Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Przebudowa al. Racławickich w Lublinie. Na nową drogę trzeba jeszcze poczekać

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 25 maja 2018 r. o 06:33 Powrót do artykułu
Wycinka drzew, żeby rowerzystom było lepiej. Tyle o ekologii...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lepiej niech zostawią jak jest bo jak zwykle w Lublinie to zrobią gorzej jak było.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wiadukt pod Alejami Racławickimi jest niezbędny dla jakiegokolwiek komunikacyjnego funkcjonowania Lublina.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Całe szczęście, że inwestycja jest przełożona w czasie, na razie wystarczy utrudnień komunikacyjnych. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Włoskie konsorcjum budowlane Astaldi chce tylko 739 milionów za budowę tunelu pod Racławickimi. Uważam że warto!  To powinno być priorytetem dla miasta. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
po co te swiatla na grotgera i puławskiej , czy nie lepiej wprowadzić tam nakaz skrętu w prawo, przecież obok nich są duże skrzyżowania ze światłami którymi można skrecać w każdym kierunku
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Też jestem za tunelem pod Racławickimi , to jedyna okazja wykonać go z pieniędzmi z UE , drugiej takiej szansy może nie być ........ale kto nas słucha :-(
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wątpliwa jest ta inwestycja. Przebudowa skrzyżowania al.Racławickich /Sowińskiego/Poniatowskiego byłaby sensowniejsza. O tunelu nie wspomnę bo to była "kiełbasa wyborcza".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na szczęście UE już nie wspiera takich inwestycji. Żadnego tunelu nie będzie ponieważ miasta na to nie stać. Miejcie pretensje do radnych że nie zgłosili budowy tunelu z obecnej transzy z UE. Bo w nowym rozdaniu unia już nie wspiera takich inwestycji. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
dwie sygnalizacje dodatkowe to wolniejszy ruch samochodów !!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Więcej świateł i buspasów, a potem się dziwić że w godzinach szczytu przejazd przez Racławicką zajmie nie 15 minut, a ze 45
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Oto ekologia w pojęciu UM, wycięcie kilkudziesięciu drzew pod ścieżkę rowerową. Mam nadzieję ze nowy nowy prezydent Lublina którego będziemy wybierać nie dopuści do tego i utemperuje trochę miejskich planistòw. Czy Lublin musi popełniać błędy innych?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ULICA LIPOWA......... NA PEWNO WYTNĄ LIPY. - I ULICA ZMIENI SWOJĄ NAZWĘ NA - MIŁPRZĘBU JAPOŃSKIEGO. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tylko tunel pod Racławickimi i wiadukt nad Głęboką !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
lepiej Zana naprawić
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"dwie sygnalizacje dodatkowe to wolniejszy ruch samochodów !!!!!" - to dobrze. Bezpieczeństwo + uspokojenie ruchu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Więcej świateł i buspasów, a potem się dziwić że w godzinach szczytu przejazd przez Racławicką zajmie nie 15 minut, a ze 45" - rowerem i autobusem zajmie 10 minut. Samochodem 30 minut. No i co Ci się nie podoba. Wolny wybór czym kto jedzie. Samolotem jest 10x szybciej niż samochodem, ale co z tego wynika? Że trzeba zabronić latania?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"lepiej Zana naprawić" - bo nie da się jechać nawet 80km/h. Za bardzo trzęsie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Tylko tunel pod Racławickimi i wiadukt nad Głęboką !" - tak, i każda droga po 8 pasów ruchu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nareszcie będą buspasy . ludzie nie będą się kisić w komunikacji , bo jakiś ***k jeden z drugim nie chcą wypuścić autobusu z zatoki .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...