Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Nowy cennik opłat za odholowanie blokujących drogę aut

Utworzony przez Gość, 19 października 2011 r. o 22:50 Powrót do artykułu
Ciekawe kto te ceny wymyślał... 15zł za rower a za auto 33zł. Ile na tej samej powierzchni co auto zmieści się rowerów ? sześć ? to czego stawka jest tylko dwa razy niższa od auta ? Za rower powinno być max 5zł
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Proszę Dziennik o wyjaśnienie: jaka część i czy w ogóle tej kwoty trafia do budżetu gminy, jaki jest powód tej podwyżki, skoro dotychczasowa kwota była bardzo wysoka. Czym kieruje się urząd wybierając firmę, która się zajmuje odholowywaniem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brawo władze Lublina! Nareszczie skończy się wyłudzanie usług pomocy drogowej i parkowania przez właścicieli i użytkowników pojazdów i przez skarb państwa. Prowadzę taką firmę, a na moim parkingu od lat stoi prawie 200 (!) rowerów, motocykli, i samochodów, które nigdy nie zostały odebrane przez właścicieli i nigdy nie zostaną odebrane, cały czas ponoszę bardzo duże koszty ich parkowania, Urząd Skarbowy mimo, że przez całe lata był do tego zobowiązany nie przejął ich na rzecz skarbu państwa a ich właściciele śmieją mi się w nos. Pojazdy zatrzymywane były w trybie administracyjnym na mocy ustawy prawo o ruchu drogowym i stosownych rozporządzeń, tylko że ja musiałem w trybie cywilnym dochodzić należności od ich właścicieli i w większości przypadków nie udało mi się to i to przy znacznie niższych bo o połowę stawkach. Takie postępowanie było wyłudzeniem usług przez skarb państwa pomimo, że wykonywaliśmy zadania publiczne. Teraz zapłaci nam miasto czy starostwo, a one będą dochodziły należności od zobowiązanych i egzekwowały odbiór pojazdów lub poddadzą je kasacji. Nie wiem jak to będzie w Lublinie bo jeszcze nie ma umów, ale w innych miastach dla miasta czy starostwa pozostaje około 20% z tej kwoty na prowadzenie postępowań i będzie stanowiło ich dochód. A jeżeli ktoś uważa, że 15 zł za rower to za dużo to po pierwsze, dlaczego ten rower tam się znalazł, napewno nie pomoc drogowa nakręca sobie biznes, tylko dlatego, że jego uzytkownik zrobił coś co zgodnie z ustawą skutkuje zabraniem mu go i przechowywanie w odpowiednich warunkach za co odpowiada parking. To nie są parkingi osiedlowe czy na podzamczu gdzie jest duży ruch pojazdów, tylko parkingi depozytowe gdzie przywożone sa tam sporadycznie pojazdy, przecież to nie jest skala taka jak na ogólnodostępnym parkingu, a koszty prowadzenia są niemałe. Każdy , kto uważa, że to dobry biznes niech założy taką firmę, zobaczymy jak długo poprowadzi. Moje straty z tytułu współpracy z tymi instytucjami wynoszą około 100.000 zł rocznie, to nie jest bajka tylko smutna rzeczywistość, ja muszę dopłacać do tego inetersu parkingowego z innej działalności! A dlaczego dopłacam - bo 200 pojazdów stoi, zajmuje miejsce, które trzeba było kupić, trzeba płacić podatki, ZUS, oświetlenie, monitoring, pracowników, itd... a pojazdów nie mogę się pozbyć i wyzłomować czy sprzedać bo to cudza własność, chroniona przez prawo, i tak koło bezradności zamyka się.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Ciekawe kto te ceny wymyślał... 15zł za rower a za auto 33zł. Ile na tej samej powierzchni co auto zmieści się rowerów ? sześć ? to czego stawka jest tylko dwa razy niższa od auta ? Za rower powinno być max 5zł
Te ceny powinny być sporo wyższe, a parkingi zlokalizowane poza miastem. Może wtedy dupki nauczą się przestrzegać zasad parkowania. Jeśli się chce mieć wpływ na cenę parkingu, sugeruję parkować swoje pojazdy poprawnie i samemu wybierać ewentualne płatne parkingi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
karol napisał:
Brawo władze Lublina! Nareszczie skończy się wyłudzanie usług pomocy drogowej i parkowania przez właścicieli i użytkowników pojazdów i przez skarb państwa. Prowadzę taką firmę, a na moim parkingu od lat stoi prawie 200 (!) rowerów, motocykli, i samochodów, które nigdy nie zostały odebrane przez właścicieli i nigdy nie zostaną odebrane, cały czas ponoszę bardzo duże koszty ich parkowania, Urząd Skarbowy mimo, że przez całe lata był do tego zobowiązany nie przejął ich na rzecz skarbu państwa a ich właściciele śmieją mi się w nos. Pojazdy zatrzymywane były w trybie administracyjnym na mocy ustawy prawo o ruchu drogowym i stosownych rozporządzeń, tylko że ja musiałem w trybie cywilnym dochodzić należności od ich właścicieli i w większości przypadków nie udało mi się to i to przy znacznie niższych bo o połowę stawkach. Takie postępowanie było wyłudzeniem usług przez skarb państwa pomimo, że wykonywaliśmy zadania publiczne. Teraz zapłaci nam miasto czy starostwo, a one będą dochodziły należności od zobowiązanych i egzekwowały odbiór pojazdów lub poddadzą je kasacji. Nie wiem jak to będzie w Lublinie bo jeszcze nie ma umów, ale w innych miastach dla miasta czy starostwa pozostaje około 20% z tej kwoty na prowadzenie postępowań i będzie stanowiło ich dochód. A jeżeli ktoś uważa, że 15 zł za rower to za dużo to po pierwsze, dlaczego ten rower tam się znalazł, napewno nie pomoc drogowa nakręca sobie biznes, tylko dlatego, że jego uzytkownik zrobił coś co zgodnie z ustawą skutkuje zabraniem mu go i przechowywanie w odpowiednich warunkach za co odpowiada parking. To nie są parkingi osiedlowe czy na podzamczu gdzie jest duży ruch pojazdów, tylko parkingi depozytowe gdzie przywożone sa tam sporadycznie pojazdy, przecież to nie jest skala taka jak na ogólnodostępnym parkingu, a koszty prowadzenia są niemałe. Każdy , kto uważa, że to dobry biznes niech założy taką firmę, zobaczymy jak długo poprowadzi. Moje straty z tytułu współpracy z tymi instytucjami wynoszą około 100.000 zł rocznie, to nie jest bajka tylko smutna rzeczywistość, ja muszę dopłacać do tego inetersu parkingowego z innej działalności! A dlaczego dopłacam - bo 200 pojazdów stoi, zajmuje miejsce, które trzeba było kupić, trzeba płacić podatki, ZUS, oświetlenie, monitoring, pracowników, itd... a pojazdów nie mogę się pozbyć i wyzłomować czy sprzedać bo to cudza własność, chroniona przez prawo, i tak koło bezradności zamyka się.
Troche z tym chyba przesadziłeś deczko. 200 pojazdów ??!! Umowy są bo Urząd Miasta podpisał aneks do poprzedniej umowy i kilka firm z LBN holuje pojazdy dla Policji i Straży Miejskiej. Nowy cennik będzie zapewne obowiązywał w listopadzie po ukazaniu się odpowiedniej uchwały w Dzienniku Ustaw Województwa Lubelskiego. Zastanawiam się ,którą z tych firm co mają umowy reprezentujesz bo jakoś nie moge skojarzyć a znam większość z nich i wiem kto i co holuje na zlecenie Policji i SM. Jest kilka przypadków,że samochody czy motorowery nie są odbierane przez właścicieli ale są to ilości rzędu ok 10 na firme i to większość jest taka ze te pojazdy były porzucone i odholowane na parking strzeżony. Może być tylko jeden przypadek o którym byc może mowa a mianowicie jeśli prowadzisz firme i holujesz dla Urzędu Skarbowego ( komorników) ale ta umowa nie ma nic wspólnego z tą o której mowa jest w tym artykule.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...