na tatarach jak zwykle nic
|
|
A co z ul. Grabskiego? Dziura na dziurze, po tej dwukierunkowej po jednym pasie do każdego kierunku ulicy, jeżdżą tiry do Lidla, Biedronki, Hurtowni. Dodatkowo jakby tirów i samochodów ciężarowych było mało jeździ mnóstwo L-ek utrudniających ruch. Chociaż one w porównaniu do stojących na ulicy pomimo zakazu tirów,to pikuś. Tiry wjeżdżające do marketów czy hurtowni, a co gorsza czekające na możliwy wjazd szczególnie w godzinach szczytu są niezwykle uciążliwe. Dziury są wzdłuż całej ulicy Grabskiego i jakoś tu o łataniu dziur, nie wspomnę już o wymianie nawierzchni nie ma mowy. Jakby tego było mało to jeszcze samochody osobowe zrobiły sobie parking na chodniku na który wjeżdżają na przejściu dla pieszych i jeżdżą pomiędzy przechodniami. Straż miejska jest chyba niepełnosprawna skoro przejeżdżając kilka razy dziennie nie widzi tego. Lublin to nie tylko Czuby, LSM i Sławinek, to także wiele innych przez lata pomijanych dzielnic.
|
|
a co z Głuską?? kiedy w końcu coś z nią zrobią??
|
|
Co to znaczy "Prezydent znalazł pieniądze"? To znaczy dalej planistyczne bezhołowie w zakresie budowy i remontów ulic. PRAWIDŁOWY cykl realizacyjny jest taki: rok lub dwa (w zależności od złożoności tematu) dokumentacja techniczna i uzyskanie pozwolenia na budowę lub zezwolenia na realizacje inwestycji drogowej (specustawa) lub przyjęcia zgłoszenia realizacji robót remontowych. Okres zimowy na przełomie roku - ogłoszenie i rozstrzygniecie przetargu. Wiosna do jesieni - roboty budowlane. Proste? Wiadomo co i za ile można zrobić.
Redaktorów zajmujących się problematyką drogową proszę o przeprowadzenie wywiadu z odpowiedzialnymi pracownikami UM na które z wymienionych ulic Urząd posiada dokumentację techniczną? Obawiam się, że będzie to tylko jąkanie i wykręty, a roboty rozpoczną się w trzecim kwartale lub przed pierwszym śniegiem jak w ubiegłym roku na ul. Związkowej.
|
|
A kiedy wyremontują ulicę podzamcze, unicką od ronda z aleją tysiąclecia do spółdzielczości pracy
|
|
[/quote]
Tatary powinny być juz zaorane , nikt tam czynszu nie płaci oprócz emerytów , a Ty mistrzu pier***isz o drodze !!!!
|
|
a co sie dzieje na ulicy głuskiej, o zorzy nie wspominając... ;/
|
|
Panie Prezydencie jakość nawierzchni ulicy Łęczyńskiej na odcinku od ul. Fabrycznej do ul. Hutniczej "woła o pomstę do nieba" tam nic nie jest zrobione. Szkoda aut tamtędy jeżdżących.
|
|
zorzę zaorać tam jeszcze chodnik nieodśnieżony
|
|
i prosze w komentarzach sie rysuje obraz nedzy i rozpaczy lublina no coz prawda jest ze mimo tylu uczonych w tym miescie ciagle jest brak tych madrych
|
|
A może kiedyś ktoś pomyśli na poważnie o ulicy Krochmalnej, bo kładzenie asfaltu w którym po miesiącu są dziury to po prostu są kpiny. Natężenie ruchy bardzo duże i wie to każdy kto stał tu w korkach, nawierzchnia pożal się boże, tu jeżdżą tiry z materiałami budowlanymi, dosyć spora firma spedycyjna i kilka innych firm, powinna być porządna nawierzchnia a nie jak na uliczce osiedlowej do 3,5 tony. Jedyny dobry odcinek na tej ulicy to jakieś 7-8 metrów w miejscu byłych torów Cukrowni. Gdyby na tej liście była ul Krochmalna to i tak nie byłoby się z czego cieszyć. Zróbcie mniej ulic, a dobrej jakości, bo to co robicie to wyrzucanie pieniędzy, chyba że o to w tym chodzi.
|
|
Cieszcie się ludzie, że coś w temacie się dzieje. Wczesniej kasa tylko na kulturę i przez cztery lata nic innego...
|
|
to dobrze że znalazł, dobry jest więc - to ja mam propozycje - niech jeszcze znajdzie tyle pieniędzy, żeby wystarczyło na wszystkie drogi w mieście i nowe chodniki i place zabaw, szkoły, baseny...by żyło się lepiej...
|
|
Panie Prezydencie a co z ulicą Łęczyńską ? zadałem Panu pytanie o remont tej ulicy podczas "wiecu" na targu przy pocztowej. Stwierdził Pan wtedy że będzie się starał o o remont w/w ulicy (jak wielu innych). Widzę że pięknie Pan dotrzymuje obietnic. Oby tak dalej , oby tak dalej.Tragedia i żenada...
|
|
A zdegradowane tereny przy Wapiennej?... Ciekawe, czy Władze wiedzą, że coś takiego też czeka...
|
|
pewien uczony z warszawy przedstawił koncepcje budowy dróg w Polsce a mianowicie mialyby to być drogi o nawierzchni betonowej ze specjalną siatką wzmacniającą w środku - po testach okazało się że zadne tiry by tych dróg nie rozjeździły przez lata - zrobić raz a porządnie - a co najciekawsze, to rozwiązanie jest tańsze od rozwiązań asfaltowych - nie wiem czy ten gość nie miał siły przebicia czy to chodzi o układy? Przecież dobre drogi są potrzebne dla wszystkich - i normalnych i układowców - ludzie - pieniądze to nie wszystko...
|
|
A co z Diamentową, Krochmalną - są skandaliczne!
|
|
Zapraszam na Głuską, dziury na pół koła, nawet jadąc slalomem nie da rady się ominąć tyle ich jest,ale kogo obchodzi ulica na obrzeżach miasta...
|
|
Ja jakiś czas temu oglądałem w telewizji program, o pewnym facecie chyba ze Śląska, który posiada technologie budowy dróg z nawierzchnią ze zużytych opon. Rzekomo jest to sposób bardzo łatwy i tani? Składał w wielu miastach swą ofertę ale z błahych powodów nikt na niego uwagi nią zwraca. A pomysł ten wykorzystywany jest już w kilku krajach. |
|
Szanowni państwo, ale co tu u nas w lublinie remontować? Tu trzeba na każdej ulicy kłaść nowy dywanik! Gdzie nie ma dziur tam są koleiny na odwrót!
|
Strona 1 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|