precz z lublina niby pismaczki
|
|
Naciagany temat jak sto pięćdziesiąt. Marnej jakości gwiazdeczka wracała do maminego cycka i sie biedactwo bało samo jechać w nocy pociagiem... Niby z pana dziennikarz pęłną gębą a pociągami pan podróżuje? W TV Plus zarabia się minimum 10 tys na rączkę, a na giełdzie można kupić dobrego golfa za 5 tysiączkow, wsam raz można śmigać do wawki z lublina i nie trzeba zabierac pół gazety na jakiś bzdurny temat...
Niech dziennikarze dziennika piszą o tym, że głód wśród biednych dzieci panuje a nie ze pan się spóźnil...
|
|
W ten oto sposob dziennikarzyna na zlecenie lobby antykolejowego,rozdmuchal zdarzenie,ktore moze sie stac w kazdym kraju.Walka na rynku uslug przewozowych nie przebiera w srodkach.Z tresci tego artykolu jasno wynika ze "dziennikarz" Siegieda dal sie zaprzegnac do frontu walki z przewoznikiem kolejowym.Czy gratyfikacja wystarczy na samochod???.
|
|
Pewnie będzie lepiej jak wejdzie przepis nakazujący zwrot części ceny biletu za opóźnienia pociągów bezpośrednio w kasie (bez żadnych odwołań). Na początku będzie dotyczył tylko międzynarodowych.
Szkoda, że nie można było podstawić lokomotywy spalinowej, która przeciągałaby pociągi przez odcinek z uszkodzoną trakcją. Ale pewnie koszty takiego rozwiązania są duże, a w związku z niedofinansowaniem kolei w Polsce firmy tną koszty gdzie się da.
|
|
Tak na marginesie, dodam, że dużą plagą są złodzieje trakcji elektrycznej i urządzeń zabezpieczających (SRK). Niestety tego typu kradzieże powodują długie opóźnienia (ciekawe co było przyczyną w tym wypadku). Opóżnienia dwugodzinne powodują też wypadki na przejazdach kolejowych oraz samobójcy.
Ciekawa jest kwestia przejazdów kolejowych. W cywilizowanych krajach są one współfinansowane przez właścicieli zarówno drogi jak i linii kolejowej. Niestety w Polsce przejazdy w całości finansuje kolej, choć przejazdy są niszczone (wyeksploatowywane) przez samochody, a nie pociągi. Odrębną kwestią jest brak wyobraźni kierowców, którzy nie tylko odbierają sobie życie i zdrowie, ale powodują duże opóźnienia pociągów, przez co cierpią przynajmniej setki pasażerów w każdym przypadku.
|
|
Czytając komentarze poprzedników odnoszę nieodparte wrażenie ,że wszyscy są kolejarzami??????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PKP-poczekaj kiedyś przyjedzie.
|
|
Idac tropem mysli "lublinianina" w Polsce nalezy wprowadzic przepisy nakazujace rekompensate za wolniejszy internet,malo ciepla wode,niedogrzane kaloryfery,wylaczenia energii elektrycznej,brak wody w kranach itp.itd.Jeszcze troche a beda kolejki do psychiatryka. |
|
autorze "ziut" rozporządzenie, wydane przez UE, nakazujące zwrot 25% ceny biletu przy opóźnieniu pociągu ponad godzinę oraz 50% ceny biletu przy opóźnieniu pociągu ponad 2 godziny wejdzie w życie w połowie 2008 roku. Nie będzie trzeba udowadniać przewoźnikowi kolejowemu (nie ważne czy to PKP, czy Koleje Mazowieckie będące własnością samorządu województwa mazowieckiego, czy prywatna PCC-Arriva, która obecnie prowadzi przewozy na wszystkich liniach niezelektryfikowanych w województwie Kujawsko-Pomorskim, czy jaka kolwiek inna spółka prowadząca przewozy). Po prostu idzie się do kasy z biletem i zwracają pieniądze. Koleje niemieckie już wprowadziły takie przepisy.
Podobne przepisy obowiązują w lotnictwie od 2006 roku.
Tak na marginesie to prywatna firma PCC-Arriva nie radzi sobie z przewozami kolejowymi w woj. Kujawsko-Pomorskim (opóźnienia, odwołane pociągi, komunikacja zastępcza autobusowa). Natomiast w Kolejach Mazowieckich ogromny tłok, rozklekotany tabor i ogromne chamstwo kontrolerów. Podsumowując w Przewozach Regionalnych nie jest dobrze, ale powyższe dwa przykłady pokazują, że może być jeszcze gorzej.
|
|
Przepraszam bardzo jak powinno się napisać: pospieszny czy pośpieczny?
Bo wg mnie pospieszny, tylko nie rozumiem jak taki błąd może tkwić w nagłówku...
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|