Co to za debil skasował linię 44 z Armii Krajowej skoro zawsze rano był pełny autobus dojeźdżających do pracy. Widać że decydentom od finansów miasta nie zależy ekonomicznym wykorzystaniu taboru. A podobno Żuk jest ekonomistą.
|
|
Haaaalo! Z Dziewanny nie ma bezpośredniego dojazdu do Prawiednik! Zmiany są do niczego!!!
Mamy z 700 przystanków w Lublinie. Połączmy każdy z każdym bezpośrednią linią!
A tak na poważnie, czytając "bo została im tylko linia 14. – Zła decyzja. Nie ma bezpośredniego połączenia z przystankiem przy ul. Pozytywistów", robi mi się nieco niedobrze.
Jak widać większość ocenia zmiany przez pryzmat jednej linii/ przystanku czy swoich ulubionych tras...
Została tylko linia 14 - to zdanie świetnie podkreśla że był DUBEL.
Połączenie z Pozytywistów... A jakie są bezpośrednie duże przepływy ludzi pomiędzy Pozytywistów a Dziewanny, poza panem Pawłem? To nie jest połączenie wielkie skupisko bloków -> skupisko miejsc pracy, ani nawet dojazdy do szkół.
Oczywiście Pan Paweł nie pomyślał o tym, że jeżeli podjedzie jeden przystanek 14,19,50,54,57,153 lub 159, to będzie miał stamtąd bezpośrednie połączenie z Pozytywistów. No bo przecież ja muszę mieć ze swojego przystanku linie wszędzie.
Guest, a patrzyłeś kto i dlaczego jeździ 44? Ile osób zaczyna np na wojciechowskiej czy Zana i dociera tym aż do centrum lub chociaż Narutowicza czy Polibudę?
|
|
Zmiana Linii 44 to poroniony pomysł, jestem studentem i jak teraz dojadę na Politechnikę?????
|
|
Podobno 39 zamiast 10 miało jezdzic na Mełgiewską żeby zaoszczędzić przegubowce? A dzis oczywiscie 39 przegubowe jechało - to po co tak naprawde ta zamiana? Nie żebym narzekał bo akurat wygodnie sie jechało ;)
|
|
A może raz napiszmy coś dobrego w tym kraju a nie typowo "popolsku" co było źle ? :)
|
|
"Mamy z 700 przystanków w Lublinie. " - to jest tak na serio?
|
|
Zmiana Linii 44 to poroniony pomysł, jestem studentem i jak teraz dojadę na Politechnikę?????Studenci zawsze pokrzywdzeni :D Na piechotę się przejdź i tak masz za dużo wolnego czasu, a i dla zdrowia lepiej. |
|
Oddajcie stary rozkład 44
|
|
wszystkie zmiany są bezsensu
|
|
Czekałem na 9 i nie przyjechała był 159 z napisem nowa trasa więc pomyslałem że to trolejbus po zmianach pojawił się na czubach. Trudno było napisać jadę trasą linii 9. A tak swoją drogą jakie teraz ma zanczenie że trolejbus ma numery ponad 150 a autobusy od 1 do 80. Przecież każdy widzi numer a nie wóz. A czy na odcinku bez trakcji jest to trolejbus czy autobus? Dawniej miało to znaczenie gdyż bilety na trolejbus były tańsze od autobusu.
|
|
Po cholerę zmieniać 9. Już niech by została ta dziewiątka do której wszyscy się przyzwyczaili przez dziesięciolecia. Przecież to najpopularniejsza linia w mieście.
|
|
uważam że skoro zlikwidowano 9 to można było uruchomić trasę Węglin - Jana Pawła - Krochmalna - Dworzec PKP - Pl. Bychawski- Wolska- Fabryczna- Unii Lubelskiej-Tysiąclecia-Lubartowska-Ruska-Kalinowszczyzna-Mełgiewska
oraz Węglin - Jana Pawła - Filaretów- Głęboka-Sowińskiego-Racławickie-Lipowa- Okopowa-Narutowicza-Nadbystrzycka-Krochmalna-Nałkowskich
brakuje połączenia z Gęsiej na wprost po jana pawła
|
|
meksyk ze zmianami to się zacznie po 1 października. Obserwuję też straszny tłok autobusów i trolejbusów na pętli przy Granitowej. Zjeżdżają się po 3 busy tej samej linni i odjeżdżają co 15 minut. Wczoraj od 14 do 15 widziałem 2 x 57, 1x31 1x42 3x160 3x159. Ostatni miał na wyświetlaczu odjazd za 23 minut.
|
|
Nic nie piszecie na temat 20. Kilka kursów tej linii zostało wydłużonych do Jastkowa. Autobus jest pełny ludzi jeszcze przed Lublinem. W związku z tym możeby tak pomyśleć nad większymi autobusami,albo zwiększyć częstotliwość kursów,bo tak to chyba być nie może.Komfort jazdy zdecydowanie się obniżył...
|
|
Nic nie piszecie na temat 20. Kilka kursów tej linii zostało wydłużonych do Jastkowa. Autobus jest pełny ludzi jeszcze przed Lublinem. W związku z tym możeby tak pomyśleć nad większymi autobusami,albo zwiększyć częstotliwość kursów,bo tak to chyba być nie może.Komfort jazdy zdecydowanie się obniżył...I wreszcie jakiś konkret, a nie "jak mam dojechać, bo przesiadka mnie boli"! Myślę że w tej sytuacji warto jeszcze poczekać kilka dni i następnie napisać do ZTMu z prośbą o większe autobusy. Jak widzisz, wczoraj przedłużyli linię i ludzie z miejsca zaczęli korzystać ;-). Pozytywna niespodzianka |
|
Tak zainteresowanie jest duże;) Pomysłu nie potępiam, dlaczego nie ułatwić życia mieszkańcom Jastkowa. Ale prośba o większe autobusy będzie konieczna,bo na dalszych przystankach ciężko wsiąść do autobusu.
|
|
Do wypowiedzi Opiniaka
Tak, taka trasa by się bardzo przydała, ale z drobną korekta uwzględniająca parę tysięcy mieszkańców
Propozycja
Węglin - Jana Pawła - Krochmalna - Dworzec PKP - Pl. Bychawski- Wolska- Fabryczna- Zamojska -Lubartowska-(powrót Wodopojna) Tysiąclecia-Lwowska, Andersa-Mełgiewska lub lepiej Turystyczna bo na Mełgiewska jeździ dużo autobusów
a trasa przez Kalinowszczyznę, to mało pasażerów
Druga propozycja, to jakaś trasa okrężna w dwóch kierunkach jednocześnie. Czegoś takiego nigdy nie było, a powinno być.
Trzecia sprawa, to ucywilizowanie wsiadania do pojazdów na przystankach końcowych. Musi być tak jak w innych większych miastach, że pasażerowie oczekują na odjazd w pojeździe i to bez względu na pogodę. I niech ktoś nie mówi, że tego się nie da zrobić. Inni maja to od dziesiątek lat.
Jest jeszcze jeden problem - blokowanie jednej połówki drzwi przednich przez kierowców. W Krakowie np. coś takiego jest zupełnie nie do pomyślenia, żeby "wyciskać" się z pojazdu jak przez tubkę. Podaję przykład krajowy, a nie w krajach Europy Zachodniej. Kierowcy mają teraz kabiny, więc sprawa ew. przeciągu odpada.
|
|
Problemy mieli też kierowcy. Niestety nie sprawdza się zasada - najpierw zrób, potem pomyśl. Jak napisał Opiniak, pojazdy nie mieszczą się na pętlach. Problem pojawił się również w Abramowicach, gdzie dzięki przegubowym 17 trolejbusy oczekując na miejsce stoją na pasie do skrętu w lewo. Pętla od początku była za ciasna ale teraz to już jest spory problem... Druga sprawa to sygnalizacja świetlna na Kunickiego - Nowy świat. Otwarto obie jezdnie pod wiaduktem a światła na owym skrzyżowaniu są ustawione tak, że w stronę Abramowic na zielonym przejeżdżają 4 osobówki... Nie pomogły telefony do dyspozytorów, kierowników i nawet na policję. Około 17 korek był tak duży, że nie można było wjechać na Plac Bychawski. Wie ktoś może jak jest dzisiaj?
|
|
Zapomniałem jeszcze dodać jednej rzeczy. ;) Od wczoraj na linii EKO jeździ autobus. Cytat ze strony ZTM: "Na prośbę producenta autobusu elektrycznego – firmy Ursus, od 1 września br. na okres około 1 tygodnia, autobus Ekovolt obsługujący linię „EKO” wyrusza na prezentację i testy do innych miast." Prawda jest taka, że Eko Bogdan nie jeździ ponieważ instalowane są w nim kasowniki i prawdopodobnie biletomat. ;)
|
|
Skrócenie trasy czwórek mam za ABSURDALNE!!! Nie ma tu żadnego uzasadnienia ekonomicznego. Na trasie jest dostęp do trzech centrów handlowych i kilku lubelskich uczelni!!! Na Łęgach, Rucie czy Błoniu jest wiele stancji dla studentów - oni za 2,3 tygodnie zjadą do miasta, a tu nie ma czwórek! Czwórki nigdy nie woziły powietrza!!! Ma Pan bardzo złych doradców Panie Prezydencie Żuk. Jestem Pana wyborcą od dwóch kadencji - proszę nie psuć dobrego wrażenia takimi głupotami.
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|