Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Przebudowa ul. Grygowej w Lublinie. Wkrótce otwarcie nowej drogi

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 17 kwietnia 2019 r. o 06:37 Powrót do artykułu
buspasy w tej okolicy i na tych wiaduktach wyglądają conajmniej groteskowko, bareizm w czystej postaci, takie misie naszych czasów czyli drogie słomiane inwestycje ...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To wypadałoby zapoznać się z tym, jak pozyskuje się obecnie fundusze UE. Gdyby nie te buspasy nie byłoby żadnego dofinansowania. Zmiany w pozyskiwaniu funduszy miały ukrucic takie patologie, gdzie bralo się dotacje na trakcję trolejbusową czy tory tramwajowe, a przy okazji remontowane były całe jezdnię i skrzyżowania. I tak 5 latach buspasy zostaną usunięte. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ta ulica, jak wiele innych wyremontowanych, czy wybudowanych w ostatnich latach istotnie wpływają na poprawę warunków komunikacyjnych w naszym pięknym Lublinie, zatem brawo Panie Prezydencie, ponadto pozwólcie na budowę parku na tzw. górkach czechowskich, to, co jest tam obecnie odstrasza i przeraża.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brawo! Teraz jeszcze posprzątać ten cały syf wokół, bo ludziom oczy wypali jak będą tamtędy przejeżdżać.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Piszcie prawdę - HISZPAŃSKI Budimex. Bzdury wypisujecie, a potem ludziska się dziwią, ze kasa z Polski wylatuje i polskie budownictwo leży na łopatkach. Zyski tych:"warszawskich" firm wędrują do central-mateczek, w tym wypadku do Hiszpanii
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
......" brakuje już tylko pieczątek od nadzoru budowlanego"..... coś jak za cara!.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
wspaniale że mamy kolejną miejską autostradę, tam gdzie do tej pory była jednojezdniowa ulica i w zupełności wystarczała do obsługi niewielkiego ruchu.... jak będziecie się zastanawiać, dlaczego Żuk odkłada ciągle remonty ulic w centrum, dlaczego na pks ciągle syf, dlaczego kolejny rok nie startuje budowa centrum komunikacyjnego przy PKP - to właśnie dlatego...takie słomiane, przeskalowane inwestycje na zadupiach pożerają znaczną część budżetu Lublina...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ta ulica, jak wiele innych wyremontowanych, czy wybudowanych w ostatnich latach istotnie wpływają na poprawę warunków komunikacyjnych w naszym pięknym Lublinie, zatem brawo Panie Prezydencie, ponadto pozwólcie na budowę parku na tzw. górkach czechowskich, to, co jest tam obecnie odstrasza i przeraża.
 tak, od tej chwili jeżdżąc codziennie kartofliskami na Racławickich, Głębokiej, Staszica, Wodopojnej, Sowińskiego itd, będę myślał jak to wspaniale można sobie poszusować w te i we wte po nowym wielopasmowym wiadukcie na Grygowej :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Typowa lubelska inwestycja - tu poprawiono tu pogorszony. Tylko kasa wydana.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To wypadałoby zapoznać się z tym, jak pozyskuje się obecnie fundusze UE. Gdyby nie te buspasy nie byłoby żadnego dofinansowania. Zmiany w pozyskiwaniu funduszy miały ukrucic takie patologie, gdzie bralo się dotacje na trakcję trolejbusową czy tory tramwajowe, a przy okazji remontowane były całe jezdnię i skrzyżowania. I tak 5 latach buspasy zostaną usunięte.
 co nie zmienia że te buspasy wyglądają groteskowo.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ul. Grygowej jest dwujezdniówką. Pasy to są po dwa w każdą stronę, czyli cztery. Nie to żebym się czepiała, ale przy tylu inwestycjach drogowych w mieście i okolicach można się było nauczyć już poprawnego nazewnictwa. Ulica dwupasmowa ma po jednym pasie w każdą stronę, a tu chyba nie oto chodzi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Budimex jak każde przedsiębiorstwo płaci CIT, a jako że jest notowany na giełdzie to płaci także podatek od dywidendy. Oj żeby każde pomieszczenie polskie przedsiębiorstwo tak odprowadzało podatki...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Popieram opinię że owszem takie inwestycje są potrzebne ale trzeba zająć się takimi ulicami jak np. ul. Kruczkowskiego.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
dwa tygodnie oczekiwania na pieczątkę? paradne - jak będą protestować urzędnicy, na pewno wszyscy staną za nimi murem, podobnie jak za nauczycielami...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No to w okolicznych sklepach z pewnością zabraknie "szpejów" do malowania i okoliczna patologia z Grygowej będzie się miała gdzie wyszumieć na takim ladnym nowym obiekcie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I tym samym będzie można przedłużyć linie typu 155, 157 czy 159 do pętli Pancerniaków tym samym zapewniając lepsze skomunikowanie zakładów przemysłowych w okolicach mełgiewskiej i Grygowej. Dostępność komunikacyjna podniesie atrakcyjność tamtych terenów a także zapewni pracownikom strefy przemysłowej na mełgiewskiej, licznych zakładów dojazd do domu z pracy lub dojazd do pracy. Tam są dobre inwestycyjne tereny, które są obecnie niewykorzystane ze względu na słabe skomunikowanie ale to się może zmienić. Ciekawe zatem, która albo które z tych linii zostaną wydłużone
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pas ruchu na autostradzie na szerokość 3,75 i pozwala na jazdę z prędkością do 140 km/h. Biorąc pod uwagę, że jeden z pasów będzie buspasem, z pewnością nie jest to autostrada. Dotychczasowy walący się wiadukt nie był w stanie obsłużyć większego ruchu, na który jest zdecydowanie większe zapotrzebowanie, co okaże się już wkrótce po otwarciu nowego wiaduktu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To wypadałoby zapoznać się z tym, jak pozyskuje się obecnie fundusze UE. Gdyby nie te buspasy nie byłoby żadnego dofinansowania. Zmiany w pozyskiwaniu funduszy miały ukrucic takie patologie, gdzie bralo się dotacje na trakcję trolejbusową czy tory tramwajowe, a przy okazji remontowane były całe jezdnię i skrzyżowania. I tak 5 latach buspasy zostaną usunięte.
 No właśnie, zmiany w zasadach dotowania przez UE miały ukrócić te patologie, ale jak widać niezbyt sie udało,  bo lubelskie urzędasy dalej wesoło leją asfalt na kolejne dwupasmowki, nieważne czy potrzebne czy nie.     Władzom unii chodziło o to żeby przyhamować zapędy lokalnych kacyków w prowincjonalnych ośrodkach, gdzie rozwój utożsamia się głównie z ilością pasów na nowych ulicach. Oni wiedzą że te wszystkie drogi trzeba potem utrzymac, konserwowac i remontowac, a to w takim Lublinie jakoś słabo wychodziło, nawet z tym układem drog jaki tu był te 15 lat temu... kazdy chyba pamięta w jakiej ruinie były te wszystkie wielopasmowki na czechowie kalinie itp... Do tej pory polowa ulic w centrum to pół-kartofliska,  świetnie to rokuje na przyszłość,  jak za te 15-20 lat nadejdzie czas pierwszych remontów teraz budowanych autostrad...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kiedy otwarcie?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kiedy w końcu otworzą ten most ????
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...