A niech się rozpadnie po 2 latach, byle teraz był od ręki. Później będziemy naprawiać na koszt podatników.
|
|
Pojazdy dwuczłonowe? Jednak debile są w Urzędzie Marszałkowskim, cała Polska kupuje trzyczłonowe lub czteroczłonowe . Głupi wschód jak zwykle odwrotnie.
|
|
Zakup nie wypalił, bo UML domagał się niestandardowych konfiguracji, choćby obsługę peronów od 300 do 1000 mm npgs. Zamiast często zamawianych przez inne urzędy marszałkowskie 3-członowych, w podobnej cenie, wymyślili sobie 2-członowe, co pociągało za sobą zmiany w produkcji. A cena za każdym postępowaniem rosła. Za chwilę rozpiszą przetarg na drezyny z klimatyzacją?
|
|
"mających co najmniej 95 miejsc siedzących, nie mniej niż 100 siedzących" O co chodzi?
|
|
I wszystko robi sie jasne. Przetarg przygotowywali amatorzy.... koledzy i kolezanki poznajomosci. Nie zgadzam sie na zakup gowna aby tylko wydac pieniadze.
|
|
Na odpieprz aby juz, oto jakich mamy pracowników zatrudnionych po znajomości. Ale ba 500 plus to mają pieniądze
|
|
Pieniądze z UE nie powinny się marnować. Dobra decyzja zarządu województwa.
|
|
Na trasie Przemyśl Kijów kursuje pociąg Hyundai Rotem .Miejsc siedzących 579 w tym w klasie pierwszej159. Prędkość 160 km/godz. Skład 9 członowy. Ukraina nie jest członkiem UE
|
|
Szkoda ze to urząd marszałkowski jest odpowiedzialny za przetarg na pociągi bo można było by zwalić na Żuka a tak przecież nie będę zwalał na marszałka jedynie słusznej partii a zresztą i tak to jest wina Żuka
|
|
Sosnowski zawalił temat i teraz wkrada się pośpiech. Szkodników należy odsuwać jak najdalej od decyzyjnej przestrzeni
mamy teraz okazję spowodować aby już nam nie przeszkadzali w rozwoju Polski
|
|
Poprzedni zarząd PO-ZSL tarabanił się z trym w latach od 2015 do 2018 r i nic nie wskórali. Zawalił poprzedni zarząd, Sosnowski zawalił temat i teraz wkrada się pośpiech. Szkodników należy odsuwać jak najdalej od decyzyjnej przestrzeni mamy teraz okazję spowodować aby już nam nie przeszkadzali w rozwoju Polski. A EZT powinny być zamówione 3 lub 4 członowe najlepiej cześć 3 a druga 4 członowe.
|
|
To jednak Unia cacy....bo kasiorkę daje.
|
|
Niech zamówią mszę w intencji aby unijna dotacja nie odjechała. Może pomoże?
|
|
a gdzie są pociągi PESA Dart, którymi tak to się chwaliło PKP jak to nie będzie się jeździć super do Wrocławia i Katowic (przez Warszawę jednen wielki śmiech) czy po remontach torów wróćą do Lublina? Mam wątpliwości czy gdzieś w Polsce jednak sobie dalej nie będą jeździć.
|
|
najpierw poprzedni zarząd województwa robił co mógł żeby nie kupić tych pociągó, nawymyślali durnych parametrów z 2 członami na czele, teraz też widać że nowe władze niespecjalnie zamierzają zmieniać decyzje poprzedników - kupią coś aby było...smutne że władze regionalne wspomagają wydatnie PKP w likwidacji kolei w regionie i maksymalnym zniechęcaniu ludzzi do wyboru tego środka lokomocji
|
|
Jeszcze powrócą do en 57 Stare toporne Ale jakoś jadą A te Nowe to sam plastik
|
|
Darty zostały przeniesione do Łodzi ze względu na modernizację torowisk między Lublinem a Warszawą potem mają wrócić Teraz musiały by stać w krzakach albo kursować do Chełma a być może na Ukrainę w co wątpię bo nie wiem czy szlak po tamtej stronie jest zelektryfikowany
|
|
'' co najmniej 95 miejsc siedzących, nie mniej niż 100 siedzących '' - i znowu nie łaska przeczytać przed publikacją co się nabazgrało ??
|
|
Czyli będzie byle co ale mocno przepłacone. Przecież oferujący takie pociągi doskonale wiedza że kasa jest do wydania na szybko.
|
|
Czyli Jurek k coś przytulił
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|