Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Mniej pociągów z Lublina do Warszawy

Utworzony przez jon, 27 stycznia 2011 r. o 08:12 Powrót do artykułu
Zamość odzyskał połączenia kolejowe ! jeden pociąg do Jeleniej Góry - to żadne połączenia
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lubelszczyzna dziekuje bardzo P.Obywatelskiej, PKP i innym popaprancom za to ze pamietaja o nas...tyle komfortu za jednym zamachem...prawie jak cud.......jaja sobie robia, zaspawac te tory i niech sobie jaj nie robia z ludzi..
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
juz dawno powinny jezdzić składy inter regio lublin warszawa kolej mazowiecka czy zwykłe podmiejskie a na lubelskim pkp dalej pachnie komuną do wszystkich innych wiekszych miast polski jeżdzą km warszawskie tylko nie do lublina
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A pan G. całą kasę przeznaczoną na kolej wywalił na S17... Nie mówię, że nie jest potrzebna ta trasa, ale do cholery kolej nam się bardziej sypie niż drogi i niedługo to już nie będzie czego naprawiać bo wszystko pieprznie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Należy pogratulować temu, kto podjął taką decyzję!!Porannym pociągiem o godzinie 5.55 ludzie dojeżdżają codziennie do pracy!!To popularne połączenie, na które decyduje się bardzo dużo osób..Ciekawe więc komu mają służyć "ulepszenia" na PKP???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Odetną Lublin jak Zamość , zawsze będziemy zasciankiem . Prezes IC /muzyk/ nie ma bladego pojęcia o tym co się dzieje w jego firmie .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak PKP nie dołoży wagonów do pociągu o 4.55, to będzie masakra... Już teraz jest tłoczno pod Warszawą, a co będzie, jak dosiądzie drugie tyle ludzi z 5.55?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
@ Cinek Drogi mają o wiele powazniejsze znaczenie strategiczne i ekonomiczne, jak koleje. Żaden powazny inwesrtor nie pojedzie pociągiem do miejsca, gdzie bedzie chciał np. postawic fabrykę. Zawsze będzie jechał samochodem. Zobaczy droge taka jaka jest obecnie dk17 - i zawróci po paru kilometrach. Za sytuacje na kolei odpowiedzialność ponosza zarządy kolejnych spółek.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciekawe jak dojechac na 4:55 gdy pierwszy pociag od strony Chelma przyjezdza o 5:17 !!! SKANDAL
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tomek napisał:
Jak PKP nie dołoży wagonów do pociągu o 4.55, to będzie masakra... Już teraz jest tłoczno pod Warszawą, a co będzie, jak dosiądzie drugie tyle ludzi z 5.55?
Nic nie będzie, powiedzą co najwyżej w TVN czy innej Panoramie. Pani rzecznik kolei przeprosi uprzejmie i solennie przysięgnie się, że w rozkładzie grudniowym korekta może zostać uwzględniona. Trochę więcej busów się puści i tyle po sprawie. Lubelszczyzna ma przecież szansę na lepszą drogę do Kurowa, poza tym kończy się wycinka drzew pod Świdnikiem. Żyjemy w takim regionie, w którym nie myśli się niestety rozssądnie tylko kompleksowo. Więc zamiast racjonalizacji działań planuje się nie do końca przemyślane inwestycje. Kawałek drogi, kawałek lotniska, kawałek ulicy, kawałek kąpieliska. Wszystkiego po kawałku. Tylu mądrych i kształconych ludzi. Naprawdę nie ma nikogo, kto mógłby spróbować pociągnąć to wszystko? Tymczasem wielki sukces społeczeństwa obywatelskiego, władz regionu i inwestorów zainteresowanych kontraktami, wywalczyło budowę obwodnicy Lublina. To samo społeczeństwo będzie jeździło w syfie do Warszawy i z powrotem (także goście) przez następne 20 lat. Do Kazimierza drogą uspokojonego ruchu (przez Puławy), nieistniejącym mostem na Roztocze. Więc cieszmy się będzie obwodnica i będzie lotnisko - reszta...: niech zostanie milczeniem! Mam więc pytanie do władz PKP. Ponoć stolica regionu (Lublin) miał zostać połączony ze stolicą kraju (Warszawa) jasno określonym, przewidywalnym harmonogramem połączeń - co godzina, co dwie. I co się okazało brak opłacalności, brak taboru czy po prostu brak chęci? To może każdy da grosik na wiązankę kwiatków dla Pana odpowiedzialnego wszystkich nas Ministra Grabarczyka? Mamy tyle akcji pomóż tym, pomóż tamtym, może powinniśmy pomóc sobie wreszcie choć ten jeden raz!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Likwiduje się również pociąg który z w-wy odjeżdza o godz. 17.05 - jak po pracy ludzie mają sie dostac do Lublina? nie wspominając już piątku, kiedy to pociąg ten jest już "zabity" podróżnymi na dworacu centralnym a przed min jeszcze warszawa wschodnia. Gratuluję pomysłu. Mam nadzieję, że ktoś pomyślał i zwrócił uwagę na ilość podróżnych jeżdżących o tej godzinie i jakiś będzie pociąg zastępczy? Nie uwierze w uzasadnienie, że się "nie opłaca bo nikt nim nie podróżuje" bo jeżdżę nim co tydzień ...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
folkatka napisał:
@ Cinek Drogi mają o wiele powazniejsze znaczenie strategiczne i ekonomiczne, jak koleje. Żaden powazny inwesrtor nie pojedzie pociągiem do miejsca, gdzie bedzie chciał np. postawic fabrykę. Zawsze będzie jechał samochodem. Zobaczy droge taka jaka jest obecnie dk17 - i zawróci po paru kilometrach. Za sytuacje na kolei odpowiedzialność ponosza zarządy kolejnych spółek.
Poważni inwestorzy będą chcieli dostarczyć surowiec i wywieźć jakoś gotowy produkt z fabryki. Tirami pojedzie im się szybciej co najwyżej do Kurowa. Potem staną w korku albo pod Puławami, albo w Kołbieli. Zresztą Pan poprzedni prezydent powiedział, że poważni inwestorzy pytali się go czemu nie ma lotniska? Bo ci szczególnie poważni latają tylko...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
harkie napisał:
Poważni inwestorzy będą chcieli dostarczyć surowiec i wywieźć jakoś gotowy produkt z fabryki. Tirami pojedzie im się szybciej co najwyżej do Kurowa. Potem staną w korku albo pod Puławami, albo w Kołbieli. Zresztą Pan poprzedni prezydent powiedział, że poważni inwestorzy pytali się go czemu nie ma lotniska? Bo ci szczególnie poważni latają tylko...
@harkie Kolego jakie fabryki? Co chcesz z lubelszczyzny na której nic ciężkiego się już nie produkuje wywozić pociągami? Ciągniki z Ursusa którego nie ma? Samochody z Daewoo którego nie ma? Lublin i lubelszczyzna to dno UE, jesteśmy nawet już za Podkarpackim które dynamicznie się rozwija i ma lobby które lokuje tam inwestycje które uciekają od nas... smutne to ale prawdziwe.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kaśka napisał:
Likwiduje się również pociąg który z w-wy odjeżdza o godz. 17.05 - jak po pracy ludzie mają sie dostac do Lublina? nie wspominając już piątku, kiedy to pociąg ten jest już "zabity" podróżnymi na dworacu centralnym a przed min jeszcze warszawa wschodnia. Gratuluję pomysłu. Mam nadzieję, że ktoś pomyślał i zwrócił uwagę na ilość podróżnych jeżdżących o tej godzinie i jakiś będzie pociąg zastępczy? Nie uwierze w uzasadnienie, że się "nie opłaca bo nikt nim nie podróżuje" bo jeżdżę nim co tydzień ...
Spokojnie, spokojnie, wystarczy czytać ze zrozumieniem ;-P Chodzi o pociąg 52110 odjeżdzający o 17:05 Z Bydgoszczy, który z Warszawy Centr. wyjeżdża o 20:55 i na odcinku do Lublina bynajmniej nie jest nabity - zwykle jeździ nim ok. 40-50 osób, czasem w piątki ze 100, więc decyzja o likwidacji chyba nikogo nie dziwi. Natomiast pociąg 52109 wyjeżdżający z W-wy Centr. o 16:55 ma się dobrze i będzie kursować także w soboty. A za tego 52110 ma wejść IR.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jakiś idiotyzm. Jeżdzę własnie tym pociągiem o 5.55 do Warszawy. On w poniedziałki jest prawie pełny. Jaki może być powód likwidacji takiego pociągu poza zwykłą głupotą?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zostawcie pociągi w spokoju,bo to już przeżytek,będziecie fruwać i jeżdzić ekspresówką do Warszawy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kolejorz napisał:
juz dawno powinny jezdzić składy inter regio lublin warszawa kolej mazowiecka czy zwykłe podmiejskie a na lubelskim pkp dalej pachnie komuną do wszystkich innych wiekszych miast polski jeżdzą km warszawskie tylko nie do lublina
pogięło cię z ta komuną ? porównanie nie na miejscu . ile było wtedy pociągów , co ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Świetna wiadomość. Bo skoro droga do Warszawy będzie to po co nam pociąg. Rozumiem, że coś za coś.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
niech wszystkie pociągi z Lublina zlikwodują, przynajmniej nie będą musieli tłumaczyć się ze spóźnien braku miejsc, wagonów, lokomotyw. po co zostawiać te kilka w sumie sam problem.kiedyś nie było i jakoś ludzie żyli, czyż nie?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
leon napisał:
pogięło cię z ta komuną ? porównanie nie na miejscu . ile było wtedy pociągów , co ?
Ile Ty masz lat człowieku?! Ty komunę w ogóle widziałeś? Jeździłem za komuny pociągami i moim zdaniem było ich więcej. Dworców kolejowych nie zamykano i nie likwidowano - w prawie każde miejsce w Polsce można było dostać się właśnie pociągiem. Nawet małe tekturowe bileciki zawiozły człowieka na miejsce i nie było pomyłek, fałszywych torów i peronów oraz przerzucania odpowiedzialności z jednej spółki na drugą. Powiem więcej - było dużo autobusów PKS, którymi też można było zajechać na miejsce o różnych porach. Dzisiejsze działania doprowadzają do stanu, że aby utrzymać tę firmę - trzeba wozić ludzi do pracy wagonami typu "Arizona" zbitych jak sardynki w puszce... I to ma być XXI wiek? Z tego właśnie powodu większość ludzi przesiada się do samochodu i żąda lepszych dróg... A PKP? No cóż - równia pochyła..
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...