Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Proponuję zjechać do Ułanów i zawrócić pod wiaduktem. Najbezpieczniej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a wjechać od T.Zana się nie da?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Większym absurdem jest przejście dla pieszych na Ruskiej w odległości 50 metrów od przejścia ze światłami....ale temat mimo licznych moich telefonów nie był podjęty przez redaktorów lubelskich mediów
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja rozumiem, jakby ten dystans trzeba było przejść. Ale przejechać autem 500m pod dachem, w cieple, na miękkim fotelu, z muzyką z radia?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale przecież taki układ ruchu była zawsz odkąd jest Bohaterów Monte Casino, skąd taki problem teraz?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W latach osiemdziesiątych i na początku dziewięćdziesiątych był bezpośredni skręt w lewo z Bohaterów Monte Casino w ul Krasińskiego! Ciekawe komu to przeszkadzało??? - a mówi się tyle o ekologii
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale przecież taki układ ruchu była zawsz odkąd jest Bohaterów Monte Casino, skąd taki problem teraz?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chyba jesteś bardzo młody skoro nie wiesz że taki zjazd już kiedyś był.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Był wyprofilowany zjazd z lewego pasa w lewo przez pas zieleni. Wiem to bo mieszkałem na tym osiedlu 30 lat.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Był wyprofilowany zjazd z lewego pasa w lewo przez pas zieleni. Wiem to bo mieszkałem na tym osiedlu 30 lat.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No przecież można Ułanów, Zana. Szczaw i ...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pan Drozd prawa jazdy ma chyba takie jak Jaro Kaczyński
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ilu mieszkańców wjeżdża od strony Kraśnika? Na pewno mniej niż mieszkańców os. Ruta wyjeżdżających w kierunku centrum. Można ze Skarpy w obie strony mimo gorszej widoczności a z Ruty tylko w prawo przez rondo. Samochody stoją i smrodzą bez potrzeby a w szczycie to dwa albo 3 cykle świateł. Z Nadbystrzyckiej w Zana też nie można wjechać jednocześnie. Dlaczego? pewnie to wymysły specjalistów od ruchu szarych komórek.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po to są drogi dwupasmowe aby były bezpieczne a nie w każdym miejscu "leweskręty" albo "zawrotki"
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zawsze przed skrzyżowaniem można zrobić zawrotkę co np. w Kielcach jest standardem natomiast w Lublinie ich przerasta. Po wymianie sygnalizacji narobili lewoskrętów i oczywiście zawrócić się już na nich nie da. To nie tylko problem os. Krasińskiego a wielu innych osiedli.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Z dobrobytu sie mieszkańcom w dupach poprzewracało, jakby jezdzili rowerem albo mpk to by problemu nie było.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
obserwuję ostatnie remonty i inwestycje drogowe i stwierdzam, że poza nowym asfaltem wszystko wychodzi na gorzej, przeciwko kierowcom... nie robi się w ogóle rond bez świateł, co w wielu krajach zachodu jest metodą na upłynnienie ruchu i na zwiększenie bezpieczeństwa, no bo czerwone można przejechać, a przy rondzie trzeba zwolnić... generalnie wszędzie jest coraz więcej świateł, coraz mniej strzałek, albo zapalają się bez sensu na chwilę, myślę, że uczniowie samochodówki lepiej by zaprojektowali te nasze nowe inwestycje, ja np. coraz częściej jadę na czerwonym bo już mam dość stawania co chwilę na czerwonej fali na głównych ulicach. A np. po co w nocy światła na Warszawskiej nad Solidarności? jeden samochód na 5 minut, bez sensu. Albo jadąc Warszawską od Skansenu, nad Solidarności są takie światła przy przejściu, gdzie czerwone zapala się gdzieś na 1 czy 2 sekundy to ja nie wiem co to ma być w ogóle, czy ktoś zdąży nogę postawić na tym przejściu? czy może chodzi o żeby wszystkich zwalniać przez górką, żeby się toczyli pod górkę bo jest ograniczenie do 40 (bez sensu)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
więcej tego typu udanych inwestycji a zdobędziemy miano najbardziej zakorkowanego miasta Polski z najniższą sredniąprędkością
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
" Teoretycznie możliwe jest takie przeprogramowanie sygnalizacji," - uwielbiam pana kieliszka. Wspaniały teoretyk. A co z praktyką??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brawo dla Autora za mapę! powinna być przy każdym drogowym artykule, dzięki!:)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...