i bardzo dobrze. może w końcu skończy się wieczne wleczenie za tymi demonami predkosci...
|
|
Obwodnica nie powinna być płatna.
|
|
Ale będzie,komuchy są strasznie zachłanni.
|
|
Nigdy nie bedzie zgody miedzy ludzmi !! kazdemu cos nie pasuje ! tiry na tory !! z osobowek na rowery !! i tak w kółko !! pamietaj guest gdyby nie te tiry to niie mialbys co do geby wlozyc bo w sklepie by staly puste półki ! no ale masz racje tiry na tory i szyny kolejowe pod twoim oknem ktorymi bedzie jechala musztarda do biedronki !! :) pozdrawiam
|
|
Co za głupota. Czy ci urzędnicy nie mają na co tracić czasu?
Idiotyzmem jest wprowadzanie opłat za obwodnicę!
Nie dziwię się, że samochody ciężarowe będą wybierały tańszą opcję. Każdy liczy koszty, a płacenie za coś co powinno być darmowe jest nie na miejscu - takie były wielkie hasła włodarzy, że odkorkują miasto... i jak zwykle nie wyszlo.
Wprowadzanie kolejnego zakazu przejazdu przez miasto żeby zmusić do płacenia za przejazd jest debilizmem urzędniczym, a motywowanie swoich działań zgłoszeniami od mieszkańców jest uwłaczające.
Sam nie lubię ciężarówek w mieście, ale ludzie do kogo Wy macie pretensje: do tych kierowców co chcą zarobić na życie?! Im także wygodniej na pewno byłoby pojechać obwodnicą a nie kisić się w mieście pomiędzy światłami.
Popatrzcie na to obiektywnie. Urzędnikom wisi to wszystko. Oni tworzą zakazy do nakazów i zwalają to na mieszkańców. Oni mają miejsca parkingowe w centrum a obywatelom sugerują MPK, ech nie chce mi sie już wypisywać, ale to co robią to żenada.
|
|
Zdecydowanie obwodnica na całym odcinku nie powinna być płatna. Jasne jakaś pani Dorotka mówi, że ViaToll "zarobił" na tym (trafniej by pasowało słowo ukradł od przewoźników) milion, ale gdyby ten milion został u przedsiębiorców to społeczeństwo, by więcej na tym zyskało. Wystarczy mieć niewielkie podstawy z wiedzy ekonomicznej, żeby to zrozumieć.
|
|
Ja mam takie pytanie ViaToll to spółka prywatna, firma skarbu państwa czy kogo?!?!?!
Kto finalnie zgarnia te pieniądze!
|
|
Jakim prawem obwodnica jest płatna! Przecież firmy transportowe płacą podatki, kupują paliwo (gdzie podatek to większa część) + podatek dochodowy. Im droższe będą koszty transportu tym my konsumenci będziemy więcej płacili, no bosko i kto za to zapłaci ? no jasne że MY. I krąg nienawiści jest w ciągłym pędzie. Są równi i równiejsi, jeszcze opłata za tą "obwodnicę" jest droższa niż podróżowanie dłuższym odcinkiem autostrady. PAzerność i brak realnego myślenia urzędników doporowadzi nas ludzi do dłuższych pobytów w psychiatryku bądź pod mostem (jestem za budowaniem większej ilości mostów w naszym to kochanym kraju :P )
Ps. nie jestem pracownikiem ani właścielem firmy transportowej.
|
|
@lubel ViaToll to system poboru opłat administrowany przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA), czyli Skarb Państwa. Pieniądze idą do Krajowego Funduszu Drogowego i są przeznaczane na budowę nowych dróg. Opłaty za obwodnicę wprowadziła GDDKiA, a nie miasto Lublin
|
|
@lubel ViaToll to system poboru opłat administrowany przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA), czyli Skarb Państwa. Pieniądze idą do Krajowego Funduszu Drogowego i są przeznaczane na budowę nowych dróg. Opłaty za obwodnicę wprowadziła GDDKiA, a nie miasto Lublinto wie każdy rozgarnięty człowiek ale niestety nie PiSiorek |
|
to wie każdy rozgarnięty człowiek ale niestety nie PiSiorekto zaszalełeś tępogłowy co tylko myśli, że dwie opcje są na świecie a jedna słuszna po po po.... |
|
Ruch tirów nie powinien być ograniczony. Wolność to wolność. Każdy średniorozgarnięty przedsiębiorca biorąc pod uwagę koszty przejazdu i czas przejechania przez miasto wybierze obwodnicę, która powinna być bezpłatna. Korwinista.
|
|
W krajach zachodnich obwodnice miast nie są płatne ..odcinki te nie są wliczane do rachunku ( Włochy )
Nikt z mieszkańców Lublina nie powinien być temu przeciwny..i tu nie chodzi tylko o tranzyt....po co tiry z zaopatrzeniem mają jechać w godzinach szczytu.
Jest jeszcze problem z tirami od strony Biłgoraja. Rozwiązaniem było by zbudowanie kilku kilometrów drogi od węzła Kalinówka do drogi na Biłgoraj gdzieś w okolicy Głuska. To odkorkowałoby też Kunickiego.
Niestety.. na potrzebne inwestycje kasy nie ma a buduje się kolejne idiotyczne światła na Krańcowej tak jak by piesi nie mogli przejść 100 metrów dalej
|
|
Nigdy nie bedzie zgody miedzy ludzmi !! kazdemu cos nie pasuje ! tiry na tory !! z osobowek na rowery !! i tak w kółko !! pamietaj guest gdyby nie te tiry to niie mialbys co do geby wlozyc bo w sklepie by staly puste półki ! no ale masz racje tiry na tory i szyny kolejowe pod twoim oknem ktorymi bedzie jechala musztarda do biedronki !! :) pozdrawiamKiedyś, kiedy Lublin był miastem, nie bylo Bierdronek itp, nie było też tirów i sklepy były dostatecznie zaopatrzone w jedzenie. (Nawiasem mówiąc zdrowe jedzenie) W Austrii tiry jeżdżą na torach i nie słyszałem, żeby ktoś z tego powodu głodował. Za to nie musieli zlikwidować kolejnictwa i zarabiają na tym. Tiry to rozpasany konsumpcjonizm i pogoń za pienniędzmi naszych"starszych braci", a nie żaden postęp cywilizacji. |
|
"Ciężarówki jadące od strony Zamościa na rondzie pod Zamkiem musiałyby jechać al. Spółdzielczości Pracy do węzła Elizówka – wylicza Kieliszek. Znaki miałyby też uniemożliwiać zjazd z al. Spółdzielczości Pracy przez Czechów." Skoro jadą od zamościa to po co wjeżdżają do Lublina pod zamek????? Po to jest chyba obwodnica by płynnie przejechać po S12/17,
|
|
To ograniczenie ma dotyczyć wjazdu pod Ratusz, czy faktycznie jeżdżenia tirów po Lublinie? Obwodnica oznacza możliwość jeżdżenia dookoła Lublina, zatem na jego peryferiach powinno być centrum logistyczne i przeładunkowe na mniejsze samochody dostawcze, skoro pobudowało się markety na osiedlach mieszkaniowych. Przykładem dla mnie jest ulica Grabskiego odcinek od DMM do al.Witosa - dwa pasy ruchu po jednym w każdym kierunku plus ścieżka rowerowa w dwóch kierunkach - po jednej stronie: lidl, domki jednorodzinne, blok i .... 3 hurtownie za którymi znowu są bloki - po drugiej stronie: bloki, domki, szkoła, biedronka, trawnik z garażami. Do lidla, biedronki i hurtowni codziennie przyjeżdża po kilka tirów, często stoją na ścieżce rowerowej, gdyż nie mogą wjechać do hurtowni mrożonek. Tak wygląda Lublin bez tirów, a to tylko krótki odcinek jednej ulicy, a co z pozostałymi?????
|
|
A jak dojadą do węzła Elizówka? Przez Lubartowską? A może Podzamcze i Unicką? Koło Szkoły Podstawowej... Gratuluję pomysłu. I bezpiecznie i bez korków!!!!! Ale kasa płynie....
|
|
Ludzie I co wam z tych ograniczeń i tak "Tiry" nie znikną z miasta w którym mieszkacie - kto wam takich głupot naopowiadał.
Musielibyście przestać robić zakupach w sklepach,aptekach czy restauracjach, nie zamawiać przesyłek na Allegro czy nie tankować samochodu, miasto i deweloperzy przestać inwestować i budować, a firma w której pracujecie skończyć z produkcją czy innych handlem
"Tiry" których tak nie lubicie wiozą rzeczy niezbędne dla waszego życia i musicie to sobie uświadomić.
|
|
Co to wam przeszkadza?! Gdyby nie one nie było by towarów po sklepach! Ruch "Tirów" nie zniknie nigdy.Co niby zrobią? Postawią policję na każdym możliwym wjazdem do miasta?! NIE! Chyba że chcecie podwyższonych podatków na rzecz policji!
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|