie!! I co ?? Jest?? Oby tak dalej! LUZ
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie martw się, przetrwa. Jak przetrwało w takim Rzeszowie to i tu przetrwa. Problem w tym, że ludzie z USA o nim nie wiedzą i wciąż latają do Warszawy..np. Polonia..Wielu mówiło, że Lufa do LUZ nie wejdzie!! I co ?? Jest?? Oby tak dalej! LUZ
lublin przy Rzeszowie to taka skala jakby porównać rzeszów do okęcia - sam sobe odpowiedz na swoje wywodyi ich sens - świdnickie lotnisko przy tym natężeniu ruchu to właściwie lotnisko aeroklubowo-powiatowe  - ograniczone popytem i podażą a właściwie ich brakiem - nawet gdyby zamknięto wszystkie lotniska w promieniu trzystu kilometów to i tak nie osiągnęłoby nawet pół miliona pasażerów - tak to wygląda od strony realnej - wiec zejdż na ziemie cebulaku i zdejm różowe brile z czoła....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...