Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

PKS-em po Świdniku i Lublinie. Za złotówkę

Utworzony przez Patrycja, 1 marca 2012 r. o 20:19 Powrót do artykułu
po Świdniku to u większości prywaciarzy jest za 1 zł od dawna kiedyś jeździłam 1 przystanek za 50 groszy nie wiem czy nadal tak jest
Odpowiedz
Patrycja napisał:
po Świdniku to u większości prywaciarzy jest za 1 zł od dawna kiedyś jeździłam 1 przystanek za 50 groszy nie wiem czy nadal tak jest
Od dawna to ty masz mózg nieczynny.... Ceny przecież idą w góre. 88 na początku kosztowało lublin-lsw - 2zł teraz wołaja 3,5. także nie mow głupot i nie wprowadzaj ludzi w błąd. Zreszta prywatni przewoźnicy to masakra, rozkladów to nie uważaja w ogole(wspomniane 88 jest w miare punktualne) Miasto powinno to skontrolować, ale pewnie maja uklad zapewne i reka reke myje. MPK radni puścili w nocy , załosne. Lublin - Świdnik pownno być minimalnie 2 razy na godzne w dzień!!!
Odpowiedz
Pewność Komfor Szybkość... i co jeszcze ?? Gdzie godziny odjazdów, informacja cyz będą honorować bilety ZTM Lublin, na jakich przystankach będą się zatrzymawać ?? Co to kur.. ma być artykuł czy notatka milicjnta ??
Odpowiedz
i tak można gdzie jest ztm, nie dba o interesy miasta i zezwala na takie samowole bez rozkładów ,baz jakich kol wiek i formacji uzgodnień wpuszcza konkurencje na rynek za jeden złoty a linie nocne za 8 zł to normalnie szok,a gdzie jakieś zgody na zatrzymywanie w zatokach jazda po mieście itp. to tylko w lublinie jest możliwe takie historie.walka o komunikacie nocną trzeba było czekać kilka miesięcy a tu chwila i już jest.
Odpowiedz
obcy napisał:
i tak można gdzie jest ztm, nie dba o interesy miasta i zezwala na takie samowole bez rozkładów ,baz jakich kol wiek i formacji uzgodnień wpuszcza konkurencje na rynek za jeden złoty a linie nocne za 8 zł to normalnie szok,a gdzie jakieś zgody na zatrzymywanie w zatokach jazda po mieście itp. to tylko w lublinie jest możliwe takie historie.walka o komunikacie nocną trzeba było czekać kilka miesięcy a tu chwila i już jest.
Jasne, najważniejszy jest interes miasta, a interes mieszkańców się nie liczy. Warto powołać jeszcze ze 3 specjalne urzędy i z 18 wydziałów. Jak im się opłaca to jeżdżą, proste? A komu się nie opłaca to niech nie jeździ. To się nazywa konkurencja i to buduje rynek, a nie utrzymywanie betonu kosztem likwidacji konkurencji. W tym śmiesznym mieście nie ma mądrego który potrafiłby zsynchronizować światła między sąsiednimi skrzyżowaniami aby zieloną falę mieć przy 50 km/h, a nie przy 100 km/h więc o czym mowa wogóle.
Odpowiedz
Na co jeszcze pozwoli panie Żuk, pański zastępca z przechowalni bagażu (mpk) ds. komunikacji ??? Od kiedy Siemiński poszedł do ratusza widać coraz większy burdel komunikacyjny w mieście !! Najlepszym przykładem jest radny Krawczyk w MPK ds. promocji czy też dyrektorek ZTMu Pudło co boi się własnego cienia. Jak gługo My mieszkańcy tego miasta mamy za ten burdel w państwa wykonaniu płacić ??
Odpowiedz
Czytam i nie pojmuję. Coś się domyślam ale nie pojmuję jakimi to trasami PKS pojedzie.
Odpowiedz
WuJo napisał:
Czytam i nie pojmuję. Coś się domyślam ale nie pojmuję jakimi to trasami PKS pojedzie.
mam dokładnie to samo :/
Odpowiedz
jakiś rozkład ktoś?
Odpowiedz
Actually In fact jogging shoes available. You will need to learn prada outlet store how to go shopping for fitness shoes or boots. You ought to become acquainted with the many brand names and also types. Plenty of Discount Asics Shoes are manufactured together with extremely certain functions at heart. Joggers will need different several types of Cheap Oakley Sunglasses help and also equilibrium inside their Asics Shoes Online . It will according to just how are going to while using the shoes. Midsection length joggers will demand an Nike Shoes Outlet alternative form of help as compared to cross country joggers. The particular design with the trainer is vital which is personalized to be able to the sort of Air Jordan Sale jogger. More substantial, stronger designs are employed regarding bumpy, Prada Shoes Outlet volatile surfaces. Yet extremely mild shoes are manufactured regarding joggers in which be involved in observe and also Nike Shoes Online industry activities. You will need to become fixed with all the Hermes Bags On Sale appropriate dimensions. Unwell appropriate shoes can easily affect the feet plus your again. There are numerous Asics Shoes Online methods determine the feet. The particular store in which you get the shoes could have computing equipment. An Cheap Puma Shoes individual must make sure the particular shoes or boots just isn't also tiny or perhaps too big. Unless you hold the appropriate suit Nike Shoes Outlet , you won't simply have an effect on the efficiency, nonetheless it can cause injury to the feet. You'll become more likely to produce Asics Running Shoes bunions. wyqtimpl3
Odpowiedz
One thing you’ll probably notice quickly about the first shoes to emerge from the christian louboutin online collection is the near-total lack of platforms. Louboutin loves to give a shoe a little (or a lot of) extra height by raising the entire thing by an inch or two, but in these early released, only christian louboutin UK a modest platform. The rest are all more traditional takes on the pump or christian louboutin sale , most of which add in a little bit of the brand’s signature whimsy.
Odpowiedz
If cheaper christian louboutin UK fashion week shoes are an indicator of what we can expect for the shoe master’s Fall 2012 collection at large, then get ready for lots of texture. Christian Louboutin 2012, like Louboutin’s collection for Mary Katrantzou before it, is heavy on calfhair and suede. While Katrantzou’s shoes tended toward brights, though, this set of christian louboutin online sale is much more jewel-toned.
Odpowiedz
Month holding amounting to prada outlet not more than the salary. Monthly live frugally, even night and noodles as partners, with meals vegetarian company. Not dilute from the teeth out of each month of the few remaining “deposits”. To long-term suffering for several months, so buy a prada outlet online . Blind obsession with Prada and other luxury goods. Just thought one has the luxury of that pleasure and satisfaction. This kind of consumer groups has been increasing. Undeniable. Pula to appeal is indeed unusual. prada outlet store Especially white-collar or ordinary staff.
Odpowiedz
There is no doubt about it. christian louboutin online ’s ‘Eugenie’ is a bright and shining star of a shoe. At $1875, however, it has a price tag floating somewhere in the stratosphere. It is, honestly, so far out of my current shoe budget as to be in another solar system entirely. I suppose it’s just as well that the black satin with rhinestones (the color combination that I most covet) is no longer available at the Barney’s website. All the better to help reduce potential temptation, Christian Louboutin store .
Odpowiedz
Soccer Cleats Nike Soccer Cleats Adidas Soccer Cleats Cheap Soccer Cleats Adidas Soccer Cleats Sale Cheap Nike Soccer Cleats
Odpowiedz
Cheap Football Boots Football Boots Sale Football Shirts Cheap Football Shirts Retro Football Shirts Adidas Adipure Adidas Copa Mundial Adidas F30 Cheap Adidas Football Boots Adidas F50 Adizero Adidas F50 Adizero Prime F50 Football Boots Adidas F50 Adidas F50 Adizero TRX FG Adidas F50 Football Boots Indoor Football Shoes Adidas F50 Tunit Adidas Predator Adidas Predator Football boots Adidas Predator Absolado Adidas Predator Absolute Adidas World Cup Boots Messi Boots Adidas F50 Adizero TRX FG Leather Football Boots 2012 Kids Football Shirts Nike Mercurial Vapor Superfly III Mizuno UK Mizuno Football Boots Team Sports Team Jerseys New Football Boots 2011 New Football Boots 2012 Nike CTR360 Maestri Nike CTR 360 Indoor Football Trainers Nike Mercurials Nike Mercurial Nike Mercurial Football Boots Nike Mercurial Vapor Superfly Nike Mercurial Vapor Superfly II Mercurial Vapor Superfly Nike Mercurial Vapor V Mercurial Vapor Nike Mercurial Victory Nike Mercurial Victory II Nike Mercurial Vapor III Nike Mercurial Vapor Superfly III FG Nike Tiempo Ronaldinho Boots Nike Tiempo Legend III Nike Tiempo Legend III FG Nike Tiempo Legend IV Nike Tiempo Legend IV Elite Nike Tiempo Legend IV FG Nike Total 90 T90 Football Boots New Era Cap Mens Hats UK Arsenal Shirt Football Jerseys Cheap Football Jerseys Football Shirt Chelsea Football Shirts Soccer Shoes
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...