Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Pociągi Lublin - Warszawa. Kolej chce przywrócić trasę przez Puławy i Dęblin

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 28 marca 2019 r. o 21:11 Powrót do artykułu
Trasa przez Dęblin jest zbędna! Dęblin i Ryki to wiochy!Trasa przez Siedlce i Lubartów jest bardzo dobra, niech tak zostanie jak jest teraz! Dobudować drugi tor, zelektryfikować i tyle! Dęblin i Ryki to wiochy, gdzie psy dupami szczekają, a krowy robią placki na ulicach!Wszędzie tam śmierdzi gnojówką!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trasa przez Puławy i Dęblin jest dobra.Sporo ludzi w tym kierunku jeździ.Tylko nie wierzę, że już na jesieni pociągi puszczą.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trac Tec! To specjaliści w tej dziedzinie im gratuluje tego.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Może Siedlce to miasto. Ale lubartuf to Wieś gdzie nawet krowa nie chce zostawić po sobie placka. Pizzę po 22 trzeba zamawiać z Lublina a największe centrum handlowe to kaufland.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To jest skandal.... skandal miasto Lublin nie ma normalnego połączenia z Wawa, Krakowem, Gdańsk masakra
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I ktoś odważy się po tym remoncie wsiąść do pociągu. Przecież to samobójstwo.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Obiecanki, cacanki przed wyborami. Przypominam, że przed wyborami samorządowymi premier zapewniał, że w grudniu 2018 pojedziemy odremontowanym szlakiem (choć już było wiadomo, że to niemożliwe). Teraz mami się nas jednym torem na jesieni. Ten jeden tor zapewne powstanie, ale nie dla ruchu pasażerskiego tylko dla węgla z Bogdanki, który zasila elektrownię w Kozienicach, a pasażerów dalej się będzie wozić przez Siedlce. Zobaczycie. Władza centralna znów chce omamić wyborców.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bardzo dobrze że powstanie łącznica LK 7 i 68 dla pociągów towarowych - to rozsądna decyzja
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No to busiarze zacierają ręce jeszcze 2 lata będą mieć więcej pasażerów na trasie do stolicy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Obiecanki, cacanki przed wyborami. Przypominam, że przed wyborami samorządowymi premier zapewniał, że w grudniu 2018 pojedziemy odremontowanym szlakiem (choć już było wiadomo, że to niemożliwe). Teraz mami się nas jednym torem na jesieni. Ten jeden tor zapewne powstanie, ale nie dla ruchu pasażerskiego tylko dla węgla z Bogdanki, który zasila elektrownię w Kozienicach, a pasażerów dalej się będzie wozić przez Siedlce. Zobaczycie. Władza centralna znów chce omamić wyborców.
 Ło panie, aby tylko to.... 3 000 000 mieszkań, 1 000 000 aut elektrycznych... bajki powiada nam pięknie. A w między czaie wszystkim pracownikom grupy PKP prezes wypłacił po 500zł premii. Z okazji 100 lecia odzyskania niepodległości... 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jak się zastało kraj w ruinie to teraz trzeba cierpieć
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wy w tym PKP PLK nie ***ta o ile krócej będą jeździły pociągi tylko zacznijta w końcu coś robić.... memłać jadaczkami to pierwsze jesteśta, a robota leży jak zdechły koń....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szanowni Dziennikarze Wypowiedzi ze strony przedstawicieli PLK, to pobożne życzenia. Gdzie zasada potwierdzenia informacji z drugiego niezależnego źródła? Zapytajcie wykonawców, co oni na ten temat twierdzą. Poza tym mowa jest o pociągach, ale nigdzie słówkiem nie jest powiedziane jakich pociągów dotyczy termin wrześniowy - piękny wybieg. Chodzi przede wszystkim o tzw. przejezdność szlaku, żeby zabrać ruch towarowy z linii Łuków - Lubartów - Lublin. Tam też gonią terminy na modernizację środkowego odcinka. Do września tory owszem, ale gdzie infrastruktura do obsługi pasażerów? Leżą perony, przejazdy, sterowanie ruchem i jeszcze trochę by się znalazło.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tymczasowo będzie można po zakończeniu elektryfikacji linii 68 uruchomić połączenie z Lublina do Krakowa przez Rzeszów.Czas przejazdu nie będzie dłuższy.Połączenie z Krakowem zyska Kraśnik, Stalowa Wola itd.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brak wiaduktów, przepustów wrzesień 2021 jak najbardziej realny.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
gazeta idealnie wpisuje się w kacza propagandę. bez jakiejkolwiek weryfikacji, wystarczy zobaczyć dziurę w nasypie koło Miłocina. Jak po nalocie dywanowym. gazeta szybko zbliża się do poziomu miejscowej niedającej się strawić gazetki
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jak się zastało kraj w ruinie to teraz trzeba cierpieć
    Wskazówka dla następnej ekipy . . . :(
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bardzo dobrze że powstanie łącznica LK 7 i 68 dla pociągów towarowych - to rozsądna decyzja
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gdyby nie błędy w projektach i planie przetargu w latach 2013-2015, ilewe Astaldi to remont by dobiegał końca
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tymczasowo będzie można po zakończeniu elektryfikacji linii 68 uruchomić połączenie z Lublina do Krakowa przez Stalową Wolę - Leżajsk- Przeworsk - tam wszędzie trakcja elektryczna. Czas przejazdu nie będzie nieznacznie dłuższy.Połączenie z Krakowem zyska Kraśnik, Stalowa Wola itd.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...