Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Po co Ratusz wydał 50 tysięcy złotych i dlaczego przepłacił?

Utworzony przez ~julek~, 27 października 2009 r. o 08:38 Powrót do artykułu
radny sadowski chyba chce na siłe reklamować się przed wyborami ale chyba mało mu sie to uda bo miernote można zawsze poznać i myslę, że tu dał świadectwo nieuctwa i braku elementarnej wiedzy. to człeczyna o niewielkiej inteligencji i braku merytorycznej wiedzy to eseldowski uczeń i to słaby uczeń z oceną ndost.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To kolejny przewał Łątki, zwróćcie uwagę, ze ostatnio puszcza w internecie jakiś filmik z ratusza, to jest prawdopodobnie robione w ramach tego rozliczenia..
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W końcu ktos się wziął za wydawanie naszych pieniędzy przez urzędników.Proponuję Panu redaktorowi zerknąć głębiej w pseudo marketing miasta Lublin i sprawdzić oferty koncertowe, tu też okaże się jak pięknie zarabiają prywatne firmy po kilkanaście tysięcy złotych za cos co kosztuje o wiele mniej.Ale cóż można poradzić jeśli zajmują się tym osoby niekompetentne, wybierając oferty znajomych. A firmy Imotion nie ma nawet w "googlach"...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Piszą Państwo pod artykułem „Drogo nakręcili” ( w wydaniu w sieci pt. „Po co Ratusz wydał 50 tysięcy złotych i dlaczego przepłacił”), że „Kampania przyniosła mizerny efekt”, bo „ogólna frekwencja w wyborach do sześciu rad dzielnic wyniosła 3,58 proc”. Prosimy w takim razie zauważyć, że gdy się porówna tę frekwencję z poprzednimi wyborami do rad dzielnic (w 2006 roku), to widać, że teraz ona była ewidentnie większa. W dwóch przypadkach niemal dwukrotnie wyższa niż poprzednio. Zatem – może „kampania przyniosła bardzo dobry efekt”? Naszym zdaniem właśnie taka opinia jest słuszna. Patrz inf. z tabelką na stronie Urzędu Miasta .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Informujemy, że pełna informacja o filmach promujących samorządność dzielnicową i zachęcających do uczestnictwa w wyborach do rad dzielnic znajduje się w "Aktualnościach" na stronie Urzędu Miasta .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Rozumiem,że CBA jako takie jeszcze działa ? No to na co czeka ? Czysta sprawa, podana jak na tacy, czego jeszcze trzeba ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wystarczy w necie przeczytać informację na interpelację radnego Dariusza Sadowskiego, aby się zorientować, co jest grane. Jest tam cennik. Ceny są wzięte z kosmosu. Wystarczy wziąć pod uwagę cenę dnia zdjęciowego. Nawet przy opcji wynajęcia sprzętu z zewnątrz, wyszło by taniej. Montaż nieliniowy kosztuje w wielu firmach 150 zł za godzinę. Muzyka np. w Paris Music 200 zł za 2 minuty (z prawami autorskimi). Postprodukcja SD . To bardzo ciekawe. Trzeba było nagrywać materiał w SD, a nie potem go przeskalowywać. No ale cóż, korzystniej laikom wcisnąć kit, że to takie skomplikowane i że trzeba specjalnych urządzeń do przeprowadzenia tego procesu. Logistyka - bez komentarza. Pozdrawiam młodych, przedsiębiorczych i życzę kolejnych sukcesów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
złodzieje ! złodzieje !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kolejny przykład kolesiostwa. Dlaczego wszystkie filmy promocyjne robi ta sama firma? Zarobiła już ona według moich wyliczeń prawie pół miliona złotych od dwóch lat. Pewnie to znajomi Pana Łątki albo Krawczyka. Kumple ze studiów - niech sobie zarobią. Firma Imotion to jedyna firma do kręcenia filmów - absurd! Ostatnio Budżet niektórych polskich filmów kinowych to 50 tysięcy... Złodzieje i kolesie. Teraz zaproście nas na wybory. 50 000 złotych ile to by było obiadów dla biednych? Po co obiady obejrzą sobie film...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...