Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Życzę z całego serca Solarisowi wygranej, bo ich pojazdy to najwyższa klasa!!! A Żuk za bezczelne, a wręcz chamskie sugestie co do wyboru ukraińskiego syfu na miesiąc przed decyzją, dał wyraźny sygnał wiernopoddańczym dupkom z ZTMu, że ma wygrać ukraiński Bogdan i koniec dyskusji! Jaki z tego wniosek? A no taki, że to żałosne, wymierające, zapyziałe miasteczko jest przeżarte układami do szpiku kości w niewyobrażalnej skali nawet jak na Polskę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co zawarli w odwołaniu?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
już mamy jeden jeżdżący eksperyment typu MAZ, którego drzwi działają jak gilotyna a cały trzeszczy niczym nowe autosany (kolejny eksperyment ZTM). Solarisy suną po Lublinie aż miło (chociaż nie lubię jeździć trolejbusami jak psa)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brawo, fundujcie miejsca pracy poznaniakom,a wschód na bezrobocie. Bo rusofobia w modzie...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Życzę z całego serca Solarisowi wygranej, bo ich pojazdy to najwyższa klasa!!! A Żuk za bezczelne, a wręcz chamskie sugestie co do wyboru ukraińskiego syfu na miesiąc przed decyzją, dał wyraźny sygnał wiernopoddańczym dupkom z ZTMu, że ma wygrać ukraiński Bogdan i koniec dyskusji! Jaki z tego wniosek? A no taki, że to żałosne, wymierające, zapyziałe miasteczko jest przeżarte układami do szpiku kości w niewyobrażalnej skali nawet jak na Polskę.
a ty durniu skończony, zanim coś napiszesz to sto razy pomyśl bo nie ma pojęcia o czym piszesz. ten "ukraiński syf" śmoku jeden bedzie produkowany i montowany w Lublinie w fabrykach po bylym DAEWOO. Dałoby to świetną promocję regionu i wsparło nasz lokalny rynek pracy , a montowaliby to lubelscy pracownicy i pieniadze zostawałyby w regionie, jakość też nie odbiegałabym od tych twoich zasranych Solarisów, ale jak mamy mieszkańcow kretynów to co się dziwić a z reszta od kiedy to można w przetargach skłądac oferty od wyższej ? oferent który złożyl najniższą oferte mógł negocjować cenę do wymaganych 61 mln :/
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co z tym ZTM-em! Mieliśmy już eksperymenty typu MAZ itd. Wszyscy mówili, że MAZ będzie wielką konkurencją dla Solarisa, a wiemy, że i tak nic z tego nie wyszło. A na ulicach Lublina jeździ bodajże jeden taki pojazd. Największym i najczęściej słyszanym argumentem przy wyborze Bogdana jest to, że da on prace ludziom ale ilu? 10 tys.? Nie, max 10. A po montażu i tak zostaną bez pracy, a my zostaniemy z kolejną genialną konstrukcją typu Autosan. Dlaczego Lublin musi być poligonem doświadczalnym i jako jedyne miasto w Polsce wybierać w przetargach same prototypy i niesprawdzone konstrukcje? (winić też należy prawo zamówień publicznych). W każdym przetargu powinno być kryterium min. 100 pojazdów wyprodukowanych. Ale powodzenia dla Solarisa w tej nierównej walce.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
hahaha napisał:
a ty durniu skończony, zanim coś napiszesz to sto razy pomyśl bo nie ma pojęcia o czym piszesz. ten "ukraiński syf" śmoku jeden bedzie produkowany i montowany w Lublinie w fabrykach po bylym DAEWOO. Dałoby to świetną promocję regionu i wsparło nasz lokalny rynek pracy , a montowaliby to lubelscy pracownicy i pieniadze zostawałyby w regionie, jakość też nie odbiegałabym od tych twoich zasranych Solarisów, ale jak mamy mieszkańcow kretynów to co się dziwić a z reszta od kiedy to można w przetargach skłądac oferty od wyższej ? oferent który złożyl najniższą oferte mógł negocjować cenę do wymaganych 61 mln :/
Aha czyli oni to będą składać 25 lat? Bo jeżeli tak to nie ma sprawy niech pracują. Tylko jest taki problem, że 35 trolejbusów złożą w ok. 1,5 roku, a potem ich wywalą więc nie przesadzajmy z tym WIELKIM zyskiem dla regionu. Bo jak na razie przez takie "eksperymenty" jak Autosan jesteśmy pośmiewiskiem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
deb***i nie wiedzących co to jest Ustawa Zamówienia Publiczne proszę o niewypowiadanie się w tym temacie. Dziękuję.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Masakra, Bogdan-Ursus kupa smiechu, na 1,5 roku zatrudnią 30 osób, a później wywalą na zbity pysk, bo w Polsce tylko trzy miasta mają trolejbusy, a może pojazdy dla Ukrainy będą produkowane w Lublinie?;-). Ale kto wie, oczami wyobraźni widzę Bogdano-Ursusa z Lublina na szelkach w Niemczech, Szwecji i Szwajcarii, a nawet we Włoszech, chociaż bardziej przemawia do mnie obraz byłych pracowników montażowni trolejbusów z Lublina wiszacych na szelkach w szklarni przy zbiorach warzyw i owoców własnie w Niemczech, Szwajcarii, smutne.... kolejny nieprzemyślany krok!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
hahaha napisał:
a ty durniu skończony, zanim coś napiszesz to sto razy pomyśl bo nie ma pojęcia o czym piszesz. ten "ukraiński syf" śmoku jeden bedzie produkowany i montowany w Lublinie w fabrykach po bylym DAEWOO. Dałoby to świetną promocję regionu i wsparło nasz lokalny rynek pracy , a montowaliby to lubelscy pracownicy i pieniadze zostawałyby w regionie, jakość też nie odbiegałabym od tych twoich zasranych Solarisów, ale jak mamy mieszkańcow kretynów to co się dziwić a z reszta od kiedy to można w przetargach skłądac oferty od wyższej ? oferent który złożyl najniższą oferte mógł negocjować cenę do wymaganych 61 mln :/
Szanowny Panie Ćwoku, jak tytułujesz innych. Te trolejbusy jedynie będą MONTOWANE w tubtinie, a nie produkowane. To oznacza że przyjedzie gotowe nadwozie z Ukrainy, napęd w pudełkach z czech. Czesi aby dać gwarancję na montaż sami montują napęd, więc jedynie lubelscy montażyści przykręcą koła, podkładki pod tablice rejestracyjne. Nawet nie założą wyświetlaczy bo producenci też nie dają gwarancji w przypadku montażu obcego. Później się zaczną cyrki podobne do MAZa, że pojazdy stoją po 2 miesiące z powodu pękniętej szyby bo ta jedzie z zagranicy, musi być oclona itp. No chyba że MPK zacznie jak na ukrainie zaspawywać szyby (co niedawno robiło w neoplanach - bo szyby za drogie). Ale niektórzy będą mogli się wykazać że stworzyli nowe fikcyjne miejsca pracy, które po zmontowaniu równie szybko zniknął jak się pojawiły. A ZTM będzie szukał i domagał się gwarancji na ukrainie, gdzie powędrują praktycznie wszystkie pieniądze...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
123456 napisał:
Aha czyli oni to będą składać 25 lat? Bo jeżeli tak to nie ma sprawy niech pracują. Tylko jest taki problem, że 35 trolejbusów złożą w ok. 1,5 roku, a potem ich wywalą więc nie przesadzajmy z tym WIELKIM zyskiem dla regionu. Bo jak na razie przez takie "eksperymenty" jak Autosan jesteśmy pośmiewiskiem.
Kto sie z nas smieje? Powiedz kto, bo jak narazie to cedzisz puste słowa jak pospolity pieniacz spod budki z piwem. Jeszcze nie slyszalem aby ktos smial sie z zakupu autosanow bo ineligentni ludzie dobrze wiedza ze do takich wyborow zmusza nas ustawa o zamowieniach publicznych. Uwielbiamy za to drwic sami z siebie nawzajem - to takie lubelskie ze az sie srac chce z wrazenia!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
gosc napisał:
Kto sie z nas smieje? Powiedz kto, bo jak narazie to cedzisz puste słowa jak pospolity pieniacz spod budki z piwem. Jeszcze nie slyszalem aby ktos smial sie z zakupu autosanow bo ineligentni ludzie dobrze wiedza ze do takich wyborow zmusza nas ustawa o zamowieniach publicznych. Uwielbiamy za to drwic sami z siebie nawzajem - to takie lubelskie ze az sie srac chce z wrazenia!
Przyjacielu, czy ustawa o zamówieniach publicznych zwalnia nas z myślenia?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
niewiem, kto wypisuje te pochlebne posty nt Solarisów - ale chyba nimi się nie porusza. W lecie to puszka pandory, bo gorąco i śmierdząco Autobus ma otwory okienne, z tym ze jest ich mało. Na wysoką temperaturę wewnątrz pojazdu pracuje też ogrzewanie w lecie [tak, to nie żart]... W rezultacie, człowiek wychodzi z autobsu jak z sauny. Konstruktorzy pracujący już za komuny, opracowujący projekt autobusu mieli świadomość, że liczba otworów koiennych powinna być maksymalna. W 21 wieku, mamy przeciwny tręd - ograniczania otworów okiennych do minimum ale także i przyciemniania szyb (co również wpływa na temp, bo skupia pormienie słoneczne), w zamian za SZAFOWANIE obecnością instalacji klimatyzacyjnej, z tym ze w praktyce zapomina się ją uruchomić.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jo napisał:
niewiem, kto wypisuje te pochlebne posty nt Solarisów - ale chyba nimi się nie porusza. W lecie to puszka pandory, bo gorąco i śmierdząco Autobus ma otwory okienne, z tym ze jest ich mało. Na wysoką temperaturę wewnątrz pojazdu pracuje też ogrzewanie w lecie [tak, to nie żart]... W rezultacie, człowiek wychodzi z autobsu jak z sauny. Konstruktorzy pracujący już za komuny, opracowujący projekt autobusu mieli świadomość, że liczba otworów koiennych powinna być maksymalna. W 21 wieku, mamy przeciwny tręd - ograniczania otworów okiennych do minimum ale także i przyciemniania szyb (co również wpływa na temp, bo skupia pormienie słoneczne), w zamian za SZAFOWANIE obecnością instalacji klimatyzacyjnej, z tym ze w praktyce zapomina się ją uruchomić.
Nie zapomina, a oszczędza mpk na kosztach i jej nie uruchamia... A solaris zrobi Tobie wszystko co zażyczy sobie zamawiający, przyciemnią okna, zamontują klimatyzacje, zamontują żółte rurki, zielone, srebne. Tylko zamawiający musi wiedzieć czego chce, a konkretniej pasażerowie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
O matko, i kolejne po autosanach gówna na ulicach Lublina będą jeździć? Mamy już dobrą polską markę więc ją wspierajmy. Niestety autosan się nie sprawdził a Bogdany z Ukrainy wyrzucą nasze pieniądze na Ukrainę a nie zostaną tutaj. Czemu tylko w Polsce pieniądze nie mają narodowości a we wszystkich innych krajach owszem?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ludzie,jakie miejsca pracy?Paka w całości na Ukrainie.Napędu producent nie pozwoli zamontować nikomu innemu jak swoim fachowcom.Więc naszym lublinianom zostanie montaż siedzeń.Ale dużo tych miejsc pracy,chyba z pięć.Z kierownikiem i prezesem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jo napisał:
niewiem, kto wypisuje te pochlebne posty nt Solarisów - ale chyba nimi się nie porusza. W lecie to puszka pandory, bo gorąco i śmierdząco Autobus ma otwory okienne, z tym ze jest ich mało. Na wysoką temperaturę wewnątrz pojazdu pracuje też ogrzewanie w lecie [tak, to nie żart]... W rezultacie, człowiek wychodzi z autobsu jak z sauny. Konstruktorzy pracujący już za komuny, opracowujący projekt autobusu mieli świadomość, że liczba otworów koiennych powinna być maksymalna. W 21 wieku, mamy przeciwny tręd - ograniczania otworów okiennych do minimum ale także i przyciemniania szyb (co również wpływa na temp, bo skupia pormienie słoneczne), w zamian za SZAFOWANIE obecnością instalacji klimatyzacyjnej, z tym ze w praktyce zapomina się ją uruchomić.
Solaris nie ma włączonego ogrzeewania w lecie tylko słychać prace silnika a ciepło idzie także z silnika z dachu.Solaris jest sprawdzona marka i to ona powinna jako trolejbusy tylko jeździć po lublinie. Natomiast autobusy najlepsze produkuje Mercedes. i tylko takie wozy powinny jeździć po Lublinie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Proponuję wczytać się w wywiad z właścicielem firmy Bogdan. O ile mnie pamięć nie myli nie obiecywał żadnych konkretnych miejsc pracy. Powiedział że PRAWDOPODOBNIE zwiększą zatrudnienie. Dla Lublina to znacznie za mało!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
robi napisał:
Proponuję wczytać się w wywiad z właścicielem firmy Bogdan. O ile mnie pamięć nie myli nie obiecywał żadnych konkretnych miejsc pracy. Powiedział że PRAWDOPODOBNIE zwiększą zatrudnienie. Dla Lublina to znacznie za mało!
oks wiec ponad500 osób na bruk z Żagla, niedgługo uslyszymy kolejne zwolnienia - 300 osób z KBC wiec nawet kilka miejsc pracY w Lbn sa cenniejsze niz inne np we wrocławiu . Dwa matoły które pisza o pudełkach itp. nie maja naprawde zielonego pojęcia jak w tej chwil działa i bedzie działąć firma, ktora bedzie składać trajtki z Bogdana. podtrzymuje- naprawde, jak tacy deb***e miejszkaja w lublinie ze kilka miejsc pracy to dla nich nic( w jednej fabryce) to teraz rozumiem dlaczego lublin i cala sciana wschodnia to zadupie polski
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
przestańcie się spinać- Żuczyna wie lepiej od was od kogo kupić trolejbus, jak pobudować nikomu niepotrzeby stadion, jak na gruncie ,który ma nadzieję łyknąć za 1 zł wydać 371 mln zł na dworzec, jak zatrudniać w SM "bohaterów" bitych przez pijaczków. ON WIE NAJLEPIEJ. I dlatego należy tego PANA uwielbiac i popierać.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...