Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Miliony na kolej w woj. lubelskim

Utworzony przez olo, 3 lipca 2014 r. o 07:08 Powrót do artykułu
"Mają one zastąpić przestarzałe "ezety”, tj. elektryczne zespoły trakcyjne. Nowe pojazdy będą zużywały znacznie mniej energii.Takie szynobusy mogą zawitać również na linię kolejową nr 30 prowadzącą do Lubartowa i Parczewa."   - jak wiadomo trasa do Lubartowa czy Parczewa jest niezelektryfikowana, więc wiadomo że mowa o pojazdach nie napędzanych elektrycznie lecz spalinowo. Jak mogą więc zużywać mniej energii (elektrycznej jak rozumiem) w kontekście porównania ich do starych (elektrycznych) EZ-tów w tym zakresie....??? Zastanawiajcie się.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A kiedy dokończycie remont wiaduktu nad ulicą Kunickiego w Lublinie. Taka wizytówka to wstyd dla miasta i regionu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
drugi tor to by się bardziej przydał do stalowej woli albo chociażby do kraśnika
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mogliby wybudować jakąś nową linię, np. do Opola Lub. a nie tylko modernizacja.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
taki ruch tam jest ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Mają one zastąpić przestarzałe "ezety”, tj. elektryczne zespoły trakcyjne. Nowe pojazdy będą zużywały znacznie mniej energii.Takie szynobusy mogą zawitać również na linię kolejową nr 30 prowadzącą do Lubartowa i Parczewa."   - jak wiadomo trasa do Lubartowa czy Parczewa jest niezelektryfikowana, więc wiadomo że mowa o pojazdach nie napędzanych elektrycznie lecz spalinowo. Jak mogą więc zużywać mniej energii (elektrycznej jak rozumiem) w kontekście porównania ich do starych (elektrycznych) EZ-tów w tym zakresie....??? Zastanawiajcie się.
"mogą zawitać również"   umiejętność czytania ze zrozumieniem się kłania.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To zgoda z poprzednikami: 1. linia 30 Lublin-Łuków pełna zgoda remont i elektryfikacja - jak najbardziej, ale drugi tor to przesada (tym bardziej że dalej nie ma połączenia np. Siedlce-Małkinia na Olsztyn/Białystok - przynajmniej jednotorowego zelektryfikowanego, 2. linia 68  (ważniejsza od 30) dokończenie remontu i elektryfikacja i raczej tu przydałby się drugi tor do Stalowej Woli.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Mają one zastąpić przestarzałe "ezety”, tj. elektryczne zespoły trakcyjne. Nowe pojazdy będą zużywały znacznie mniej energii.Takie szynobusy mogą zawitać również na linię kolejową nr 30 prowadzącą do Lubartowa i Parczewa."   - jak wiadomo trasa do Lubartowa czy Parczewa jest niezelektryfikowana, więc wiadomo że mowa o pojazdach nie napędzanych elektrycznie lecz spalinowo. Jak mogą więc zużywać mniej energii (elektrycznej jak rozumiem) w kontekście porównania ich do starych (elektrycznych) EZ-tów w tym zakresie....??? Zastanawiajcie się.
przeczytaj uważnie artykuł,ma zostać zelektryfikowana
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lublin - Lubartów bilet 3zł , gdzie ekonomia ? Może niech zaczną wozić za darmo , na jedno wyjdzie .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co ma oznaczać CZĘŚCIOWA elektryfikacja linii 68?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co ma oznaczać CZĘŚCIOWA elektryfikacja linii 68?
Zapewneto, że do Zemborzyc drut jest, a do Rozwadowa ni ma, a od Rozwadowa do Preworska znowu jest. Ot, cała filozofia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lublin - Lubartów bilet 3zł , gdzie ekonomia ? Może niech zaczną wozić za darmo , na jedno wyjdzie .
No bez przesady! Wtedy musieliby jeszcze bardziej opodatkować busiarnię, i straciłbyś rację bytu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Mają one zastąpić przestarzałe "ezety”, tj. elektryczne zespoły trakcyjne. Nowe pojazdy będą zużywały znacznie mniej energii.Takie szynobusy mogą zawitać również na linię kolejową nr 30 prowadzącą do Lubartowa i Parczewa."   - jak wiadomo trasa do Lubartowa czy Parczewa jest niezelektryfikowana, więc wiadomo że mowa o pojazdach nie napędzanych elektrycznie lecz spalinowo. Jak mogą więc zużywać mniej energii (elektrycznej jak rozumiem) w kontekście porównania ich do starych (elektrycznych) EZ-tów w tym zakresie....??? Zastanawiajcie się.
linia będzie zelektryfikowana
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niech sobie kupią od Tuska "Pendolino" bo 8 stoi w zapasie!!! Jak maja budować tory ,to od razu wysokiej klasy,pod nieczynne wysokiej klasy pociągi.Sosnowski ma okazję zrobić sobie bocznicę i nie będzie robił 100000 km/rocznie służbowym samochodem,
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Poprawa standardów na kolei pasażerskiej może nastąpić poprzez zmianę przewoźnika. To co prezentują PRy to DNO.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
  mowa o pojazdach nie napędzanych elektrycznie lecz spalinowo. Jak mogą więc zużywać mniej energii (elektrycznej jak rozumiem)   
Poczytaj sobie wiecej o pociągach.Działaja na podobnej zasadzie jak trolejbusy hybrydowe.Agregat diesla napędza prądnice,ta zasila prądem silnik elektryczny.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A czy nie było by bardziej opłacalne "wyprostowanie" linii kolejowej do Zamościa? Np.w Trawnikach "rozwidlenie" linii w kierunku Chełma oraz (na skróty) budowa nowego toru do Krasnegostawu, gdzie łączył by się z linią z Chełma? Jak dotąd jazda pociągiem do Zamościa (przez Rejowiec i tam postój) jest sporą stratą czasu w podróży do Zamościa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tym drugim torem do Parczewa to będą wozić musztardę? A do Stalowej Woli wciąż jeden tor. Czy ktoś tam myśli?...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...