Ma to być tunel nie łączący się z tunelami obecnymi. Czyli faktycznie przejście podziemne dla pieszych. Jak wiadomo, najwygodniej jest jednak normalnie po ziemi. Po budowie tunelu, będzie można zaniedbać stan chodników i połączeń nadziemnych, bo się powie, że jest tunel. Najpierw po schodkach z walizką w dół, potem po schodkach w górę. Bez sensu. Typowa pomyłka modernizacji. Po co znowu wykładać tyle kasy? Zielonym Budżet w tym roku dostał tylko 1 mln.
|
|
tunel to dobre rozwiązanie
|
|
tak ci kazała pisać centrala? co to za bzdury? Lublin jest w czołówce miast które najwięcej inwestują, a żeby się o tym przekonać wystarczy czasem wyjść z domu i na własne oczy to zobaczyć |
|
budowę tunelu łączącego jeden dworzec z drugim może tylko niedorozwinięty zacofany fanatyk PiS
|
|
fakt, ten hejt jest tak żałosny że aż śmieszny |
|
|
|
Popieram |
|
Może lepiej zbudować przejścia nadziemne dla nad Krańcową.
|
|
A te 739 mln(+ odszkodowania za zniszczenia okolicznych budynków podczas budowy tunelu) to skąd niby wziąć? Przez 2 lata nie dawać ani grosza na kulturę, oświatę, służbę zdrowia, remonty ulic i inne inwestycje w dzielnicach? UE nam na żaden tunel kasy nie da, to już pewne |
|
pomysł prezydenta Żuka trafiony w 100%, tunel byłby mega-udogodnieniem dla wszystkich podróżujących
|
|
wybudować baaaaaardzo głęboki tunel, żeby schody były baaaaardzo, baaaaardzo długie. I koniecznie budowane według tzw. katalogu: bez podjazdu dla wózków i walizek, żeby ludziska dźwigali swój bagaż w pocie czoła. Żeby w głowach im się nie poprzewracało, żeby nie zapomnieli, skąd im nogi wyrosły.
|
|
tunel fajna sprawa, zamiast biegać po chodnikach i przejściach dla pieszych szybkie przejście podziemnym tunelem i już jestem na dworcu, byłoby to szczególnie wygodne dla tych co podróżują z bagażem typu walizka na kółkach
|
|
Jeszcze nie ma planów a mendy już zaczynaja marudzić. A bo za głęboko, a bo za ciemno, a to niebezpiecznie, a to bo pod Racławickimi nie zbudowali. Czy was coś raduje w tym mieście, czy tylko potraficie jęczeć. Jęczycie na władze, ale jak sa wybory to leżycie w domach i się po jaj.ach drapiecie, żaden nie pójdzie do urny. Tak więc zamknąć ryje i czekać na rozwój wypadków!
|
|
Przecież to nie bedzie tunel do poczekalni dworca tylko na perony! Po co tunel na perony, które i tak są na wolnym powietrzu, nieogrzewane, nawet w pełni nie zadaszone?!
|
|
Ma być wielka pozytywna zmiana w okolicach dworca( bo teraz to miejsce przypomina miasto Prypeć )i to jest wielki pozytyw, tylko trzeba wziąść pod uwagę to, aby w pełni zadaszyć perony jako jedna wielka hala,( zobaczmy np Gliwice)Lublin jako stolica wschodniej Polski potrzebuje tego!Jesli chodzi o tunel podziemny to jest to bardzo dobry pomysł i długo oczekiwany przez mieszkańców, dlatego panie Żuk czekamy na nowoczesne i z rozmachem rozwiazania i koncepcje, i proszę aby wziąść pod uwagę zadaszenie całkowite peronów bo to co teraz jest to wygląda bardzo żle, wręcz jak dziadostwo!!!
|
|
głupota i strata pieniedzy sto raz trzeba bedzie chodzic tymi schodami bo windy nie dzialaja bo trzeba dzwonic 2 tyg wczesniej do warszawy czy ktos moze ja uruchomic bo przeciez demoluja
|
|
żadna strata pieniędzy, bardzo mądry pomysł i ułatwienie dla ludzi którzy będą pędzić z busa na pociąg albo z pociągu na bus!!!
|
|
co zrobisz? nic nie zrobisz, płatne trolle opanowały internet i zalewają komentarze pod artykułami falą prymitywnego hejtu |
|
Na zachodzie Europy takie tunele to standard, podobnież jak dworce metropolitalne
|
|
brawo Żuczek, koncepcja bardzo słuszna
|
Strona 3 z 4
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|