Jeżeli jest to prawda, że ułożono przetag to będzie troche tematów do pisania. A czemu to milczy Pan radny Widomski ?
|
|
Po przeczytaniu SIWZ oraz protestu Solarisa zgadzam się z tym artykułem. P. Rydeckiemu coś z firmą z Bolechowa nie po drodze, najpierw pomysł na montaż trajtków na nadwoziu MAZa, teraz kwiatki z przetargiem.
Co nie zmienia faktu, że dąży do odmłodzenia floty, za co człowieka szanuję.
|
|
11 litrow. Co to za durne wymagania. Mozna wymagac odpowiedniej mocy, zwlaszcza dla miejscowosci gorskich. Po co sie wiec glupi przy tych 11 litrach uparl?
|
|
No to... współczuję! Nie ma gorszego serwisu niż Mercedes w Polsce (oczywiście w odniesieniu do autobusów i ciężarówek). Na dodatek te pojazdy są bardzo awaryjne, szczególnie niedopracowana elektronika. Nie mówię o samochodach osobowych - bo to inna bajka, choć znajowy serwisant nie poleca kupować wozów z roczników po roku 1998!
|
|
Bardzo ciekawe. MPK eksploatuje 18 wozów, właśnie z tego rocznika i jakoś nie ma z nimi żadnych problemów Nie odnotowano jeszcze żadnej poważniejszej awarii. Elektronice zdarza się siadać w każdym nowszym autobusie - co szczególnie występuje w naszych najnowszych Solarisach Urbino 12. I zamiast potępiać prezesa, powinniście się cieszyć, że na ulice być może niedługo wyjadą jakościowo lepsze autobusy (niestety jakość Solarisów spadła właśnie od roku 2008) Nie wiem, czy ktoś wie, ale nasze solarisy mają źle działajace ogrzewanie, twarde i telepiące się siedziska oraz problemy z odpalaniem przy okazji mrozów (i to wcale nie takich wielkich, raptem temp. spadla do -5, a Solaris nie mógł ruszyć). Tak więc dobrze Wam radzę - ostudźcie ten entuzjazm do tej marki, bo na szczęscie czasy monopolizmu się skończyły i każdy klient ma prawo wyboru. |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|