Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Normalnie szok ja pierdziu 750 metrow szosy to nadaje sie do ksiegi Guinessa!!!!! Lublin jest wyjechanyyyy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tory bokiem , tak tak.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy ktoś widział jak się budowała ta droga i na co szły te pieniądze? Ja widziałem, jak na połączeniu Krańcowej z Długą kilkakrotnie coś poprawiono w ciągu roku. Za każdym razem prace obejmowały usunięcie jakiegoś odcinka asfaltu i położenie go po zakończeniu pracy. Wydaje się, że położenie asfaltu jest dosyć drogie. Szkoda, że nie można było jakoś inaczej zaplanować tych prac. Trochę kasy poszło na to skrzyżowanie...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jakie tory bokiem !!!!. Co za idiota to wymyślił. Przecież dojazd do składowiska elektrociepłowni Wrotków zawsze będzie przecinał ulicę. Chyba, że pozazdrościliśmy Warszawie wybudowanego tunelu wzdłuż Wisły.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Powstał także tunel pomiędzy ulicami Robotniczą a Motorową." .... pogratulować, to lubelski fenomen. W 22-m-ce połączyli tunelem dzielnice Dziesiąta z Tatarami a od lat nie mogą wykonać tunelu pod Al. Racławickimi. Gratulacje dla pismaków z super gazety.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie ma znaczenia ile razy wykonawca poprawiał skrzyżowanie Krańcowej z Długą, bo przecież dostanie za to i tak to samo wynagrodzenie, kwoty są ustalone w kosztorysach i ni ważne czy poprawia to dwa czy pięć razy. Ale porażające jest, że wybudowanie 750 m ulicy to jest największa inwestycja drogowa w Lublinie w przeciągu dwóch lat. Poza tym w tym momencie to ta ulica prowadzi tak na prawdę donikąd, bo tylko przeniesie korek o 750m na następne skrzyżowanie z Kunickiego.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciekawe ile LIDL zapłacił za taki wspaniały dwupas Droga do nikąd
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
55 milionow na 750 metow?? a kilometr autostrady kosztuje 40 milionow ??? wiec na co poszlo 20 baniek??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
joguś napisał:
"Powstał także tunel pomiędzy ulicami Robotniczą a Motorową." .... pogratulować, to lubelski fenomen. W 22-m-ce połączyli tunelem dzielnice Dziesiąta z Tatarami a od lat nie mogą wykonać tunelu pod Al. Racławickimi. Gratulacje dla pismaków z super gazety.
Sza! Dziennikarzowi się chlapnęło, ale to tajny tunel, którego nie ma na mapach, bo został zbudowany w specjalnych celach. Tam schroni się cała ekipa urzędu miejskiego po najbliższych wyborach!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
boski_lu napisał:
55 milionow na 750 metow?? a kilometr autostrady kosztuje 40 milionow ??? wiec na co poszlo 20 baniek??
Może te 20 mln przeznaczyli na tunel pomiędzy Robotniczą a Motorową?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Luuudzie ... 55 mln ?? To ilez to pieniedzy ... na co to poszlo ? na kilku robotnikow z lopatami i walec ? i to jeszcze 20 miesiecy trwala budowa kilometra tej trasy. Wstyd.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
po jakiego wala tam ten znak zakaz rowerow???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a.dz. napisał:
Luuudzie ... 55 mln ?? To ilez to pieniedzy ... na co to poszlo ?
Pewnie kosztowało 55 mln, bo połowę dofinansowała Unia. Bez tego dofinansowania koszt zapewne wyniósłby 27,5 mln
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
WIDZICIE JAKI BEDZIE PIEKNY LUBLIN ,DO WYBORÓW CO RAZ WAM TAKIE WIDOWISKO SPRAWIĘ I OBIECAM CO TYLKO CHCECIE ,TYLKO MNIE UTRZYMAJCIE PRZY KORYCIE ,LOTNISKO WAM WYBUDUJĘ ,SZYBKĄ KOLEJ ,ŚWIETNE SZOSY WE WSZYSTKICH KIERUNKACH ,WYBIERAJCIE CO CHCECIE OBIECAM WSZYSTKO ,Z TEGO SPEŁNIĘ 1% BO NIE CHODZI OTO CIEMOTO WYBORCZA ŻEBYŚCIE WY MIELI DOBRZE TYLKO ŻEBYM JA SIĘ NACHAPŁ
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A pomyślał ktoś o dzieciach które przechodzą do szkoły przez ulicę Krańcową na wysokości ulicy Kossaka ? Może trzeba tam umieścić fotoradar ? Radni z dzielnicy Bronowice zajmijcie się tą sprawą bo bezpieczeństwo dzieci jest najważniejsze !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
najlepsi znawcy i krytycy zawsze na forum dziennika wschodniego. brawo !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
.. Panowie "zarządcy" dajcie spokój z problemami w postaci taru kolejowego. Zobaczcie że tam jest max. dwa-trzy przejazdy dziennie (składów kolejowych)czy nie wystarczy sygnalizacja + dobre oznaczenie(proszę nie zasłaniajcie się tylko przepisami unijnymi). Pomyślcie spokojnie a napewno zostanie wam to zapisane jako duży plus w przyszłych wyborach do dzieła. Wojsko jest instytucją z którą napewno uda się wam dogadać tylko to róbcie.POWODZENIA. ps.Obecnie wybudowany odcinek naprawdę nic nie usprawni.Pomyślcie od razu o przedłużeniu ul.Diamentowej do wylotu na Przemyśl.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Piękna dwupasmówka do najbardziej zatłoczonej ulicy w mieście. Teraz przejazd przez Kunickeigo zamiast 20 minut w szczycie zajmie pewnie 40 minut. "Martwy pas", wysepki, przejścia co 20 m. Tak wygląda wylotówka z Lublina na Biłgoraj/Przemyśl. A tak Krańcowa to kolejna po trasie pseudo-Zielonej droga donikąd. Która następna? Ale ważne, że władza ma co pokazać jako "sukces". A może coś o budowie stadionu by Dziennik napisał? Jak się sprawy mają? Kiedy otwarcie?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
sre napisał:
Normalnie szok ja pierdziu 750 metrow szosy to nadaje sie do ksiegi Guinessa!!!!! Lublin jest wyjechanyyyy
to wychodzi jakies 37,5 metra na miesiac :D łał co wiecej dodam, że na wybudowanie 5 km odcinka obwodnicy krasnika maja 17 miesiecy :D:D
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak czytam wasze komentarze, aż się niedobrze robi... Nie otworzą ulicy - źle, otworzą - jeszcze gorzej. Na razie Krańcowa łączy Witosa z Kunickiego - dzięki temu na Biłgoraj będzie można pojechać szerszą ulicą, niż Mickiewicza, gdzie na światłach trzeba było stać 10 minut, a jadąc w przeciwnym kierunku - 15 minut (do skrzyżowania z Wyzwolenia). TIRy w końcu ominą Długą, Wyzwolenia i Mickiewicza. Nie wiem, ile kosztuje wybudowanie dwupasmówki poprzedzone wybudowaniem mostu, wiaduktu, wyburzeniem budynków. Być może mniej, niż poszło na Krańcową. Ale po 30 latach w końcu udało się dokończyć budowę (a pamiętam, że 15 lat temu wyrównywali teren pod budowę ulicy).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...