Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Dlaczego jest nadmiar trolejbusów, a w przypadku autobusów panuje zapaść taborowa? Kto odpowiada za gospodarowanie taborem?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A PO co powołano jakąś spółkę pt. ZTM ? Ile zarabia prezes tej spółki ? Czy władze miasta nie są w stanie nadzorować komunikacji miejskiej i przedstawiać sprawozdania miejskim rajcom ? Ile takich spółek żeruje na budżecie miasta ?  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tymczasowe aha akurat już to widzę - ja się pytam dlaczego obowiązkowo niezależnie od wieku pojazdu nie ma w nich zainstalowanych biletomatów (bo przecież na wszystkich przystankach nie ma jak np w Wawie gdzie nawet kartą można zapłacić w autobusowym biletomacie) tylko trzeba zapłacić więcej u kierowcy - żenada. Po drugie tak autobusy spełniają minimalne wymagania - grzanie na poziomie "kotła w piekle" jest po prostu tak gorąco że Majorka. Po 3 estetyka nie istnieje w tych pojazdach i często śmierdzi w środku jakimiś olejami lub smarami, stąd pewnie ta zewnętrzna klimatyzacja w nieuszczelnionych oknach i lukach nad i pod drzwiami. MPK i ZTM myślą tylko o sobie i mam tu na myśli zarząd a nie niewinnych kierowców którzy musza takimi złomami jeździć. Dziękuje tyle w temacie wolę poruszać się ekologicznie na własnych nogach lub rowerem niż wsiąść do Złomowego Transportu Miejskiego.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A pan Fulara zamierza kupić jakieś nowe pojazdy dla MPK, bo to co teraz eksploatuje to w większości pojazdy należące do ZTM. Czy zamierza doprowadzić MPK do bankructwa jak poprzedni PKS gdzie prezesował ?   A nowe autobusy miały mieć klimatyzację dla pasażerów, prawda pani Góźdź ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A PO co powołano jakąś spółkę pt. ZTM ? Ile zarabia prezes tej spółki ? Czy władze miasta nie są w stanie nadzorować komunikacji miejskiej i przedstawiać sprawozdania miejskim rajcom ? Ile takich spółek żeruje na budżecie miasta ?
  ZTM nie jest spółką, a częścią UM tubtin. Fakt że obecnie istnienie ZTMu nie ma sensu, bo MPK robi co chce. Stare autobusy wysokopodłogowe na głównych liniach czy w zamian za trolejbusy, teraz jeszcze wprowadzenie takich szrotów. Ale co kolega koledze z partii może zrobić, skoro nadzoruje ich inny kolega jak v-ce prezydent ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brak autobusów klasy "mega" (czyli 18 metrowych/przegubowych) - przetarg na obsługę tymi pojazdami na okres 8-iu lat - ZDM dało popis niekompetencji. Linia 154 na razie "dubluje" inne linie i wozi bardzo mało pasażerów. Czasami myślę, że ZTM i Zarząd Dróg Miejskich to najgorzej zarządzane jednostki Urzędu Miasta w Lublinie. M.P.K. w Lublinie od "czasów" kiedy Ś.P. Pan Czesław Rydecki był Dyrektorem jest źle zarządzane (bez nazwisk) !  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Każdy chciałby jeździć nowym Mercedesem. Jednakże moim zdaniem lepiej jeżdzić czasami nawet takimi autobusami niż nowszymi, których byłoby mniej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ztm to nie spółka tylko jednostka czyli taki wydział gminy. W każdym mieście cywilizowanym powołany jest taki organizator transportu. Operatorami czyli przewoźnikami którym płaci ztm są pks zg, irex, meteor i mpk.Pomimo mankamentów powołanie ztm oceniam jako dobre i skutecznie poprawiające komunikację w mieście
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A czemu nie podacie publicznie za jaką stawkę wozi nas MPK tymi złomami, a jaką pobiera od ZTM ?? Tak sobie to sprytnie misie wykombinowały, że MPK zamknie ten rok zyskiem i to sporym, tylko że to nie zysk, a kasa wypompowana z budżetu miasta przewidziana na zakup usług komunikacyjnych z wolnej ręki przez ZTM.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Podwykonastwo to normalna rzecz w funkcjonowaniu operatorów miejskich. Kluczowe jest to że to operator (MPK) odpowiada(jak podano w artykule) za działalność podwykonawcy czyli płaci kary umowne za np. niewykonanie kursu do miasta. Czyli odpowiada za ich funkcjonowanie jak za swoje własne. Pewnie również cała obsługa serwisowa, tankowanie, itp, bierze na siebie MPK. Nie widzę problemu by wykorzystać kilka pomalowanych w barwy miejskie pojazdów, które napewno są lepsze niż stare MPK-owskie Jelcze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Może MPK przyzna że od dawnna nie ma własnych wozów tylko oddane przez ZTM i to oni robią przetargi na nowe wozy, a przecież MPK jako jeden z przewoźników też powinno kupować nowe autobusy. Tylko łatwiej jest podpisać umowę ze złomiarzami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Widać, że prezes MPK nie ma pomysłu na zarządzanie spółką. Ale że to kumpel Żuka, to miasto nic mu nie zrobi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na linii 34 to same stare autobusy jeżdżą, o której bym nie jechał zawsze przyjedzie jakiś grat.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
się ludziom już w dupach przewraca, kazdy chce jeździć mercedesem i najlepiej za darmo. Powinni zarządać jeszcze skórzanej tapicerki i odtwarzaczy dvd w zagłówkach, ewentualnie lodówki na szampana. Niestey mercedesy z nieba nie spadją i trzeba je kupić, a skąd pieniądze ? z podatków ! z cen wody i smieci. Więc niech się książęta zdecydują czy chcą płacić dwa razy wyższe podatki czy jeździć mercedesam.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Braki taborowe swoją drogą... Najgorsze są braki KADROWE. Polityka Fulary prowadzi do ogromnego deficytu wśród kierowców w MPK. Głodowe stawki początkowe i brak perspektyw podwyżek to największe problemy. Kogo stać na prawo jazdy kategorii D? Ludzie, niech Bóg Was broni przed pracą w MPK. 1300 zł średnio na początek i żadnej gwarancji podwyżki przez lata.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pan Fulara doprowadzi tymi swoimi poczynaniami MPK do bakructwa, tak jak poprzednią firmę! dobrze, że wybory za pasem. Won PO  i skończy sie wkońcu fucha prezesa! Miejmy nadzieję że kolejny prezes bedzie spełniał choć jeden warunek z konkursu na to stanowisko i będzie bardziej wykwalifikowany i kumaty. Ludzie na wybory z dala od PO!!!!!!!!!!!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A niekompetencja ZTM w kwestii układania rozkładów (stada pojazdów o jednej godzinie, dublowanie się linii, przypożądkowanie pojazdów przegubowych do rozkładów bez żadnych analiz) i gospodarowania taborem jest żenująca. Ale stołeczki trzeba było dać swoim pupilkom... W MPK też można było powołać wewnętrzną komórkę zajmującą się organizowaniem przewozów....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Poczekajmy wszyscy cierpliwie jak oddana do użytku zostanie sieć trolejbusowa na Jana Pawła. Od dłuższego czasu na rondzie przy ZUS kierujący są zmuszeni do łamania przepisów ruchu drogowego i zawracania bądź lewoskrętu z niewłaściwych pasów.... Wszystko to za wiele milionów pozyskanych z Unii. Ot jest odpowiedź jak mądrze PO gospodaruje finansami. A łamanie przepisów jest za cichym przyzwoleniem lokalnej policji bo patrole przejeżdżające obok nie reagują na widok pojazdu MPK poruszającego się niewłaściwie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A oddawanie linii podwykonawcom to niezbity dowód na to, że "tonący brzytwy się chwyta". Tak właśnie Panie Prezesie....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To się fachowo nazywa OUTSORCING, to stary oklepany numer wielu korporacji
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...