Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

MPK: Po Lublinie będą jeździć mercedesy z klimą

Utworzony przez chart, 23 grudnia 2008 o 07:38 Powrót do artykułu
Nie bardzo rozumiem entą już zmianą kolorystyki autobusów. Pomijam już, że tradycyjnie komunikacja publiczna posługiwała się wozami czerwonymi, ale jakby nie patrzeć kolorami Lublina są biel, czerwień i zieleń. Biały, czerwony i żółty to barwy województwa, pan prezes ma zamiar objeżdżać cały region? Oj, jak już się wyleciało za przekręty z Łodzi do Lublina to przynajmniej lekcje z weksykologii i heraldyki warto odrobić...
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
to w końcu w jakim kolorze będzie lubelski tabor mpk ? co jakiś czas pojawia się nowa wersja a efekt jest taki, że mamy wszystkie barwy tęczy, a miały być rozpoznawane i kojarzone z Lublinem ...
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
...ee tam z kolorami ważne że nowe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wreszcie będzie zmieniony tabor. Myślę że dla naszego miasta nastały lepsze czasy - wreszcie prezes z głową
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co za bzdury opowiada pan Prezes ? A w Warszawie autobusy z klimatyzacją spełniają swoją rolę ?
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To nie są bzdury, tylko celowe mydlenie oczu mieszkańcom Lublina. Po piersze - klimatyzacja to pewien standard, który pozwala na korzystanie z klimatyzacji w sposób nieuwłaczający człowiekowi, bez spoconej pachy itd. Sprawdza się we wszystkich dobrze "myślących" miastach - bo dobra komunikacja to mniejszy ruch samochodów w centrum, mniejsze zasmrodzenie etc. Po drugie barwy - już pisałem o tym kiedyś, to nie jest banał!!! - barwy komunikacji miejskiej to jeden z najważniejszych elementów promocji miasta!!! Każde miasto wymyśla swoje, mając nadzieję, że stanie się rozpoznawaln a przynajmniej w kraju - ba na świecie to tylko potentaci są rozpoznawalni, jak Londyn. I przy wszystkich głupich pomysłach prezesa Miłosza, uważam, że żywe, czerwone barwy, nawiązujące do Londynu - a ten poniekąd ma najlepszą komunikację miejską na świecie - były świetnym pomysłem. Dlatego też, że żadne miasto w polsce nie ma całych czerwonych autobusów. Są zielone - w Poznaniu, czerwono-żółte w Warszawie, Granatowe w Krakowie, kremowo-czerwone w Gdańsku, ale czerwonych nie ma. Był to świetny zabieg pod kątem promocji miasta i tak powinno zostać. Strasznie mnie zdenerwowało, jak nowe solarisy przyjechały z żółtym dachem!!! No bezsens kompletny. A teraz mają być białe z pasami żółtym i cZerwonym??? Trochę poczytajcie Panowei z MPK i miasta. A swoją drogą to już dawno rada miasta powinna narzucić z góry obowiązkową kolorystykę wszystkich przewoźników miejskich, i MPK i prywatnych, tak się robi promocję miasta, a nie jak ktoś wspomniał poprzez kolory teczy, tylko nie na jednym autobusie, a na parkingu MPK widzianym z lotu ptaka. Powtarzam, bezsens. A teraz o Mercedesach - za taką kwotę to naprawdę świetna okazja, oby więcej takich. Poza tym Mercedy w komunikacji miejskiej dają ogromny prestiż!!! Tylko żeby k... były czerwone.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak można kupować autobusy bez klimatyzacji??? To już niech lepiej kupią jeden mniej, ale niech będą z klimą. Jak Pan prezes lubi jeździć spocony to niech sobie kupi samochód bez klimy. Pewnie dla oszczędności w nowych Mercedesach też będą wyłączać klimatyzacje i otwierać okna :[ Ja mam już dość śmierdzących autobusów, ale widzę że władze MPK wolą brać przykład z Białorusi...
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Od samych słów prezesa człowiek się poci a co dopiero a w autobusie gdy na zewnątrz jest 40 stopni w słońcu! Panie prezesie-pan to jest super gość;zapewne oxfordczyk jak pewien znany Nikodem ! Pozdrawiam i zapraszam latem do nowego autobusu od pana Łukaszenki!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
160 km. do Warszawy, a komunikacja 16 lat za Warszawą.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
40tys za klimatyzację to dużo? Przecież taki autobus kosztuje prawie MILION. Spłacany jest na raty. To komplet kół tyle kosztuje do samochodu ciężarowego/autobusu. Jak się jeździ po mieście samochodem, to rzeczywiście - klimatyzacja w autobusach nie potrzebna. Ja nigdy nie zrozumiem ludzi, którzy kupują nowe pojazdy w wersji "golas". Przecież to nie ma sensu. Jak kupować, to raz a dobrze, a nie robić z siebie pośmiewisko. Co to za korzyść dla klientów MPK? Przecież to z ich pieniędzy (biletów, oraz podatków wszystkich mieszkańców) te zakupy, jak i pensja Prezesa.. Czy wiecie, że np. strona internetowa robiona przez firmę Safe-Net kosztowała ponad 60tys? Do tego kolejne kilkadziesiąt za grę we flashu. Na stronę i multimedia pieniądze były, a na porządny autobus już nie??? Coś chyba nie jest w porządku...
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Oby tylko nie oklejono całych pojazdów,a w szczególności szyb koszmarnymi siatkami reklamowymi,przez które nic nie widać,a reklamy są najczęściej durne,które tylko irytują.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To prawda że siatki na autobusach są koszmarne i zasłaniają pasażerom widoczność.Ludzie jak mają możliwość,to zawsze siadają po stronie nieoklejonej.Siatki estetyki na pewno nie dodają,a wręcz przeciwnie-brudne i zachlapane sprawiają że pojazdy są bardzo niechlujne.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.