W tytule artykułu pojawia się magiczne słowo "może" czyli oznacza to ni mniej ni więcej że obecna "władza" z miasta Lublina ogłasza wszem i wobec jak wiele działają dla mieszkańców województwa lubelskiego, zapewne takich artykułów pojawi się kilka by utkwiły mieszkańcom w pamięci ponieważ grunt pod nogami się pali darmozjadom a wybory się zbliżają, A MONTOWNI JAK NIE BYŁO TAK NIE BĘDZIE!!!
A TERAZ MAM PYTANIE: JAK A TYM INWESTOREM STRATEGICZNYM KTÓRY MIAŁ PRZEJĄĆ FŁT W KRAŚNIKU????
TYLE ARTYKUŁÓW SIĘ POJAWIŁO I NAGLE CISZA!!!
|
|
Faktycznie fajnie byłoby gdyby w dawnej FSC Lublin znów produkowane były samochody. Fajnie byłoby gdyby ludzie znów mieli tam pracę i temu będę kibicował. Jednak niestety, ale pomysł na to, aby inwestowali tu Chińczycy nie jest dobrym pomysłem !!! Mamy już jeden niesprzedawalny chiński samochód składany w Lublinie - jest nim, a właściwie był, bo nie ma na niego zupełnie zbytu, Grand Tiger. Chiński Pick-up, który pomimo niskiej ceny, nie jest w stanie przyciągnąć do siebie klientów. Samochody te zalegają na placach u dealerów i pomimo znaczych obniżek cen, są niesprzedawalne !! Nikt ich nie chce. To samo było z Hinduską marką Tata, tóra oferowała tanie, ale fatalnej jakości auta i .... niestety ale musiała zlikwidować swoje salony, bo w Polsce nikt tego nie chciał kupować.
Przepraszam, ale kto kupi Chińskie auto klasy kompact za 42 tys zł, kiedy za nielwiele większą kwotę (48-50 tys zł) mozna kupić najnowszego Hundaia i30 lub najnowszą Kię Ceed,a za nacznie mniej pieniędzy dostanie sie Dacię Logan czy Sandero która są o niebo lapszymi autami od chińskich jednorazówek ?? Kto kupi Chińskie auto jeśli jego jakość wykonania i uzyte materiały będą takie, że polski Polonez będzie przy tym super idealnie wykonanym autem ?? NIestety ale nie tylko cena odgrywa rolę przy decyzji o zakupie auta. Najlepszym dego przykładem jest właśnie firma Tata, która oferowała bardzo tanie, dobrze wyposażone auta, ale fatalna jakość tych pojazdów odpychała od nich potencjalnych klientów.
Dlatego produkcja Chińskich aut w Lublinie to zły pomysł. Znów skończy się na wielkim rozczarowaniu i zwolnieniach, bo nie bedzie zbytu dla produkowanych tu aut. Szukajmuy inwestora, ale niech to będzie inwestor który zapewni produkt na dobrym poziomie i ciągłość jego produkcji.
|
|
JAK TO JEST JESZCZE 20 LAT TEMU SOLIDARUCHY WOŁAŁY PRECZ Z KOMUNĄ A TERAZ CHODŹ KOCHANA ZAINWESTUJ U NAS CZYLI KOMUNO WRÓĆ??
POZDRAWIAM WSZYTSKICH BOJOWNIKÓW O WOLNOŚĆ NASZĄ I WASZĄ NIECH ŻYJE NAM WOLNA, DEMOKRATYCZNA, PRULALISTYCZNA , BEZ CENZURY, Z PRAWAMI CZŁOWIEKA (KTÓRYMI NIKT SIĘ NIE PREJMUJE ), WIWAT SOLIDARNOŚĆ (MOŻE DORZYJE TAKICH CZASÓW KIEDY TO SOLIDARUCHY ZMIENIĄ LEGITYMACJE Z SOLIDARNOŚCI NA KOMUNISTYCZNĄ PARTIĘ RZECZPOSPOLITEJ LUDOWEJ?)
|
|
Hmm ciekawi mnie ile to tych LD100 zmontowano w tej hali
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|