Czemu nikt nie zainteresował się na jakim pozwoleniu LKK korzysta z przystanków w Lublinie? Takie pozwolenie powinien wydać ZTM Lublin. Jeśli wydał to czemu przynajmniej na terenie Lublina nie można korzystać w tych busach z biletów. Przecież dążymy do ujednolicenia taryfy. Niedługo wszyscy prywaciarze z MKP będą honorować bilety ZTM. Takie postępowanie to krok wstecz. Podobne zasady obowiązują w Warszawie. Tam się da, a u nas nie?
|
|
Parę uwag. Po pierwsze dziennik się rychło obudził. Po drugie dlaczego ta linia jeździ po Lublinie gdzie operatorem jest ZTM, nie obejmując jej swoim biletem? Dlaczego Lublin nie naciska na Świdnik aby odszedł od tej busiarsko-wiejskiej komunikacji i zaczął partycypować w kosztach z ZTM? Dla tych co nie wiedzą można by wtedy zrobić linie kluczące po Świdniku i dojeżdżające do Lublina, obsadzone wygodnym taborem najlepiej przegubowcami, na jednym bilecie ZTM obejmującym całą sieć ZTM. Czyli kupując bilet sieciowy okresowy pasażer ze Świdnika miał by za taniej umożliwione przesiadki na wszystkie linie w Świdniku i Lublinie obsługiwane przez ZTM. Mówiąc o naciskaniu na Świdnik w sprawie normalnej komunikacji mówię dlatego że oni uparcie twierdzą że busiarstwo oferujące marny komfort na tej trasie jest świetne. Co niestety jest błędem i lepiej by wyszli idąc jak my w konkurencje regulowaną(ZTM) tak jak zrobiły to już dawno inne miasta np. Warszawa. No ale niedługo może sejm uchwali nową ustawę o transporcie miejskim w której są stosowne zapisy i może ta pseudo komunikacja w naszym Duopolis się zmieni. Życzę tego przede wszystkim pasażerom ze Świdnika, bo nas ZTM z jego zaletami obejmie w przeciwieństwie do nich(póki co)...
|
|
Miło by było, gdyby jeszcze 88 jeździło wg rozkładu... Kolejny raz musiałam stać długo na przystanku, a żółtek nie przyjechał...
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|