Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Przebudowa ważnego ronda stanęła pod znakiem zapytania. Poszło o pieniądze

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 20 kwietnia 2018 r. o 20:48 Powrót do artykułu
Nie realizowanie tego byłoby świetną informacją. Chcą zbudować korkogenny bubel jak na Racławickich.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ty sam jesteś korkogenny
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najlepiej nic nie robić i jakoś to będzie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na wszystkich skrzyżowaniach, które są "korkogenne" należy stawiać pomniki wodza z Zoliborza, powinno pomóc. Jeśli nie pomoże odprawić msze i dać na Rydzyka.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
powariowały te firmy zupełnie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak jest jak się coś robi w roku wyborczy aby się pokazac.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pytanie brzmi tak: Czy to miasto nie potrafi oszacować kosztów budowy (cholera! przecież to nie pierwsza budowa jaką zlecają no i nie robią tego od wczoraj!) czy to firmom budowlanym poprzewracało się w głowach (publiczne pieniądze są najlepszym polem do kombinacji)? Z jednej strony doniesienia o legendarnym już braku ponoszenia odpowiedzialności urzędników za własne (często błędne) decyzje a z drugiej wiadoma chęć prywatnej firmy do maksymalizacji zysków. Gdzie jest prawda?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po co światła na skrzyżowaniu z Bronowicką? Jeżdze codziennie przez DMM w strone centrum. Mało kiedy cokolwiek tam wjeżdża lub wyjedża.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A co z przebudowa Racławickich Poniatowskiego Lipowejbi mostów na Unii Lubelskiej?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zrobić tylko most na początek by się stary nie zawalił a resztę zostawić na lepsze czasy i oczywiście bez sygnalizacji na Bronowickiej
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
co, szmalu wam zabrakło? po szmal zgłoście się do ryżego na zieloną wyspę!! ryży to ten, na którego dwa razy głosowaliście i któremu nadal d.pę liżecie!! tenże ryży, przywiózł z brukseli miliardy €uro!! Rozdaje wszystkim, na lewo i prawo!! Da wam ile trzeba!! musicie jednak nadal mu to d.psko lizać!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lipowa Sowińskiego Racławickie ruszy dopiero po ukończeniu Abramowickiej Dywizjonu 303 i Krochmalnej czyli gdzieś za rok. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zluzuj majty bo popuściłeś, ryżemu to możesz buty lizać co najwyżej, wkrótce wróci i tą całą waszą kaczą sekte wyśle w niebyt tak jak w 2007. To teraz zmień te majty obsrane, wpłać na ojca dyrektora i spać, może jakieś procesy myślowe w mózgu się uruchomią.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
Pytanie brzmi tak: Czy to miasto nie potrafi oszacować kosztów budowy (cholera! przecież to nie pierwsza budowa jaką zlecają no i nie robią tego od wczoraj!) czy to firmom budowlanym poprzewracało się w głowach (publiczne pieniądze są najlepszym polem do kombinacji)? Z jednej strony doniesienia o legendarnym już braku ponoszenia odpowiedzialności urzędników za własne (często błędne) decyzje a z drugiej wiadoma chęć prywatnej firmy do maksymalizacji zysków. Gdzie jest prawda?
 Z tego co można zaobserwować w innych miastach oraz słuchając ekspertów to jednak poprzewracało się w głowach firmom. Wiedzą, że jest duży zastrzyk pieniędzy z UE a terminy gonią i próbują to wykorzystywać.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na każdym skrzyżowaniu światła? Chyba Fabryczna i Męczenników Majdanka są najbardziej oświetlonymi ulicami Lublina poprzez sygnalizację. To już lekka przesada i szkoda na to kasy Panie Kieliszek. Tu między innymi trzeba szukać oszczędności. Jak ta dalej pójdzie to pieszo będzie najszybciej pokonać dystans od Ronda Fabryczna do Lotniczej. Mniej świateł więcej rozumu by się przydało. Już i tak w d... włazicie developerom z Wrońskiej aż brzydko pachnie to wszystko. Pozdrawiam,
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
Na każdym skrzyżowaniu światła? Chyba Fabryczna i Męczenników Majdanka są najbardziej oświetlonymi ulicami Lublina poprzez sygnalizację. To już lekka przesada i szkoda na to kasy Panie Kieliszek. Tu między innymi trzeba szukać oszczędności. Jak ta dalej pójdzie to pieszo będzie najszybciej pokonać dystans od Ronda Fabryczna do Lotniczej. Mniej świateł więcej rozumu by się przydało. Już i tak w d... włazicie developerom z Wrońskiej aż brzydko pachnie to wszystko. Pozdrawiam,
 To może czas skorzystać z mpk albo zaparkowac samochód i przejść z buta, czy dupa przyrosła do siedzenia?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie rozumie jak mogło zabraknąć pieniędzy, przecież ta wycenę robili specjaliści, zajmujący się tym od lat. Jak oni wycenili ta robotę za połowę mniej??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ten obecny jak nazywają syfon wpadajacy do ronda jest bardzo dobry gdyż spowalnia ruch i nigdy nie było tu wypadków. Po co więc prostować, psuć dobre rozwiązanie i wyrzucać na darmo pieniądze
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wycenili raczej prawidłowo. To firmom wykonawczym w głowach się poprzewracało. Mają świadomość, że inwestycje są współfinansowane ze środków UE, inwestorzy muszą je zrealizować w ściśle określonym terminie jak i to że z uwagi na skumulowanie wielu inwestycji praktycznie w jednym czasie  zaczyna brakować firm mających potencjał do ich terminowej realizacji. Stąd takie, zresztą niczym nie uzasadnione, kwoty na przetargach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To może i dobrze bo i tak Lublin będzie w tym roku wyborczym rozkopany. Przed nami Lipowa i racławickie. Już kierowcy mają dość takiej kumulacji robót a to odbije się przy urnach. Zamiast wygranej mógłby prezydent zaliczyć scenariusz Komorowskiego.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...