"Mają one zastąpić przestarzałe "ezety”, tj. elektryczne zespoły trakcyjne. Nowe pojazdy będą zużywały znacznie mniej energii.Takie szynobusy mogą zawitać również na linię kolejową nr 30 prowadzącą do Lubartowa i Parczewa."
- jak wiadomo trasa do Lubartowa czy Parczewa jest niezelektryfikowana, więc wiadomo że mowa o pojazdach nie napędzanych elektrycznie lecz spalinowo. Jak mogą więc zużywać mniej energii (elektrycznej jak rozumiem) w kontekście porównania ich do starych (elektrycznych) EZ-tów w tym zakresie....??? Zastanawiajcie się.
|
|
A kiedy dokończycie remont wiaduktu nad ulicą Kunickiego w Lublinie. Taka wizytówka to wstyd dla miasta i regionu.
|
|
drugi tor to by się bardziej przydał do stalowej woli albo chociażby do kraśnika
|
|
Mogliby wybudować jakąś nową linię, np. do Opola Lub. a nie tylko modernizacja.
|
|
taki ruch tam jest ?
|
|
"Mają one zastąpić przestarzałe "ezety”, tj. elektryczne zespoły trakcyjne. Nowe pojazdy będą zużywały znacznie mniej energii.Takie szynobusy mogą zawitać również na linię kolejową nr 30 prowadzącą do Lubartowa i Parczewa." - jak wiadomo trasa do Lubartowa czy Parczewa jest niezelektryfikowana, więc wiadomo że mowa o pojazdach nie napędzanych elektrycznie lecz spalinowo. Jak mogą więc zużywać mniej energii (elektrycznej jak rozumiem) w kontekście porównania ich do starych (elektrycznych) EZ-tów w tym zakresie....??? Zastanawiajcie się."mogą zawitać również" umiejętność czytania ze zrozumieniem się kłania. |
|
To zgoda z poprzednikami:
1. linia 30 Lublin-Łuków pełna zgoda remont i elektryfikacja - jak najbardziej, ale drugi tor to przesada (tym bardziej że dalej nie ma połączenia np. Siedlce-Małkinia na Olsztyn/Białystok - przynajmniej jednotorowego zelektryfikowanego,
2. linia 68 (ważniejsza od 30) dokończenie remontu i elektryfikacja i raczej tu przydałby się drugi tor do Stalowej Woli.
|
|
"Mają one zastąpić przestarzałe "ezety”, tj. elektryczne zespoły trakcyjne. Nowe pojazdy będą zużywały znacznie mniej energii.Takie szynobusy mogą zawitać również na linię kolejową nr 30 prowadzącą do Lubartowa i Parczewa." - jak wiadomo trasa do Lubartowa czy Parczewa jest niezelektryfikowana, więc wiadomo że mowa o pojazdach nie napędzanych elektrycznie lecz spalinowo. Jak mogą więc zużywać mniej energii (elektrycznej jak rozumiem) w kontekście porównania ich do starych (elektrycznych) EZ-tów w tym zakresie....??? Zastanawiajcie się.przeczytaj uważnie artykuł,ma zostać zelektryfikowana |
|
Lublin - Lubartów bilet 3zł , gdzie ekonomia ? Może niech zaczną wozić za darmo , na jedno wyjdzie .
|
|
Co ma oznaczać CZĘŚCIOWA elektryfikacja linii 68?
|
|
Co ma oznaczać CZĘŚCIOWA elektryfikacja linii 68?Zapewneto, że do Zemborzyc drut jest, a do Rozwadowa ni ma, a od Rozwadowa do Preworska znowu jest. Ot, cała filozofia. |
|
Lublin - Lubartów bilet 3zł , gdzie ekonomia ? Może niech zaczną wozić za darmo , na jedno wyjdzie .No bez przesady! Wtedy musieliby jeszcze bardziej opodatkować busiarnię, i straciłbyś rację bytu. |
|
"Mają one zastąpić przestarzałe "ezety”, tj. elektryczne zespoły trakcyjne. Nowe pojazdy będą zużywały znacznie mniej energii.Takie szynobusy mogą zawitać również na linię kolejową nr 30 prowadzącą do Lubartowa i Parczewa." - jak wiadomo trasa do Lubartowa czy Parczewa jest niezelektryfikowana, więc wiadomo że mowa o pojazdach nie napędzanych elektrycznie lecz spalinowo. Jak mogą więc zużywać mniej energii (elektrycznej jak rozumiem) w kontekście porównania ich do starych (elektrycznych) EZ-tów w tym zakresie....??? Zastanawiajcie się.linia będzie zelektryfikowana |
|
Niech sobie kupią od Tuska "Pendolino" bo 8 stoi w zapasie!!! Jak maja budować tory ,to od razu wysokiej klasy,pod nieczynne wysokiej klasy pociągi.Sosnowski ma okazję zrobić sobie bocznicę i nie będzie robił 100000 km/rocznie służbowym samochodem,
|
|
Poprawa standardów na kolei pasażerskiej może nastąpić poprzez zmianę przewoźnika. To co prezentują PRy to DNO.
|
|
mowa o pojazdach nie napędzanych elektrycznie lecz spalinowo. Jak mogą więc zużywać mniej energii (elektrycznej jak rozumiem)Poczytaj sobie wiecej o pociągach.Działaja na podobnej zasadzie jak trolejbusy hybrydowe.Agregat diesla napędza prądnice,ta zasila prądem silnik elektryczny. |
|
A czy nie było by bardziej opłacalne "wyprostowanie" linii kolejowej do Zamościa? Np.w Trawnikach "rozwidlenie" linii w kierunku Chełma oraz (na skróty) budowa nowego toru do Krasnegostawu, gdzie łączył by się z linią z Chełma? Jak dotąd jazda pociągiem do Zamościa (przez Rejowiec i tam postój) jest sporą stratą czasu w podróży do Zamościa.
|
|
Tym drugim torem do Parczewa to będą wozić musztardę? A do Stalowej Woli wciąż jeden tor. Czy ktoś tam myśli?...
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|