Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Nowe trolejbusy w Lublinie będą... gorsze

Utworzony przez marcin, 27 maja 2012 r. o 20:11 Powrót do artykułu
akurat przyciski dotykowe sa pomyłka bo pasażerowie niewiedza czy już nacisnęli. w nowych autosanach drzwi sie otwieraja po chwili po nacisnieciu a ludzie nadal naciskaja
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
obniżyli wymagania czyli znając urzędników ktoś przyjął "prezent" od firmy i trzeba dostować przetarg do potrzeb, przecież to nie on bedzie jezdził nowym złomem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Drogi autorze artykułu racz nie wypisywać bzdur na temat złagodzenia wymogu doświaczenia... Cytując zmiany przedstawione na stronie ZTM: " - w części V pkt. 4.1. było: w zakresie warunku określonego w pkt. 1.2 wykonawca wykaże się, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, zrealizował należycie: a) dostawy obejmujące 7 sztuk fabrycznie nowych trolejbusów z nadwoziem wykonanym ze stali nierdzewnej lub stali zabezpieczonej metodą kataforezy całopojazdowej lub z aluminium lub z tworzyw sztucznych oraz wyposażył pojazdy dodatkowo w ramach tych lub innych dostaw w 7 nowych układów jazdy autonomicznej niewymagający zasilania z sieci trakcyjnej na odcinku min. 300 m. lub dostawy obejmujące 7 sztuk fabrycznie nowych autobusów, autobusów elektrycznych z nadwoziem wykonanym ze stali nierdzewnej lub stali zabezpieczonej metodą kataforezy całopojazdowej lub z aluminium lub z tworzyw sztucznych oraz wyposażył pojazdy w ramach jednej lub kilku dostaw w co najmniej 7 kompletów nowych układów elektrycznych zawierających układ napędowy zasilany z sieci trakcyjnej trolejbusowej wyposażonych dodatkowo w układ jazdy autonomicznej niewymagający zasilania z sieci trakcyjnej na odcinku min. 300 m, po zmianie jest: w zakresie warunku określonego w pkt. 1.2 wykonawca wykaże się, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował należycie w ramach jednej bądź kilku dostaw minimum 12 sztuk nowych niskopodłogowych trolejbusów, w tym co najmniej 5 sztuk trolejbusów oferowanego typu nadwozia. Definicję typu nadwozia określa Regulamin nr 107 EKG/ONZ. " Jasno z tego wynika, ze ZTM wcześniej wymagał dostarczenia 7 trolejbusów lub 7 samych kompletów napędów do trolejbusów lub dostawy 7 sztuk nowych autobusów. Czyli ten wmóg mogła spełnić każda firma która nawet nie zrobiła jednej sztuki trolejbusu.... Teraz jest jasno powiedziane, ze wykonawca ma wykazać się zbudowaniem min. 12 trolejbusów w tym 5 oferowanego typu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To wszystko ustawiane jest pod Autosana. Jeśli słyszysz słowo "gorsze" to wiedz, że gdzieś sie czai Autosan ze swoją ofertą.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przyciski dotykowe są dobre ale w Mercedesach bo w Autosanach trzeba czekać "wieczność" zanim po dotknięciu się otworzą.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Autor nie umie czytać ze zrozumieniem czy co? Cytat z SWIZ ZTM: - w części V pkt. 4.1. było: w zakresie warunku określonego w pkt. 1.2 wykonawca wykaże się, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, zrealizował należycie: a) dostawy obejmujące 7 sztuk fabrycznie nowych trolejbusów z nadwoziem wykonanym ze stali nierdzewnej lub stali zabezpieczonej metodą kataforezy całopojazdowej lub z aluminium lub z tworzyw sztucznych oraz wyposażył pojazdy dodatkowo w ramach tych lub innych dostaw w 7 nowych układów jazdy autonomicznej niewymagający zasilania z sieci trakcyjnej na odcinku min. 300 m. lub dostawy obejmujące 7 sztuk fabrycznie nowych autobusów, autobusów elektrycznych z nadwoziem wykonanym ze stali nierdzewnej lub stali zabezpieczonej metodą kataforezy całopojazdowej lub z aluminium lub z tworzyw sztucznych oraz wyposażył pojazdy w ramach jednej lub kilku dostaw w co najmniej 7 kompletów nowych układów elektrycznych zawierających układ napędowy zasilany z sieci trakcyjnej trolejbusowej wyposażonych dodatkowo w układ jazdy autonomicznej niewymagający zasilania z sieci trakcyjnej na odcinku min. 300 m, po zmianie jest: w zakresie warunku określonego w pkt. 1.2 wykonawca wykaże się, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował należycie w ramach jednej bądź kilku dostaw minimum 12 sztuk nowych niskopodłogowych trolejbusów, w tym co najmniej 5 sztuk trolejbusów oferowanego typu nadwozia. Definicję typu nadwozia określa Regulamin nr 107 EKG/ONZ.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kilka razy miałam sytuację, że drzwi (z zewnątrz) mi się w ogóle nie otwierały, gdyby nie ludzie w środku nie miałabym możliwości wsiąść
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Drogi Panie Dominiku! Czytając niektóre Pana artykuły mam wrażenie, że zostały napisane przez przedszkolaka. Czy naprawdę uważa Pan, że zaostrzenie warunków udziału w przetargu to ich złagodzenie? Może warto przeczytać siwz dwa razy, zanim wysmaruje się artykuł, w którym wyszedł Pan na kompletnego indolenta, nieznającego dziedziny komunikacji miejskiej, w której podobno Pan się specjalizuje? Czy naprawdę lubelskie "dziennikarstwo" upadło już tak nisko, że zostali sami pismacy i żadnego porządnego dziennikarza? Do tej pory uważałem Pana za osobę znającą się na komunikacji, a po tym artykule zmieniam zdanie diametralnie. A co do przycisków, to te w autosanach są faktycznie niedopracowane, nigdy nie wiadomo kiedy został naciśnięty.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
od kiedy trolejbusy zużywają dziesiątki litrów paliwa gratuluję znakomitego dziennikarstwa zgłosić do Pulitzera
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Z całym szacunkiem - panie autorze - jest pan idiotą albo nie umie pan czytać ze zrozumieniem. Polecem przeczytać specyfikacje, a później pisać. Bo to co tu pan spłodził - to brednie niczym rozwarzania pijaka... DNO.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tublinek i russian hi-tec, druto-ciogo-bus'y. * Liniee trakcyjne sa poprostu urocze * troleybus'y, potwornie ECO wziawszy pod uwage wydajnosc WEGLOWYCH !! elektrownii i straty linii przesylowych * ekonomicznie wrecz przeuzasadnione, szczegolnie ze maja byc wyposarzone w DODATKOWY silnik na wypadek braku zasilania, buahahaha.Zapewne wyjdzie taaanio i przesuper dobrzachnie wiocha ze sciany wschodniej, tublinek. PS. aha i ten kontener blaszany za 500 mln zl, sorry port lotniczy.Wy to potraficie wydawac RACJONALNIE pieniadze
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
@Antyżuk A kto niby miałby rozgotowywać pijaka? Pisze się "rozważanie", panie mądralo.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Hahaha, wystarczy przeczytać jakie zmiany wprowadził ZTM, żeby stwierdzić, że wymagania zostały zaostrzone, a nie złagodzone. Ale widać autor artykułu jest z tych co nikt ich nie przekona, że czarne jest czarne, a białe jest białe
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...