Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Nowy dworzec autobusowy w Lublinie. Wiadomo kiedy poznamy jego projekt

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 4 lipca 2017 r. o 07:22 Powrót do artykułu
A co to za dziwoląg "rażąco niska cena"? Trudni zrozumieć, dlaczego Magistrat tak szasta pieniędzmi Lublinian!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie znam się ale wypowiem się, zajrzyj do ustawy pzp
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Nowy obiekt ma przejąć rolę głównego dworca działającego dziś przy al. Tysiąclecia. Nie będzie to jednak sam dworzec, ale spory węzeł komunikacyjny. (...) Koszt całej inwestycji oszacowano na 191 mln złotych, z czego 137 mln ma pochodzić z unijnej dotacji" .... prawie 200 mln PLN ? To ma być lotnisko ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niech już budują taki dworzec bo Lublin jest daleko w tyle z takimi rozwiązaniami
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale po co????? Zeby pasazer z pociagu mogl odrazu do autobusu wsiasc??? 200 milionow tylko po to??? Glupota, trzeba bylo dac na chore dzieci.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Z tą rażąco niską ceną to przegieli. Może mają rażąco duży budżet...gdyby dwie rażąco tanie firmy robily projekt to mogliby sobie wybrac
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Rażąco za późno ta inwestycja !!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ruch autobusów w Lublinie jest gigantyczny taki jak w Pekinie lub Szanghaju.....ustępujemy tylko Bombajowi....myślę ż 200 mln to mało zbudujemy za miliard..z lotniskiem dla helikopterów....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz