Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
a o Diamentowej jak zwykle zapomnieli przejechac sie nieda wypadki na okraglo ale co tam diamentowa wrrrrr
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeśli chodzi o wypadki z udziałem pieszych to czemu tu się dziwić skoro przelotowe drogi (Krańcowa) buduje się w gęsto zabudowanych osiedlach, co samo w sobie nie jest złe. Natomiast błędem jest mieszanie ruchu lokalnego z tranzytowym i do tego bez kładek dla pieszych czy przejść podziemnych. Skoro Krańcowa jest fragmentem tzw obwodnicy Śródmieścia to niech nią będzie ale bez takich kolizji jak pozbawione sygnalizacji świetlnej przejścia dla pieszych co 150 m. Oczywiście stawianie dodatkowych świateł byłoby tu rozwiązaniem najgorszym. Podobnie jest z Lwowską która łączy Ponikwodę i Kalinowszczyznę z Centrum miasta. Tam kiedyś była kładka dla pieszych. Ponieważ była w fatalnym stanie technicznym to ją zburzyli i po problemie. Gratuluję! W wielu miejscach w Lublinie aż się prosi o kładki i podziemne przejścia dla pieszych. Np na Jana Pawła II, gdzie zamiast kładki prościej było zamontować sygnalizację świetlną wkurzając kierowców. To miasto musi być przejezdne a takie rozwiązania tylko korkują naszą "metropolię".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Diamentowa to juz pies?? wypadek za wypadkiem na super skrzyzowaniu diamentowa wrotkowska zero widocznosci nawiezchnia taka ze malo lba nie urwie jak sie jedzie a tu gdzie sie daje jezdzic to beda robic brak slow ...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No i proszę, po remoncie Kunickiego -- zero wypadków. Sa jeszcze przeciwnicy przebudowy tej ulicy?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
PEWNIE JAK TO W POLSCE ZWALI SIĘ CAŁĄ WINĘ NA TYCH "WSTRĘTNYCH" KIEROWCÓW??TO,ŻE OLEWA SIĘ BUDOWANIE DRÓG TO TEŻ WINA KIEROWCÓW, BO POWINNI ZKASAĆ RĘKAWY,BRAĆ ŁOPATY I KOPAĆ DROGI,CHA,CHA!!BEZNADZIEJNE OZNAKOWANIE TO TEŻ WINA KIEROWCÓW CO??!!TE PODANE ULICE PRZEZ DZIENNIKARZYNĘ KURIEWNEGO DZIENNIKA, SĄ NAJBARDZIEJ ZATŁOCZONYMI ARTERIAMI!!,Z POWODU BRAKU OBOWDNICY MIASTA(BUDUJE SIĘ JĄ JUŻ 2O LAT,CO POTWIERDZA JAKICH MAMY "SKUTERCZNYCH" DECYDENTÓW!!!!), KTÓRĘDYŚ TE TIRY, AUTA DOSTAWCZE, MUSZĄ K...JECHAĆ!!!A MAJĄ NA SWEJ DRODZE NIESFORNYCH PIESZYCH, ROWERZYSTÓW, CO KAWAŁEK SKRZYŻOWANIA Z SYGNALIZACJĄ I DOCHODZI DO WYPADKÓW!!NIESTETY W CAŁYM ŚWIECIE DECYDENCI,POLICJA, LUDZIE OD INFRSTRUTURY DROGOWEJ, BUDUJĄ DROGI, POPRAWIAJĄ BEZPIECZEŃSTWO RUCHU, LIKWIDUJĄ ZBĘDNE OZNAKOWANIE, KTÓRE WPROWADZA CHAOS, EDUKUJĄ I KARZĄ RZECZYWSITYCH PSEUDOKIEROWCÓW, KTÓRZY ŁAMIĄ PRZEPISY A NIE TYLKO JAK U NAS GANIAJA SIE Z NIMI PO DZIURWAYCH, DROGACH BO ZŁPANIE ZA PRZEKROCZENIE PRĘDKOŚCI,JEST DLA PANA POLICJANTA NAJŁATWIEJSZE,ITD,ITD!!!ZWĄTPIŁEM W TO,ŻE PO POLSCE KIEDYS BĘDZE SIE JEŹDZIŁO SPRAWNIE I BEZPIECZNIE!!GŁUPIMŚMY NARODEM!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A czyja to baranie wina, jak nie kierowców, którzy potrącaja pieszych na przejściu??? Czyja to wina, jak nie deb***i, którzy na kraśnickiej zap.. 120 km/h???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
NIESTETY W CAŁYM ŚWIECIE DECYDENCI,POLICJA, LUDZIE OD INFRSTRUTURY DROGOWEJ, BUDUJĄ DROGI, POPRAWIAJĄ BEZPIECZEŃSTWO RUCHU, LIKWIDUJĄ ZBĘDNE OZNAKOWANIE, KTÓRE WPROWADZA CHAOS, EDUKUJĄ I KARZĄ RZECZYWSITYCH PSEUDOKIEROWCÓW, KTÓRZY ŁAMIĄ PRZEPISY A NIE TYLKO JAK U NAS GANIAJA SIE Z NIMI PO DZIURWAYCH, DROGACH BO ZŁPANIE ZA PRZEKROCZENIE Na całym świecie, to kierowca zatrzymuje sie przed przejściem...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
miś napisał:
No i proszę, po remoncie Kunickiego -- zero wypadków. Sa jeszcze przeciwnicy przebudowy tej ulicy?
A kiedy pan pani tamtędy jechał ,chyba dawno dawno temu ,w ciągu ostatniego kwartału ja sam na własne oczy widziałem tam trzy wypadki przejeżdżając przez tę fatalnie zmodernizowana ulicę
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak długo jak nie będzie obwodnicy od strony zachodniej, tak długo Kraśnicka będzie najniebezpieczniejsza, a w zimie nie będą wpuszczane samochody do Lublina od strony południa. Obecnie ta część obwodnicy jest bardziej potrzebna niż owbodnica północna, do Kraśnika (45 km) jedzie się dzisiaj w podobnym czasie co do Zamościa (90 km). Pilnie potrzebna obwodnica z drogą ekspresową przynajmniej do Kraśnika.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
KK napisał:
A kiedy pan pani tamtędy jechał ,chyba dawno dawno temu ,w ciągu ostatniego kwartału ja sam na własne oczy widziałem tam trzy wypadki przejeżdżając przez tę fatalnie zmodernizowana ulicę
W ubiegłym roku na Kunickiego było rzeczywiście 5 wypadków. Kilka lat wczesnmiej -- ponad 30. Sprawdź: http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20110324/LUBLIN/446039516 A propos pytania: ta ulicą jeżdże od 20 lat...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
miś napisał:
No i proszę, po remoncie Kunickiego -- zero wypadków. Sa jeszcze przeciwnicy przebudowy tej ulicy?
Jak mają być wypadki skoro wszyscy stoją w korkach ??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bez przesady, trzeba wstać trochę wcześniej. Niestey, musimy sie z tym p;ogodzić. Nawet gdyby Kunickiego pozostała bez zmian, to i tak byłyby korki, bo 1. przybyło mnóstwo samochodów 2. bo i tak wszyscy zatrzymaliby sie przed tunelem o małej przepustowości. 3. z korkami w mieście musimy sie pogodzić, jeśli nie pasuje - to przeprowadzić się np. do Krasnegostawu, tam nie ma korków
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A gdzie sie wam kuźwa tak wszystkim spieszy? Kunickiego to nie jest już peryferyjna ulica tylko arteria w centrum miasta. I nie wymagajmy, że będzie ona pozbawiona korków.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na tej mapie widać, że najabardziej niebezpieczne sa szerokie, dwupasmowe, proste odcinki ulic. Do tego dobrzez oznakowane. Wniosek? W Lublinie sa deb***ni kierowcy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No właśnie! To nie ulice są niebezpieczne tylko ludzie :/ a kierowcy jeżdżą coraz mniej uważnie i stąd to wszystko! Ja robię ok. 150km po mieście każdego dnia i kilka razy dziennie ktoś usiłuje mnie zabić. Czas zmienić system nauki jazdy!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dlaczego tekst nie ujawnia calej prawy, zataja fakty? A prawda jest taka, ze najwieksza grupe poszkodowanych w wypadkach stanowia rowerzysci. Hamstwo kierowcow w Lublinie nie zna granic, i to rowerzysci sa dyskryminowani na lublinskich ulicach. Srodmiescie nalezy zamknac dla rowerow i autobusow a ulice przeksztalcic w sciezki rowerowe. To ekologiczne.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mieszkam na krancowej i nie moge sie nadziwic wszystkim sytuacjom ktore maja tutaj miejsce. kierowcy jezdza jak szaleni, nie zwracaja uwagi na przechodniow.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Krancowa to przyklad lubelskiego burdelu ulicznego. W zamyslach naszych pozal sie Boze "planistow" miala to byc obwodnica srodmiescia. Obwodnice z definicja oblozone sa duzym ruchem, sa wielopasmowe i nieprzyjazne pieszym itp... Tylko ze u nas obwodnice taka puszczono srodkiem osiedla!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Qavtan napisał:
Dlaczego tekst nie ujawnia calej prawy, zataja fakty? A prawda jest taka, ze najwieksza grupe poszkodowanych w wypadkach stanowia rowerzysci. Hamstwo kierowcow w Lublinie nie zna granic, i to rowerzysci sa dyskryminowani na lublinskich ulicach. Srodmiescie nalezy zamknac dla rowerow i autobusow a ulice przeksztalcic w sciezki rowerowe. To ekologiczne.
Nie mam nic przeciwko rowerzystom ale uważam że powinien być obowiązkowy kask i kamizelka dla poprawienia bezpieczeństwa oraz będą dobrze widziani przez kierowców samochodów, tak jak jest to obowiązkowe w Wielkiej Brytanii.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Rowerzyści chcą to rozwiązać inaczej. Według nich powinno się zakazać wjazdu samochodom do miasta...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...