Prezent od PiS-u dla lubelskich wyborców. WIATA. Mimo, ze unijnej kASY NA DWORCE MAJĄ JAK LODU!
|
|
A w Gliwicach jakoś mogli halę wybudować. Świetnie, znów potrzebna jest akcja.
|
|
A kto tu rządzi ? Wioska polska, która jest przyzwyczajona do wiat w polu.I jeszcze z drugiej mańki , jak widzę na. ul.Lubartowskiej skrzynki na stojakach to kichy mi się przewracają.CIEMNOGRÓD.Tylko mamy piękne Stare Miasto z którym nic nie mogą zmienić i spartaczyć.
|
|
W Lublinie już kiedyś ktoś dobudował niebieską psią budę do pięknego Dworca i tak stoi sobie do dzisiaj strasząc wyglądem i pasując jak pięść do oka. Może przy tych przebudowach ktos w końcu to paskudztwo rozbieże i wybuduje pasującą do całości halę na peronami i wyjściem przy Poczcie.
|
|
Jak zwykle...mieszkam tu prawie 50 lat i dalej twierdze ze Lublin to wiocha i wioche z niego robia wlasnie tacy ludzie jak Ci zatwierdzajacy plany inwrstycyjne w PKP...
|
|
Nie wiem czy to jakas wada genetyczna wyborcow PiS...bo to oni u nas rządzą...ale to wyglada na jakas degradacje komórek mózgowych...
|
|
Nooo...bomba...deptak z drzewkami i fontanna za prawie 50 mln to mozna wybudowac ale zadaszenia nad peronami to juz nie...oj pisiory pisiory...nie wiem czy plakac nad wami czy z politowaniem patrzeć na to co robicie z Lublinem....'
|
|
To jest kompletny brak wyobraźni. Dworzec kolejowy to wizytówka miasta. Hala peronowa jest konieczna. Argument o wydłużonym czasie budowy jest śmieszny. Przy dzisiejszej technice, taką halę 100x40 można postawić w miesiąc. Do roboty.
|
|
Jak do tej pory to miastem nadal włada Żuk ze swoją dawną ekipą i zrzucanie winy na PIS jest niedorzecznością. Ale w tym temacie to poglądy polityczne mają najmniejszy wpływ bo każdy z nas z tych peronów będzie korzystał i od ich funkcjonalności zależy cały wizerunek kolej i miasta. Pamiętam jeszcze czasy parowozów które kursowały z wielką dokładnością oraz archaiczne biletomaty wydające żółte kartoniki do stacji podmiejskich. Teraz minęło prawie czterdzieści lat i prawie każdy skład jest opóźniony a biletomatów nie ma (kas prawie też). Spółki Przewozy Regionalne i Intercity robią sobie na przekór a przykładem może być skomunikowanie PR z Intercity. Jak jeden przejeżdża to drugi odjeżdża wcześniej o kilka minut. Nie wiem czy ten od prądu Energetyka też na złość odcina zasilanie a ten od podkładów wykręca śrubki ale to pokazuje stan naszych kolej jako wycinka funkcjonowania naszego Państwa i każdy kto chce to zmienić (przywrócić normalność) jest bardzo cenny.
|
|
Podziekuj Zukowi popaprancu.
|
|
Cała modernizacja była na podstawie koncepcji która była tworzona ok 8lat temu, więc to nie pomysł PiS. No niestety znowu wygrała ekonomia nad zdrowym rozsądkiem.
|
|
PKP - Poczekaj Kiedyś Przyjedzie ...
Widocznie jeszcze ekonomiści PKP i dyrekcja nie zrozumiała, że od tego w jakich warunkach Klient czeka oraz wsiada do pociągu także zależy ich wizerunek i zarobek. Rozumiem wiaty na przystankach małych ale przy dużych dworcach, standardem powinna być hala. W deszczowe lub zimne dni ludzie dzięki temu chętniej wybierali by Kolej zamiast busów przy których (niekiedy też i w których) trzeba marznąć. Poza tym halę można by było tak zaprojektować aby dach w miejscu nasłonecznionym można było wyłożyć panelami fotowoltaicznymi. Dzięki temu z czasem udało by się zaoszczędzić na energii elektrycznej którą zużywają tylko urządzenia elektryczne w budynku. Przy obecnej technologii wykonania dało by się tak ogarnąć aby nie kolidowało z zabytkowym budynkiem dworca i jego otoczeniem. Co do biletomatów, zgadzam się z wcześniejszą wypowiedzią, skróciło by to znacząco czas oczekiwania na bilet w kolejce (podwyższając poziom satysfakcji), ponieważ na chwilę obecną niekiedy na bilet czeka się 3 - 5 minut. To znacząco za długo. Tutaj PKP powinno albo kupić biletomaty albo przeszkolić panie na kasach z obsługi (SKUTECZNIE). Ponadto proponował bym zmienić nagłośnienie dworca, na Pierwszym peronie jak pociąg wjeżdża nic a nic nie rozumiem co pani z spikerka mówi. Czy zapowiada pociąg czy każe uciekać czy inne licho.
Miłego Weekendu !:)
|
|
to nawet nie jest rozwiązanie dla miast powiatowych.
nawet one mają hale.
przykład: gliwice
******dziennikzachodni.pl/wiadomosci/gliwice/g/dworzec-pkp-w-gliwicach-otwarty-hala-dworca-robi-wrazenie-galeria,10441160,19571490/
******dziennikzachodni.pl/wiadomosci/gliwice/g/dworzec-pkp-w-gliwicach-otwarty-hala-dworca-robi-wrazenie-galeria,10441160,19571488/
|
|
Boże co za porażka!!
|
|
Podstawa to wygodny i szybki dojazd. Bez parkingów i dojazdu tylko urzędy i bary w centrum mogą funkcjonować.
|
|
Jak zwykle kolejne dziadostwo w Lublinie. Niech się Ratusz wykaże i niech walczy o halę bo jeszcze jest na to czas
|
|
Ciekawe czy to powiatowe zadaszenie pojawi się chociaż obok peronów oporowych. Tam też odjeżdżają pociągi.
|
|
Skandal! czy za czasów PiS czy PO czy SLD Lublin od zawsze był traktowany jako pipidówa. Dlaczego największe i najważniejsze miasto na wschodzie nie może się doprosić rozwiązań godnych jego aspiracji?
|
Strona 3 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|