To port lublin nie swidnik, a że jeden z najmniejszych i przynoszscych straty to inna sprawa
|
|
Żeby port lotniczy zaczął przynosić zyski, to musi potrwać. Ale u nas jest typowa mentalność pracodawców. Muszą się nachapać od razu... willa, Porsche w garażu, basen i oczywiście luksusowe autko dla żonki na zakupy. A pracownicy za minimalną i tyrają po 12 godzin na pół etatu. Ot, logika lubelskich biznesmenów. Otóż trzeba sobie wbić do durnego łba, że zyski przychodzą po czasie. A nie żyłuje się osocze firmy, czytaj pracowników. Port lotniczy Lublin w Świdniku realizuje plan ponad normatywnie. Za parę lat zyski będą trafiać do regionu, ale szczekacze i tak nie odszczekają swych obecnych wypocin. Po co? Sukcesy ich nie pożywią.
|
|
2017 rok = 15,5 mln pasażerów Okęcie, pozdrawiam.
|
|
A możesz napisać od jak dawna istnieje okęcie? I jakie miał wowczas obroty? Jak widzę głupota nie boli. Pozdrawiam,
|
|
Napisał to "manager" z instytucji utrzymywanej przez takich właśnie przedsiębiorców. Załóż mądralo bez budżetowej kroplówki firmę i utrzymaj ją przez choćby tylko 1/3 okresu funkcjonowania tej od lubelskiego lotniska. O ponad normatywnym realizwoaniu planu nie wspominam, bo jeszcze się towarzysz Ilicz Lenin odbalsamuje i wróci to, czego takim jak ty brakuje najbadziej. |
|
Jak słucham tych piSSowskich troli mam coraz większą ochotę skorzystać z tego lotniska.
|
|
2017 rok = 15,5 mln pasażerów Okęcie, pozdrawiam.
Heathrow = 77 mln
Paryż Charles de Gaulle = 67 mln
Frankfurt = 60 mln
itd .....
Pozdrawiam
|
|
Jakim trzeba być kretynem, aby porównywać młode, lokalne, lotnisko z największymi na świecie?!!! Tu żadne leki nie pomogą...
|
|
Proszę napisać :ile podatnik dopłacił do lotniska za 2017 rok? A największy oszust na lotnisku dobrze funkcjonuje i ba jeszcze decyduje!
|
|
Pawlaki zaorali nam lotnisko - niestety.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|