Quantcast

Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
widocznie cos na rzeczy jest,skoro idą do sądu.tu nie chodzi o niesprawne autobusy,a gazety jak zwykle jednostronne.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
mam nadzieję, że nie będziecie musieli płacić 1 mln ale 5 mln!!! pozostałe 4 pasażerom których życie i zdrowie ryzykowaliście wożąc ich takim złomem po ulicach!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
widocznie cos na rzeczy jest,skoro idą do sądu.tu nie chodzi o niesprawne autobusy,a gazety jak zwykle jednostronne.
Zakwestionujesz wyniki kontroli lubelskiej drogówki ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
żałosne tłumaczenie PKS: donosił Jan Kowalski który w rzeczywistości nazywał się Marian Nowak więc się nie liczy :) jakby nie było na co donosić to byście mogli dalej wozić mieszkańców i nie byłoby żadnych kar :) brawa dla ZTM za odważną decyzję
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
widocznie cos na rzeczy jest,skoro idą do sądu.tu nie chodzi o niesprawne autobusy,a gazety jak zwykle jednostronne.
  Na rzeczy jest to że pks pagórek nie wykonał w tym okresie większości powierzonych mu kursów. Co więcej nie zorganizował sobie żadnych autobusów zastępczych a autobusy w których zatrzymano dowody rejestracyjne (pierwsze już w piątek) stały na pętlach do niedzieli. Ta pozostała garstka pojazdów co była w stanie opuścić o własnych siłach zajezdnie była również niesprawna. Dla tej firmy życie pasażerów jest niczym ponad oszczędności. Mam nadzieje że dowalą im znacznie większą karę a pasażerowie też dostaną jakieś odszkodowanie za narażanie życia jeżdżąc tymi złomami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pretekstem do zerwania umowy były niesprawne autobusy i niewykonanie części kursów. Tak to jest pretekst!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trzeba mieć kur..a tupet . Nabruździc a teraz grać hojraka jacy to oni niewinni
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Śmieszny jest ten Pekaesik z zielonej górki i jego władze. ZTM już dawno powinien zerwać z nimi umowę, skoro na wielu liniach, które obsługiwali codziennie nie wykonywali masy kursów (chociażby na 3 czy 79, przez których brak wielokrotnie zostawałem na przystanku po pół godziny i dłużej). Poza tym na 10 i 17 ciągle widziałem krótkie Citelisy, i to nie był dzień dwa, nie tydzień dwa ale trwało to niekiedy przez miesiąc, A obie linie powinny być obsługiwane przez przeguby. Śmieszna jest też partyzantka kogoś z PKSu ZG na forach lubelskich gazet. Płacą kierowcom za pisanie komentarzy broniących PKS i jeżdżących po Meteorexie i ZTMie? Brawa dla ZTM za męską decyzję, nie sądziłem, że Was na to stać! 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A czym mają realizować kursy? Furami? Mentalność Kalego.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Realizacja umowy jest jednoznaczna! Nie jesteście w stanie - DO WIDZENIA! Podatnik nie będzie za to płacić!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trzeba mieć faktycznie tupet, żeby iść do sądu, ale w Polsce to jedyna droga żeby przedłużyć postępowanie i nie płacić od razu kary. Treaz sprawa z rok bedzie się międlić. Mnie osobiście cieszy fakt wykoszenia tego szrota z Lublina a argument że Irex świadczy też starymi autobusami kursy jest śmieszny. ZTM nie zorganizuje z dnia na dzień nowych autobusów, trzeba się liczyć że jakiś czas tabor bedzie gorszy ale należy się cieszyć, że o jednego szmatławca mniej z Lublina ubyło.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To jest rasistowskie podejście. Nasi pracownicy byli z odległych stron EU - Jeleniej Góry, czy byli traktowani jako tzw. "ciemna masa", wyrażano o nich niepochlebne opinie, ze względu na wygórowane oczekiwania ZTM, musieli pracować zgodnie z umową, sprzątać pojazdy, wykonywać zlecone przejazdy?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brawo ZTM!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
irex to też jest jeden wielki szrot
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Fajnie bylo jak jezdzily prywatne  i mialy tanszy bilet.Ostatni prywatny to byl chyba na lini 10 i 21.Kiedy znowu pojawi sie taka opcja?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
irex to też jest jeden wielki szrot
  Owszem, ale potrafił zorganizować sprawne autobusy w takiej ilości że zastąpiły złom z zielonej łąki, tylko że pomalowany. A pks zielona łąka nie potrafił sobie zorganizować zastępstwa za pojazdy co powinny stać w warsztacie a nie jeździć i wozić ludzi. I to jest ta różnica, bo wolę jechać starszym autobusem ze sprawnymi hamulcami czy układem kierowniczym niżeli nowszym tyle że opaćkanym z całą listą  usterek i pozaklejanymi kontrolkami taśmą izolacyjną.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brawo i dla kierowcow z PKS ZG za nie wyjechanie na ulice, po badaniach. Pytanie czemu tak późno? Wczesniej nie mieli pojęcia o niesprawnościach w pojazdach, którymi codziennie jeździli?? A kare i tak, czy siak PKS powinno zapłacić. Ilu ludzi do pracy na czas nie dojechało. Jedyne z czego się cieszyć to fakt, że nie doszło do żadnego ze zdarzeń drogowych.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
irex to też jest jeden wielki szrot
Ja się nie zgodzę. Jeżdżą nowymi solarisami, a te starocie, które zastąpiły PKS są w o niebo lepszym stanie niż młodsze wozy PKS. Chciałbym spotkać się z władzami PKS Zielona Polana i napluć im w twarz za brak szacunku do mojego czasu (brak kursów) i życia (stan techniczny). Napiszę jak ktoś wyżej "brawo ZTM" trzymam za Was kciuki, że w sądzie dobijecie tego pożal się Boże przewoźnika z Zielonej Góry!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
widocznie cos na rzeczy jest,skoro idą do sądu.tu nie chodzi o niesprawne autobusy,a gazety jak zwykle jednostronne.
Bzura  pracowałem u nich prawie rok zawsze był problem z autobusami .Wystarczyło aby ktoś ostro się postawił w kwestii taboru czy warunków pracy i wylatywał .Co co było w lipcu 2015 na 10 skontrolowanych autobusów  8 było niesprawnych . Głównie wycieki oleju,układ kierowniczy i hamulcowy . Wiecie jak naprawili wycieki ??- Umyli silniki i pojechali na diagnostykę .Kierowcy musieli kupić bilety za własne pieniądze i nie dostawali żadnej prowizji ,oczywiście twierdzili że dostaniemy 3% ale nie dostałem żadnej przez rok czasu. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.