Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
No za radarem w stronę Wiaduktu Poniatowskiego na ul. SMorawińskiego to zdecydowanie powinno być więcej niż 50 km/h. Proponuję też odcinek ulicy Smorawińskiego od skrzyżowania z ul. Chodźki do skrzyżowania z Aleją Spółdzielczości Pracy
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na przedłużonym odcinku JPII cały czas jest stare ograniczenie do 40 km/h z czasów gdy ta droga kończyła się na Porębie, teraz to absurd. Tam powinno być 70.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ogólnie, uważam z epo to buduje sie wdujedniowe szerokie arterie aby usprawnic ruch, czyli miedzy innymi jexdzic po nich szybciej. Idąc tym tokie rozumowania uważam że: - Do 70 km/h nalżey podnieść dopuszczalną prędkość na takich ulicach jak: Sikorskiego, Al. Smorawińskiego (na całej długości), Al. Jana Pawła II (na całej długości), Dywizjonu 303. - Do 100 km/h należy podnieśc prędkość na Al.Witosa - mówię to z pelną odpowiedzalnościaą. Jest to dwypasmowa szeroka arteria z bezkolizyjnymi skrzyżowaniami i odseparowaym ruchem pieszym. Jedynym tradycyjnym skrzyżowaniem jadąc od ronda pod zamkiem jest dopiero skrzyżowanie z ul. Doświadczalną i przed nim faktycznie należy ograniczyć predkość, ale tuż za skrzyżowaniem znów podnieść do 100 km/h. - Co do ulic na których nalezy baczniej przyglądac się kierowcom i stawiać fotoradary - ul. Elsnera (gdzie sobok są szkoły i przejścia dla pieszych), ul. Nowy Świat, Nałkowskich, czy Braci Wieniwskich oraz wszystkie ulice osiedlowe. Tam jest pole do poopisu dla fotoradarów, tylko tam naszych dzielnych policjantow i strażników nie uświadczysz
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Uważam, że 50 kilometrów na godzinę w mieście jest zdecydowanie niebezpieczną prędkością. Sądzę, iż przepis obniżenia szybkości w teranie zabudowanym do 30 kilometrów na godzinę poparłaby zdecydowana większość społeczeństwa.Opornych z pewnością przekonałby list duszpasterski. Tylko jak uświadomić o tej potrzebie posłów, aby czym prędzej przystąpili do działania. Znowu mamy wyjść na ulicę? Co WY drodzy internauci o mojej propozycji? A może lepiej ograniczyć do dwudziestu?
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
~niewysoki(ski-cki)~ -> a może wogóle zakazać ruchu pojazdów w mieście? weź się chłopie zastanów co piszesz. 30 km/h przez miasto? haha, dobre. W lublinie jest wiele ulic na których można spokojnie podnieść dozwoloną prędkość do 70 km/h
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
na andersa jest kładka, zlikwidować przejście na łuku i pod górkę ! podnieść 50 na 70, wszystkie dwupasmówki powinny miec 70
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
lublinianin napisał:
może wogóle zakazać ruchu pojazdów w mieście?
Sądzę pomysł ten jest godnym rozpatrzenia. Oczywiście zakaz nie powinien dotyczyć pojazdów uprzywilejowanych (policja, straż, ambulansy), komunikacji miejskiej i wyjątkowych z prawomocnie wydanym zezwoleniem. Bardzo poprawiłoby to bezpieczeństwo w naszym mieście rozsławiając Lublin na cały świat. Dobry pomysł, ja z całego serca popieram i pozdrawiam wszystkich zdrowo myślących lublinian.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
niewysoki(ski-cki) napisał:
Sądzę pomysł ten jest godnym rozpatrzenia. Oczywiście zakaz nie powinien dotyczyć pojazdów uprzywilejowanych (policja, straż, ambulansy), komunikacji miejskiej i wyjątkowych z prawomocnie wydanym zezwoleniem. Bardzo poprawiłoby to bezpieczeństwo w naszym mieście rozsławiając Lublin na cały świat. Dobry pomysł, ja z całego serca popieram i pozdrawiam wszystkich zdrowo myślących lublinian.
-,-
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
niewysoki(ski-cki) napisał:
Sądzę pomysł ten jest godnym rozpatrzenia. Oczywiście zakaz nie powinien dotyczyć pojazdów uprzywilejowanych (policja, straż, ambulansy), komunikacji miejskiej i wyjątkowych z prawomocnie wydanym zezwoleniem. Bardzo poprawiłoby to bezpieczeństwo w naszym mieście rozsławiając Lublin na cały świat. Dobry pomysł, ja z całego serca popieram i pozdrawiam wszystkich zdrowo myślących lublinian.
:-)
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zuk napisał:
na andersa jest kładka, zlikwidować przejście na łuku i pod górkę ! podnieść 50 na 70, wszystkie dwupasmówki powinny miec 70
porypało Cię?! A inwalidzi na wózkach mają zapierdzielać aż pod Bystrzycę lub pod Rondo Berbeckiego,aby przejść na drugą stronę jezdni?!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Miejsca w których powinna być zwiększona dopuszczalna prędkość: - Al. Witosa - 80 km/h w szczególności przy światłach na Felinie do 70 km/h - Mełgiewska tam gdzie są po 2 pasy w jednym kierunku - 70 km/h - Al. Andersa - 70 km/h - Al. Tysiąclecia/Al. Solidarności - 70 km/h - Al. Warszawska - od skrzyżowania z Al. Solidarności 70 km/h - Al. Jana Pawła II - 70 km/h - Droga Męczenników Majdanka - 60 km/h
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
dziat z fioletovymi uszami napisał:
porypało Cię?
Porypało go dziadu.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
dziat z fioletovymi uszami napisał:
porypało Cię?! A inwalidzi na wózkach mają zapierdzielać aż pod Bystrzycę lub pod Rondo Berbeckiego,aby przejść na drugą stronę jezdni?!
ostatnio jakiegokolwiek inwalidę na wózku widziałem z pół roku temu... a kładka jest przystosowana dla niepełnosprawnych! z obu stron płaskie podjazdy na szerokość połowy kładki
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
barbara napisał:
ostatnio z pół roku temu... z obu stron
no coś ty baśka?!?
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zuk napisał:
na andersa jest kładka, zlikwidować przejście na łuku i pod górkę ! podnieść 50 na 70, wszystkie dwupasmówki powinny miec 70
no wlaśnie,chyba po to wybudowano tą kładkę
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Witam wszystkich. Na początku prosty mechanizm Wiadukt: Sprawa jakże miła i przyjemna. Kierowcy nie stoją, piesi miło przemykają nad ulicą. Ale inwestycja jest kosztowna jakby nie patrzeć. A przecież władza nie ma pieniędzy. Problem w tym że to pieniądze z podatków , czyli nasze. A przy sygnalizacji koszt mniejszy, a za zwiększenie spalania i tak dostaniemy po kieszeniach MY. A i zawsze jest ryzyko że jakiś pędzący na autobus pieszy wpadnie nam pod koła. 1) JPII od ronda do Kraśnickich: 70km/h jak najbardziej, problem w tym że przy nowej dwupasmowej nawierzchni, dzielni malarze powierzchni płaskich , wymalowali wymowną zebrę co 100-200m. Kiedy tam zaczną ludzie się "masowo osiedlać" to będzie podwyższenie do max 50 z gwarantowaną sygnalizacją co przejście. Koszt farby niewspółmiernie niższy od kosztu wiaduktu. 2) Solidarności i Tysiąclecia. Ach jak miło wspominam zawsze te ulice. Pod zamkiem: KOSZMAR , powtarzam jeszcze raz KOSZMAR. Droga TRANZYTOWA , nie ma obwodnicy, i jak w przypadku JPII co chwila pasy. A w piątek ludzie, którzy starają się dostać na busy(wcale ich za to nie winię, jakoś dojechać trzeba , a nie każdy na auto może sobie pozwolić) Ale do jasnej cholery , przejścia POD ziemne też istnieją i nie szpecą tak wyglądu placu zamkowego i równie zabytkowych: knajpek , zaszczanego dworca pks i budek z towarami " wszystko po 2 zł". I cały tranzyt można sobie wsadzić w D****. Solidarności , 50km/h to farsa. 3) Droga Męczenników Majdanka , jak najbardziej 60km/h w porywach 70 JEST JEDNO małe ALE! Moi mili koledzy kierowcy. ZIMA, tak , ta nasza piękna zima, która morduje nasze samochody. Pomijam fakt sypania soli, mordującą nasze lakiery(nie jest to związane z tematem) Powyższe ograniczenia tyczą się tylko nawierzchni odśnieżonej(pomijam już mokrą). Niestety, koledzy kierowcy, trzeba znać możliwości swoje i samochodu. Nie mam jednak zamiaru was umoralniać. Wniosek: Można oczywiście jechać 70km/h ale wole jechać z tą prędkością i ŚWIADOMOŚCIĄ że nikt mi na pasy nie wbiegnie. W niektórych miejscach nie podniesiesz (odsyłam do pkt. z JPII). A BYM ZAPOMNIAŁ, jeszcze nasze piękne KORKI fakt, źle zschynchronizowana przez ciągłe przebudowy i modernizacje sygnalizacja to jedno. Ale na BOGA , jak widze jak ludzie ruszają spod świateł z 5-7sec. opóźnieniem, to mnie krew zalewa. Niby nic. Ale patrząc na sprawę trochę szerzej. Oto przykład: Mamy na jednym pasie w korku 25 samochodów 5sec x 25 aut= 125 sec ~2min. I tak przez 3 skrzyżowania. 6 minut. Nie twierdze, że wszyscy tak jeżdżą , ale przypadki takie sami widzimy na ulicach. I ostatnia kwestia. Niewysoki Panie. Mam szczerą i płynącą z serca nadzieję, że żartujesz. A twa ironia mnie o zawał prawie przyprawiła. A jeśli nie , to przejedź przez CAŁY lublin z prędkością 30km/h o 16 w piątek. Pozdrawiam
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Witam wszystkich. Na początku prosty mechanizm Wiadukt: Sprawa jakże miła i przyjemna. Kierowcy nie stoją, piesi miło przemykają nad ulicą. Ale inwestycja jest kosztowna jakby nie patrzeć. A przecież władza nie ma pieniędzy. Problem w tym że to pieniądze z podatków , czyli nasze. A przy sygnalizacji koszt mniejszy, a za zwiększenie spalania i tak dostaniemy po kieszeniach MY. A i zawsze jest ryzyko że jakiś pędzący na autobus pieszy wpadnie nam pod koła. 1) JPII od ronda do Kraśnickich: 70km/h jak najbardziej, problem w tym że przy nowej dwupasmowej nawierzchni, dzielni malarze powierzchni płaskich , wymalowali wymowną zebrę co 100-200m. Kiedy tam zaczną ludzie się "masowo osiedlać" to będzie podwyższenie do max 50 z gwarantowaną sygnalizacją co przejście. Koszt farby niewspółmiernie niższy od kosztu wiaduktu. 2) Solidarności i Tysiąclecia. Ach jak miło wspominam zawsze te ulice. Pod zamkiem: KOSZMAR , powtarzam jeszcze raz KOSZMAR. Droga TRANZYTOWA , nie ma obwodnicy, i jak w przypadku JPII co chwila pasy. A w piątek ludzie, którzy starają się dostać na busy(wcale ich za to nie winię, jakoś dojechać trzeba , a nie każdy na auto może sobie pozwolić) Ale do jasnej cholery , przejścia POD ziemne też istnieją i nie szpecą tak wyglądu placu zamkowego i równie zabytkowych: knajpek , zaszczanego dworca pks i budek z towarami " wszystko po 2 zł". I cały tranzyt można sobie wsadzić w D****. Solidarności , 50km/h to farsa. 3) Droga Męczenników Majdanka , jak najbardziej 60km/h w porywach 70 JEST JEDNO małe ALE! Moi mili koledzy kierowcy. ZIMA, tak , ta nasza piękna zima, która morduje nasze samochody. Pomijam fakt sypania soli, mordującą nasze lakiery(nie jest to związane z tematem) Powyższe ograniczenia tyczą się tylko nawierzchni odśnieżonej(pomijam już mokrą). Niestety, koledzy kierowcy, trzeba znać możliwości swoje i samochodu. Nie mam jednak zamiaru was umoralniać. Wniosek: Można oczywiście jechać 70km/h ale wole jechać z tą prędkością i ŚWIADOMOŚCIĄ że nikt mi na pasy nie wbiegnie. W niektórych miejscach nie podniesiesz (odsyłam do pkt. z JPII). A BYM ZAPOMNIAŁ, jeszcze nasze piękne KORKI fakt, źle zschynchronizowana przez ciągłe przebudowy i modernizacje sygnalizacja to jedno. Ale na BOGA , jak widze jak ludzie ruszają spod świateł z 5-7sec. opóźnieniem, to mnie krew zalewa. Niby nic. Ale patrząc na sprawę trochę szerzej. Oto przykład: Mamy na jednym pasie w korku 25 samochodów 5sec x 25 aut= 125 sec ~2min. I tak przez 3 skrzyżowania. 6 minut. Nie twierdze, że wszyscy tak jeżdżą , ale przypadki takie sami widzimy na ulicach. I ostatnia kwestia. Niewysoki Panie. Mam szczerą i płynącą z serca nadzieję, że żartujesz. A twa ironia mnie o zawał prawie przyprawiła. A jeśli nie , to przejedź przez CAŁY lublin z prędkością 30km/h o 16 w piątek. Pozdrawiam
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przepraszam za podwojoną wypowiedź
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
qwerty ma 100% racji, jak ktos sie nie zgadza to wypier***ac do Bełżyc mieszkać
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
wszystkie dwujezdniowe powinny być do 70 km
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.