buspasy w tej okolicy i na tych wiaduktach wyglądają conajmniej groteskowko, bareizm w czystej postaci, takie misie naszych czasów czyli drogie słomiane inwestycje ...
|
|
To wypadałoby zapoznać się z tym, jak pozyskuje się obecnie fundusze UE. Gdyby nie te buspasy nie byłoby żadnego dofinansowania. Zmiany w pozyskiwaniu funduszy miały ukrucic takie patologie, gdzie bralo się dotacje na trakcję trolejbusową czy tory tramwajowe, a przy okazji remontowane były całe jezdnię i skrzyżowania. I tak 5 latach buspasy zostaną usunięte.
|
|
Ta ulica, jak wiele innych wyremontowanych, czy wybudowanych w ostatnich latach istotnie wpływają na poprawę warunków komunikacyjnych w naszym pięknym Lublinie, zatem brawo Panie Prezydencie, ponadto pozwólcie na budowę parku na tzw. górkach czechowskich, to, co jest tam obecnie odstrasza i przeraża.
|
|
Brawo! Teraz jeszcze posprzątać ten cały syf wokół, bo ludziom oczy wypali jak będą tamtędy przejeżdżać.
|
|
Piszcie prawdę - HISZPAŃSKI Budimex. Bzdury wypisujecie, a potem ludziska się dziwią, ze kasa z Polski wylatuje i polskie budownictwo leży na łopatkach. Zyski tych:"warszawskich" firm wędrują do central-mateczek, w tym wypadku do Hiszpanii
|
|
......" brakuje już tylko pieczątek od nadzoru budowlanego"..... coś jak za cara!.
|
|
wspaniale że mamy kolejną miejską autostradę, tam gdzie do tej pory była jednojezdniowa ulica i w zupełności wystarczała do obsługi niewielkiego ruchu.... jak będziecie się zastanawiać, dlaczego Żuk odkłada ciągle remonty ulic w centrum, dlaczego na pks ciągle syf, dlaczego kolejny rok nie startuje budowa centrum komunikacyjnego przy PKP - to właśnie dlatego...takie słomiane, przeskalowane inwestycje na zadupiach pożerają znaczną część budżetu Lublina...
|
|
Ta ulica, jak wiele innych wyremontowanych, czy wybudowanych w ostatnich latach istotnie wpływają na poprawę warunków komunikacyjnych w naszym pięknym Lublinie, zatem brawo Panie Prezydencie, ponadto pozwólcie na budowę parku na tzw. górkach czechowskich, to, co jest tam obecnie odstrasza i przeraża.tak, od tej chwili jeżdżąc codziennie kartofliskami na Racławickich, Głębokiej, Staszica, Wodopojnej, Sowińskiego itd, będę myślał jak to wspaniale można sobie poszusować w te i we wte po nowym wielopasmowym wiadukcie na Grygowej :) |
|
Typowa lubelska inwestycja - tu poprawiono tu pogorszony. Tylko kasa wydana.
|
|
To wypadałoby zapoznać się z tym, jak pozyskuje się obecnie fundusze UE. Gdyby nie te buspasy nie byłoby żadnego dofinansowania. Zmiany w pozyskiwaniu funduszy miały ukrucic takie patologie, gdzie bralo się dotacje na trakcję trolejbusową czy tory tramwajowe, a przy okazji remontowane były całe jezdnię i skrzyżowania. I tak 5 latach buspasy zostaną usunięte.co nie zmienia że te buspasy wyglądają groteskowo. |
|
ul. Grygowej jest dwujezdniówką. Pasy to są po dwa w każdą stronę, czyli cztery. Nie to żebym się czepiała, ale przy tylu inwestycjach drogowych w mieście i okolicach można się było nauczyć już poprawnego nazewnictwa. Ulica dwupasmowa ma po jednym pasie w każdą stronę, a tu chyba nie oto chodzi.
|
|
Budimex jak każde przedsiębiorstwo płaci CIT, a jako że jest notowany na giełdzie to płaci także podatek od dywidendy. Oj żeby każde pomieszczenie polskie przedsiębiorstwo tak odprowadzało podatki...
|
|
Popieram opinię że owszem takie inwestycje są potrzebne ale trzeba zająć się takimi ulicami jak np. ul. Kruczkowskiego.
|
|
dwa tygodnie oczekiwania na pieczątkę? paradne - jak będą protestować urzędnicy, na pewno wszyscy staną za nimi murem, podobnie jak za nauczycielami...
|
|
No to w okolicznych sklepach z pewnością zabraknie "szpejów" do malowania i okoliczna patologia z Grygowej będzie się miała gdzie wyszumieć na takim ladnym nowym obiekcie.
|
|
I tym samym będzie można przedłużyć linie typu 155, 157 czy 159 do pętli Pancerniaków tym samym zapewniając lepsze skomunikowanie zakładów przemysłowych w okolicach mełgiewskiej i Grygowej. Dostępność komunikacyjna podniesie atrakcyjność tamtych terenów a także zapewni pracownikom strefy przemysłowej na mełgiewskiej, licznych zakładów dojazd do domu z pracy lub dojazd do pracy. Tam są dobre inwestycyjne tereny, które są obecnie niewykorzystane ze względu na słabe skomunikowanie ale to się może zmienić. Ciekawe zatem, która albo które z tych linii zostaną wydłużone
|
|
Pas ruchu na autostradzie na szerokość 3,75 i pozwala na jazdę z prędkością do 140 km/h. Biorąc pod uwagę, że jeden z pasów będzie buspasem, z pewnością nie jest to autostrada. Dotychczasowy walący się wiadukt nie był w stanie obsłużyć większego ruchu, na który jest zdecydowanie większe zapotrzebowanie, co okaże się już wkrótce po otwarciu nowego wiaduktu.
|
|
To wypadałoby zapoznać się z tym, jak pozyskuje się obecnie fundusze UE. Gdyby nie te buspasy nie byłoby żadnego dofinansowania. Zmiany w pozyskiwaniu funduszy miały ukrucic takie patologie, gdzie bralo się dotacje na trakcję trolejbusową czy tory tramwajowe, a przy okazji remontowane były całe jezdnię i skrzyżowania. I tak 5 latach buspasy zostaną usunięte.No właśnie, zmiany w zasadach dotowania przez UE miały ukrócić te patologie, ale jak widać niezbyt sie udało, bo lubelskie urzędasy dalej wesoło leją asfalt na kolejne dwupasmowki, nieważne czy potrzebne czy nie. Władzom unii chodziło o to żeby przyhamować zapędy lokalnych kacyków w prowincjonalnych ośrodkach, gdzie rozwój utożsamia się głównie z ilością pasów na nowych ulicach. Oni wiedzą że te wszystkie drogi trzeba potem utrzymac, konserwowac i remontowac, a to w takim Lublinie jakoś słabo wychodziło, nawet z tym układem drog jaki tu był te 15 lat temu... kazdy chyba pamięta w jakiej ruinie były te wszystkie wielopasmowki na czechowie kalinie itp... Do tej pory polowa ulic w centrum to pół-kartofliska, świetnie to rokuje na przyszłość, jak za te 15-20 lat nadejdzie czas pierwszych remontów teraz budowanych autostrad... |
|
Kiedy otwarcie?
|
|
Kiedy w końcu otworzą ten most ????
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|