Kolejne grube miliony wywalone w wielkie skrzyżowanie, które nie rozwiąże problemów a nasili. Zamiast zrobić tam ewentualnie 1 wiadukt do skrętu w lewo z czubow w krochmalną tak jak to jest na skrzyżowaniu 1000-lecia i melgiewskiej. Ale.tak to jest jak się nie wydaje swoich pieniędzy to się ma gest, szkoda tylko że my wszyscy potem będziemy spłacać te długi.
|
|
Postawią wiadukt a pod nim rondo to po chu*j tam jeszcze światła ?
|
|
Nowe rondo powinno nisić imię Pana Premiera Jarosława Kaczyńskiego, stwórcy programu 500+, dzięki któremu żadna polska rodzina nie żyje w nędzy. Tak wielkiemu patriocie i politykowi należy się szacunek po wsze czasy. Lublin tego pragnie i dlatego to rondo powinno nosić Jego imię. lublin będzie z tego dumny.
|
|
Czyli nadal nikt w tym ratuszu nie zrozumiał że niebezpieczne i kotłujące ulicę są lewoskręty a nie przejazd na wprost Czuby - Diamentowa. Po co kolejne rondo z drogą sygnalizacją skoro cały problem w tym miejscu rozwiąże budowa dwóch estakad dla kierunków od Czubów w stronę dworca PKP, a druga od dworca w stronę Diamentowej. I nawet dałoby się do tego podłączyć planowaną drogę od stadionu. Tylko myśleć trzeba, a nie tworzyć kolejne niebezpieczne, kolizyjne korkujace i kosztowne rondo.
|
|
Chłopcy no i dalej wzdłuż torów aż na Węglinek i Konopnicy. Tak miało być i to jest dore rozwiązanie, Al.Jana Pawła II niedługo "spuchnie". Albo zacząć mysleć o południowej obwodnicy Lublina od węzła Świdnik do węzła Strzeszkowice a nie jakieś tam gnioty koło Zalewu Zemborzyckiego.
|
|
Czy w RP jest dyktatura czy nie?.
|
|
Niech zrobią najpierw połączenie janowskiej i diamentowej w okolicach medalionów, bo jak zakorkowana jana pawla zablokuje wyjazd z nadbystrzyckiej od strony wyżynnej to na janowskiej korek bedzie sięgał zalewu.
|
|
a planowana jest budowa drogi przy torach przez czuby od diamentowej do krasnickiej (rownolegle do jana pawla)?taka droga byla w planach.jana pawla juz niedlugo przejmie czesc ruchu z nowoutoworzonej drogi na bohaterow monte cassino
|
|
Z ciebie taki ekspert jak z koziej d..y trąbka. |
|
Nie rozumiem jednego. Jak to możliwe, że drogi , które funkcjonują kilka lat muszą zostać przebudowane bo skrzyżowania są niebezpieczne? To nikt w trakcie projektowania dróg/skrzyżowań o tym nie pomyślał? Teraz trzeba wydawać kolejne pieniądze na przebudowy itd.. A może ktoś powinien za to odpowiedzieć w końcu?
|
|
Wiadukty w tym miejscu w relacji Czuby - Diamentowa nie mają sensu, bo w tej relacji już obecnie przejazd jest bezproblemowy. Wiadukty powinny być w relacji Czuby - Dworzec i Dworzec - Diamentowa, czyli tam, gdzie są korki
|
|
Zapierdzielacza naszych pieniędzy na przelewy w wiekszości a przy tym i tak jest kłamstwo bo ta pani smutna obiecywała na każde dziecko!
|
|
Niekłam i nie powtarzaj kłamstw prostaku. |
|
Nie nazwałem się się "ekspertem".
|
|
Mam rozwiązanie kosztów przebudowy skrzyżowania. Za 1 tysiąc. Postawić znaki jak na wszystkich innych rondach i nie będzie więcej kolizji ani korków. Obecnie auta znajdujące się na rondzie muszą przepuszczać pojazdy jadące na wprost Jana Pawła II - Diamentowa. A nie wszyscy kierowcy patrzą na znaki, jadą jak na innych rondach przekonani, że mają pierwszeństwo zjazdu.
|
|
***rod.biz.pl
|
|
Od kiedy 66mln to dwa razy wiecej od 48mln? :D
|
|
Ciekawe czy będą się tak masakrycznie grzebali z robotą jak na skrzyżowaniu Al. Solidarności - Sikorskiego - Ducha ?? Jeszcze nie jest skończone i stoją znaki ograniczające prędkość i zakazy wyprzedzania !
|
|
w abramowicach jest internet? |
|
to nie przejdzie, oni muszą wydać kasę. Nieważne, czy to rozwiąże problemy czy też nie. W tym mieście można wiele usprawnić tak aby ludziom żyło się lepiej za niewielkie pieniądze, tylko kochać i wsłuchiwać się w to co ludzie potrzebują. Dla przykładu można poprzenosić ławki spod Aqua Lublin i skweru przy PKP (których jest tam multum i na których nikt nie siada) pod klatki bloków tak, żeby starsi ludzie mogli sobie czasem usiąść, można wyrzucić urzędy z centrum by odkorkować miasto (stoi kupę niewynajętych nieruchomości) |
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|