Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Wniosek z tego jeden: Za mało dróg o prawidłowej nawierzchni. Drogi wymienione w artykule z największą liczbą wypadków są dziurawe jak ser szwajcarski a do tego te studzienki pozapadane... Trzeba to jak najszybciej naprawić. Przeciez wszystkim niby zależy na bezpieczeństwie (?) Jak bardzo widać po drogach. Pozdrawiam serdecznie NightDriver
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pobudowano w Lublinie dziesiątki miejskich autostrad po których ludzie pędzą jak szaleni nie zwracając uwagi na innych (zwłaszcza słabszych) uczestników ruchu i mamy wzrost wypadków.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Spójrzcie trochę szerzej na problem nie tylko na swoją najbliższą ulicę. Na zachodzie np. NL, A drogi praktycznie idealne jeśli chodzi o nawierzchnię a wypadków tyle nie ma. Więc jak to jest z tą szaleńcza jazdą (?) Czy naprawdę źle drogi polepszają bezpieczeństwo ??? Jeśli tak by było po co to wszystko budować i remontować??? Najlepiej jeździć koniem z wozem jak 50 lat temu. Nie tu leży problem. Trzeba moi parafianie stawiać na : 1. Edukację i szkolenie m.in. z kultury na drodze nowych kierowców od najmłodszych lat. 2. Poprawa infrastruktury. 3. Poprawa stanu technicznego pojazdów poruszających się po drogach. Tylko tyle. Dużo ? Sami sobie na to odpowiedzcie sobie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Spójrzcie trochę szerzej na problem nie tylko na swoją najbliższą ulicę. Na zachodzie np. NL, A drogi praktycznie idealne jeśli chodzi o nawierzchnię a wypadków tyle nie ma. Więc jak to jest z tą szaleńcza jazdą (?) Czy naprawdę źle drogi polepszają bezpieczeństwo ??? Jeśli tak by było po co to wszystko budować i remontować??? Najlepiej jeździć koniem z wozem jak 50 lat temu. Nie tu leży problem. Trzeba moi parafianie stawiać na : 1. Edukację i szkolenie m.in. z kultury na drodze nowych kierowców od najmłodszych lat. 2. Poprawa infrastruktury. 3. Poprawa stanu technicznego pojazdów poruszających się po drogach. Tylko tyle. Dużo ? Sami sobie na to odpowiedzcie sobie.
 Na Zachodzie to przede wszystkim ogranicza się ruch samochdów w miastach i zwęża się ulice, a nawet burzy się wiadukty i estakady.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
1.Jadąc zgodnie z przepisami jesteś frajerem 2.Auta nie ma co żałować. Tato kupiom nowy. 3.Jak ktoś jest chamem i prostakiem w pracy i w domu, to za kierownicą nie stanie się dżentelmenem. 5.W Londynie też wolno jeździć po mieście „50”.Tyle że mil/godz. 6.Co robi ograniczenie do 60 km/h na trasie w rejonie Sławinka. 7.Kiedy wójtowie, burmistrzowie czy prezydenci będą odpowiadali za pozostawienie nieaktualnych znaków drogowych jak za utrudnianie ruchu?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bierz trochę mniej
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
1. I tak nim jesteś bez względu na miejsce. 2. Zapoznaj się z instrukcją obsługi auta (szczegółowo).  3. Czytaj pkt 1.    4. -------  5. Nie 50 a 30 mil/h.   6. Stoi kur**. 7. Jak wróble będą miały po 5 kg.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeb*** się w łeb. Patrzysz lecz nie widzisz.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na Zachodzie to przede wszystkim ogranicza się ruch samochdów w miastach i zwęża się ulice, a nawet burzy się wiadukty i estakady. Ch w d ci się chyba burzy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...