Quantcast

Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
bo amfetamina znika z organizmu  blyskawicznie a THC utrzymuje się bardzo długo i nalezy sie zadtanowic nad   wartościami granicznymi tak jak jest to w przypadku tak strasznego narkotyku jakim jest alkohol
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
bo amfetamina znika z organizmu  blyskawicznie a THC utrzymuje się bardzo długo i nalezy sie zadtanowic nad   wartościami granicznymi tak jak jest to w przypadku tak strasznego narkotyku jakim jest alkohol
 
bo amfetamina znika z organizmu  blyskawicznie a THC utrzymuje się bardzo długo i nalezy sie zadtanowic nad   wartościami granicznymi tak jak jest to w przypadku tak strasznego narkotyku jakim jest alkohol
Widać, że jesteś palaczem konopii bo nie jesteś w stanie ogarnąć prostego i krótkiego tekstu, cytat: "Okoliczność ta w kontekście wyjaśnień podejrzanych może świadczyć o tym, że kilka godzin przed zdarzeniem zażywali oni marihuanę - informuje Beata Syk-Jankowska, rzecznik prasowy Prokuratury Okręgowej w Lublinie." Skończ z narkotykami bo ciebie oszukują....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
no Zuzka to się popisałaś ,miałaś robić karierę jako bramkarka chyba Matka pluje sobie teraz w brode za czas który tobie poświęciła,pieknie jej to wynagrodziłaś.Wielka Szkoda!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nikt widze nie zwrócił większej uwagi na to, ze banda tych niedorozwojów była najprawdopodobniej na srogim zjeżdzie po amfetaminie, i im odwaliło. Ale najważniejsze jest widze to, że byli pod wpływem niebezpiecznej, trującej, odłączającej od rzeczywistości MARICHUANY. Btw, THC w organiźmie można wykryć nawet miesiąc po paleniu, natomiast wszelkiego rodzaju amfetaminy organizm przerabia od kilku godzin do max 3dni.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zaraz łyse leszcze co to się chowają po lasach i palą maryśkę będą krzyczeć , że przecież maryśka jest spoko  :D  Tak że pajace zamknijcie swoje japy , wpier*** cie w swoje cielska trochę sterydów i biegiem na siłownie :D  Ale niech was ręka boska broni chować się po lasach i palić maryśkę  :D
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
  Widać, że jesteś palaczem konopii bo nie jesteś w stanie ogarnąć prostego i krótkiego tekstu, cytat: "Okoliczność ta w kontekście wyjaśnień podejrzanych może świadczyć o tym, że kilka godzin przed zdarzeniem zażywali oni marihuanę - informuje Beata Syk-Jankowska, rzecznik prasowy Prokuratury Okręgowej w Lublinie." Skończ z narkotykami bo ciebie oszukują....  
Widać, że alkohol już robi ci dziury w mózgu bo nie jesteś w stanie ogarnąć prostego i krótkiego tekstu: "Okoliczność ... MOŻE świadczyć..." może - słowo klucz. Skończ z wódą bo prostej manipulacji już nie jesteś w stanie zauważyć.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zaraz łyse leszcze co to się chowają po lasach i palą maryśkę będą krzyczeć , że przecież maryśka jest spoko  :D  Tak że pajace zamknijcie swoje japy , wpier*** cie w swoje cielska trochę sterydów i biegiem na siłownie :D  Ale niech was ręka boska broni chować się po lasach i palić maryśkę  :D
  Do mózgu sobie jeszcze trochę wstrzyknij, może urośnie. Jak się czujesz jak wstrzykując sobie anaboliki po kątach jak ćpun.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wiem kto handluje w Białej marihuaną. Chyba cwela sprzedam na policji. Frajerowi nie chce się pracować a bogaci się na handlu i krzywdzie innych. Może dostanę za sprzedanie tego szmatnika jakiś medal albo kasę. A cweluch weźmie się wreszcie za uczciwą robotę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Już ktoś z sądu się czaji na ta posiadłość
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pewnie palily tydzień wcześniej. Te testy to żenada. Ślad THC siedzi we krwi baaadzo długo nie mając żadnego wpływu na działania człowieka.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jasne czai ;) sie na Twoj pusty mózg,kto by chciał zamieszkać tam ;) chyba nikt
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jasne czai ;) sie na Twoj pusty mózg,kto by chciał zamieszkać tam ;) chyba nikt
Ja chciałbym. Wywoływałbym duchy w tym pokoju w którym zamordowano tego gościa. Może bym nawiązał kontakt ze zmarłymi i wypytał się jak tam jest na tamtym świecie? Czy jest wódka i czy można pić ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nikt widze nie zwrócił większej uwagi na to, ze banda tych niedorozwojów była najprawdopodobniej na srogim zjeżdzie po amfetaminie, i im odwaliło. Ale najważniejsze jest widze to, że byli pod wpływem niebezpiecznej, trującej, odłączającej od rzeczywistości MARICHUANY. Btw, THC w organiźmie można wykryć nawet miesiąc po paleniu, natomiast wszelkiego rodzaju amfetaminy organizm przerabia od kilku godzin do max 3dni.
Banda niedorozwojów? Po amfetaminie? Mogę się mylić, ale myślę, że cały plan powstał w perfidnym łbie żałosnej łachudry, a młodzian potwierdza opinię, że większość facetów rozwija się do 6 roku życia, później tylko rośnie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a w więzieniu tyle dni byli na głodzie ? no bo jak po narkotyku to uzależnieni..chyba i by orgaznim sie domagał a nie precyzyjnie opowiadał  co robił , jak, grał w szachy ,
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co oni chcą od, tej biednej Marihuany, najlepiej zwalić na Thc. Marihuany leczy a nie prowadzi do niekontrolowanych czynów, POJEBALO IM SIĘ W MUZGACH, W STANACH TAKICH LUDZINIE BRAKUJE I NIE PALA GANDZI
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Banda niedorozwojów? Po amfetaminie? Mogę się mylić, ale myślę, że cały plan powstał w perfidnym łbie żałosnej łachudry, a młodzian potwierdza opinię, że większość facetów rozwija się do 6 roku życia, później tylko rośnie.
Zapalili sobie jointa przed akcja dla wiekszego wigoru. To wszystko, poza tym , że to psychole zagrażajacy spoleczenstwu i nigdy nie powinni opuścic więzienia. Ta gnida jeszcze opowiadała, że ją to rajcowało. To są zboki i kropka
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie byli ćpunami i zabili a podobno narkotyki takie są złe... Buuuu zostawcie dzieciaki w spokoju może rodzicą się należało skoro nie okazują skruchy. A majątek powinien dostać przecierz zycia im to nie wróci jak mu kasę zabiorą. Chociaż chłopak będzie miał jakieś życie w pudle i jak już wyjdzie to nie pójdzie kraść. Ale widze że ktoś bardzo chce żeby rząd miał sie za co bawić. Biedny Kamil i Zuza .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie byli ćpunami i zabili a podobno narkotyki takie są złe... Buuuu zostawcie dzieciaki w spokoju może rodzicą się należało skoro nie okazują skruchy. A majątek powinien dostać przecierz zycia im to nie wróci jak mu kasę zabiorą. Chociaż chłopak będzie miał jakieś życie w pudle i jak już wyjdzie to nie pójdzie kraść. Ale widze że ktoś bardzo chce żeby rząd miał sie za co bawić. Biedny Kamil i Zuza .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
no Zuzka to się popisałaś ,miałaś robić karierę jako bramkarka chyba Matka pluje sobie teraz w brode za czas który tobie poświęciła,pieknie jej to wynagrodziłaś.Wielka Szkoda!
Jeżeli matka faktycznie robiła wszystko by wyprowadzić ja na ludzi ale się nie dało to może ona się wdała w kogoś z rodzinny o psychopatycznych skłonnościach. W końcu zazna spokoju od takiej dziewuchy bo przecież strach z kimś takim pod jednym dachem spać. Najbardziej przykre jest to, że człowiek od maleńkiego wychowywał, opiekował się i co? takie podziękowanie..taki wstyd.Tamten zabił rodziców a ta matce chyba życie złamała i prestiż w pracy. Żal mi kobiety bo sama mam córkę i nie wiem jak bym się czuła bo z jednej strony zrobiła coś strasznego a z drugiej strony dla matki dziecko zawsze będzie dzieckiem.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tego typu substanicje utrzymują się spokojnie przez miesiąc w organizimie i na każdych badaniach wyjdzie to sam, oczwiście mówię tutaj o sporej ilości. Także nie koniecznie musieli zażyć mariuhuany w tym dniu.....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.