coraz lepiej rozwija się port lotniczy !
niedawno jeden z zastępców mówił o milionie pasażerów. dziś dochodzimy do 2,5 mln
te 6,6 % lubelskich podróżnych z Okęcia nigdy nie odleci ze świdnika.
Okęcie oferuje loty w kilkunastu kierunkach świata ( przynajmniej ).
w Świdniku tak nie będzie, dlatego tylko niewielka część z tych 6 % może być potencjalnym
pasażerem
|
|
kto kupuje obligacje ?
proszę się wpisywać
|
|
Przepustowość polskich portów lotniczych w roku 2009 (pasażerowie obsłużeni), wybrane przykłady:
- Bydgoszcz - 264 910
- Gdańsk - 1 951 051
- Kraków - 2 895 262
- Łódź - 341 788
- Rzeszów - 321 034
- Szczecin - 298 576
- Warszawa - 9 436 958
Niby ze Świdnika ma odlatywać do 2,5 mln pasażerów? Chyba łącznie z ruchem międzyplanetarnym.
|
|
Upss... korekta. Chodzi o rok 2008. Kryzys dopiero raczkował. |
|
z autopsji:
czasami przelot ze stolicy UE do Warszawy to czas krótszy od przebicia się z Okęcia na Zakręt, już widzę jak pasażerowie śpieszą do Świdnika, do którego z Warszawy nie ma jak sprawnie dojechać, pewnie nie będzie jak zaparkować lub wypozyczyć auta, pociągi pokonuja 160 km w 3 godziny itd., a my tu czytamy o przesiadkach, czarterach....
|
|
z tych 6,6% przynajmniej 5% to klienci tanich linii (wycieczkowicze) które w Świdniku lądować nie będą. pozostały 1,6% latając do Frankfurtu nie utrzyma lotniska. albo zmienią się założenia i sposób zarządzania albo będzie klapa.
|
|
Chciałbym znac przyblizona cene obligacji budowy lotniska -Lublin -Swidnik -poniewaz wspolnymi siłami wykupimy obligacje Lotniska tak mam zamiar kupic pare w zaleznosci od ceny .Ludzie zwiazani z regionem w kraju i zagranica damy rade dawny mieszkaniec lubelszczyzny .Media i spółka powinni juz myslec o zblizonych cenach obligacji na tym etapie Prezesie Muszynski i Lublinianie robmy swoje budowac budowac DOBRZE bez fuszerki i rozgłosu .
|
|
Pieniadze z banku to proste na lotnisko bank da bank zabieze [wygarni] ale kasa na wycinek S17 tu nalezy dmuchac i byc ostrozny co godzine .Dlatego robmy swoje jak w Piosence panie Marszałku Powodzenia w inwestycjach drogowych.Obwodnica i S17 to jest oczko całej Lubelszczyzny i nie tylko oraz ludzi korzystającej z tej drogi .
|
|
Trzeba być idiotą aby budowac lotnisko w najbiedniejszym regionie UE, gdzie do najbliższego lotniska jest max 160 kmów. kto to będzie utrzymywał? Kto za to odpowiada?
|
|
A ja się już cieszę że będzie lotnisko i oby tak było
|
|
internauta[ aga ]jest idiotka ze zadaje takie pytania ty zachowujesz sie jak w piosence przyjechali nie wiadomo z kond napisz swoj zyciorys to podyskutuje z Toba -mieszkaniec miasta targowego Pozdrawiam normalnych madrych pracowitych Lublinian .Lublinianie Poznan [wielu mieszkanców z rodowodem lubelskim szczegolnie ]trzyma kciuki za wasze lotnisko ,dzieki temu bedzie szansa odwiedzac częsciej rodziny.
|
|
Budowa lotniska w Lublinie jest bardzo trafna inwestycja ,i najszybsza teoretycznie a moze i praktycznie 1.Brak drogi ekspresowej S17 z lubelszczyzny do trudno ocenic kiedy powstanie połaczenia tych duzych miast Warszawy czyli jazda 160 km ponad 3 godziny [droga smierci gdzie kazy sie spieszy .2 Brak perspektywy budowy szybkiej koleji Zamosc -Lublin -Warszawa 2. 30 godz 3.Brak siły przebicia w partiach rzadzacych dla Lublina i regionu..Wniosek prosty smutny pozostał nam tylko budowa mini lotniska Lublin -Świdnik za pozyczone pieniadze gdyz rzad ten traktuje region po macoszemu -inaczej perspektywy brak na pokolenie .
|
|
@aga
Sądzę, że za budową lotnisko stoją raczej mądrzy ludzie. Wielu osobom podoba się nasz region, ale kiedy wiedzą jak do nas dotrzeć to rezygnują. A wyobrażasz sobie, że jesteś prezesem wielkiej firmy i naginasz "tylko" 160km z najbliższego lotniska do swojego oddziału? Bo ja nie bardzo. Ci ludzie nie mają na to czasu, dlatego lotnisko odblokuje Lublin. Pomyśl zanim napiszesz ;]
|
|
kurna, i taką postawę szanuję. widzę, że malkontenctwo jest zaraźliwe tylko na terenie Lublina. sami nie doceniamy naszego potencjału i tego jak nasze miasto i region się rozwijają. dobrze, że na forum piszą też tacy ludzie jak Ty. pozdrawiam. |
|
A gdzie wszyscy z Lublina maja lecieć.Lotnisko we Lwowie obsłuzyło 300000 pasazerow.Lwow liczy 800000 mieszkańców.W Lublinie 100000 byłby wielkim sukcesem.Deklarowane przewozy sa całkowicie nierealne. Poza tym powodowałyby wiele uciążliwości dla mieszkańców osiedli przy lotnisku.
|
|
Decydęci media oraz spora grupa mieszkanców potrzebuje ludzi pozytywnie nastawionych do inwestycji Lublina tego regionu dlatego warto poierac takich ludzi jak kefir ktory pisze pozytywnie o inwestycjach niezbednych regionowi .A krytykanci coz szkoda ze jest ich tak duzo na forum a tak dla przypomnienenia Lublin przezywal i hose i bese dlatego nalezy myslec ze nad łublinem zaswieci słonce optymistycznie i otrzyma nalezne miejsxce w kraju zajmujac pozycje od 8-9 no moze 10 dzis lublin ma blizej do pozycji 15 Niz 30 lat temy .W zyciu nieprzewidziałem ze Politycy moga poprezez ulady polityczne marginealizowac Lublin w raz regionem .Pomimo kryzysu kto przewidział ze Zamosc odwiedzi około 250 tys turystów z dala od jezior czy morza .Dlatego dzieki inwestycji lotniczej drogowej czy kolejowej ludziom będzie się chcialo odwiedzać Lubelszczyzne ze stolica regionu.Budowac tanie hotele typu HOSTEL w Poznaniu za 1 noc nalezy zapłacic 55 zl aq w Lublinie niestety miejsc tanich w hotelach brakuje.
|
|
jesteś naiwny wieśniak, jeśli sądzisz, że będzie połączenie lotnicze Poznań-Świdnik |
|
~aga~
masz chyba jakiś problem. A wiesz że ludzie byli już na Księżycu?
|
|
Ludzikowie kochani! Odpuście sobie dysksję nt rentowności PLL. Na okres 16_tu miesięcy.To nie dużo. Zobaczymy czy przed końcem lipca 2012 wystartuje pierwszy rejsowy samolot. Czy będzie budynek portu. Czy będą do niego dojazd. Dopiero wtedy przekonamy się ile warte są (były) opowieści zarządu i innych entuzjastów.
|
|
Jeden samolot dziennie do Frankfurtu - portu przesiadkowego ? A we Frankfurcie poczekać 8 godzin na samolot docelowy... Rzeczywiście super rozwiązanie, znacznie lepsze niż jazda do Warszawy i lot bezpośredni. Szczególnie lecąc na wakacje, dajmy na to - z dwójką małych dzieci.
Dane o liczbie lotów z innych miast mówią same za siebie. W 2010 r. z Okęcie obsłużyło 8,6 mln pasażerów. 6,6% z tego to 567 tyś osób. Założenie, że WSZYSCY będą latać ze Świdnika to jakieś totalne oderwanie od realiów...
Ale OK, poczekamy - zobaczymy.
Ja obstawiam jakieś 60 tyś osób rocznie w pełnym roku po otwarciu lotniska.
Dane o liczbie obsłużonych pasażerów w 2010:
- Warszawa: 8,66 mln,
- Kraków: 2,83 mln,
- Katowice: 2,36 mln,
- Gdańsk: 2,21 mln,
- Wrocław: 1,59 mln,
- Poznań: 1,38 mln,
- Rzeszów: 451 tys.,
- Łódź: 413 tys.,
- Szczecin: 268 tys.,
- Bydgoszcz: 266 tys.,
- Zielona Góra 4 tys.
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|