Proponuję zjechać do Ułanów i zawrócić pod wiaduktem. Najbezpieczniej.
|
|
a wjechać od T.Zana się nie da?
|
|
Większym absurdem jest przejście dla pieszych na Ruskiej w odległości 50 metrów od przejścia ze światłami....ale temat mimo licznych moich telefonów nie był podjęty przez redaktorów lubelskich mediów
|
|
Ja rozumiem, jakby ten dystans trzeba było przejść. Ale przejechać autem 500m pod dachem, w cieple, na miękkim fotelu, z muzyką z radia?
|
|
Ale przecież taki układ ruchu była zawsz odkąd jest Bohaterów Monte Casino, skąd taki problem teraz?
|
|
W latach osiemdziesiątych i na początku dziewięćdziesiątych był bezpośredni skręt w lewo z Bohaterów Monte Casino w ul Krasińskiego! Ciekawe komu to przeszkadzało??? - a mówi się tyle o ekologii
|
|
Ale przecież taki układ ruchu była zawsz odkąd jest Bohaterów Monte Casino, skąd taki problem teraz? |
|
Chyba jesteś bardzo młody skoro nie wiesz że taki zjazd już kiedyś był.
|
|
Był wyprofilowany zjazd z lewego pasa w lewo przez pas zieleni. Wiem to bo mieszkałem na tym osiedlu 30 lat.
|
|
Był wyprofilowany zjazd z lewego pasa w lewo przez pas zieleni. Wiem to bo mieszkałem na tym osiedlu 30 lat.
|
|
No przecież można Ułanów, Zana. Szczaw i ...
|
|
Pan Drozd prawa jazdy ma chyba takie jak Jaro Kaczyński
|
|
Ilu mieszkańców wjeżdża od strony Kraśnika? Na pewno mniej niż mieszkańców os. Ruta wyjeżdżających w kierunku centrum. Można ze Skarpy w obie strony mimo gorszej widoczności a z Ruty tylko w prawo przez rondo. Samochody stoją i smrodzą bez potrzeby a w szczycie to dwa albo 3 cykle świateł. Z Nadbystrzyckiej w Zana też nie można wjechać jednocześnie. Dlaczego? pewnie to wymysły specjalistów od ruchu szarych komórek.
|
|
Po to są drogi dwupasmowe aby były bezpieczne a nie w każdym miejscu "leweskręty" albo "zawrotki"
|
|
Zawsze przed skrzyżowaniem można zrobić zawrotkę co np. w Kielcach jest standardem natomiast w Lublinie ich przerasta. Po wymianie sygnalizacji narobili lewoskrętów i oczywiście zawrócić się już na nich nie da. To nie tylko problem os. Krasińskiego a wielu innych osiedli.
|
|
Z dobrobytu sie mieszkańcom w dupach poprzewracało, jakby jezdzili rowerem albo mpk to by problemu nie było.
|
|
obserwuję ostatnie remonty i inwestycje drogowe i stwierdzam, że poza nowym asfaltem wszystko wychodzi na gorzej, przeciwko kierowcom... nie robi się w ogóle rond bez świateł, co w wielu krajach zachodu jest metodą na upłynnienie ruchu i na zwiększenie bezpieczeństwa, no bo czerwone można przejechać, a przy rondzie trzeba zwolnić... generalnie wszędzie jest coraz więcej świateł, coraz mniej strzałek, albo zapalają się bez sensu na chwilę, myślę, że uczniowie samochodówki lepiej by zaprojektowali te nasze nowe inwestycje, ja np. coraz częściej jadę na czerwonym bo już mam dość stawania co chwilę na czerwonej fali na głównych ulicach. A np. po co w nocy światła na Warszawskiej nad Solidarności? jeden samochód na 5 minut, bez sensu. Albo jadąc Warszawską od Skansenu, nad Solidarności są takie światła przy przejściu, gdzie czerwone zapala się gdzieś na 1 czy 2 sekundy to ja nie wiem co to ma być w ogóle, czy ktoś zdąży nogę postawić na tym przejściu? czy może chodzi o żeby wszystkich zwalniać przez górką, żeby się toczyli pod górkę bo jest ograniczenie do 40 (bez sensu)
|
|
więcej tego typu udanych inwestycji a zdobędziemy miano najbardziej zakorkowanego miasta Polski z najniższą sredniąprędkością
|
|
" Teoretycznie możliwe jest takie przeprogramowanie sygnalizacji," - uwielbiam pana kieliszka. Wspaniały teoretyk. A co z praktyką??
|
|
Brawo dla Autora za mapę! powinna być przy każdym drogowym artykule, dzięki!:)
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|