Przedsiębiorcy do odpadów?
|
|
Byłem i ja! Takiego chaosu, zamieszania dawno nie widziałem! Biegający w popłochu urzędnicy! Kompletny brak organizacji!
|
|
jednoosobową działalność gosp. polegająca na świadczeniu usług dla innych firm, z dostępem do biura tej firmy. wg mnie to nie obowiązuje
|
|
Urząd Marszałkowski za rządów PISU jeszcze się nie urządził w gabinetach .Petent czy interesant jak kto woli nie to dodatek ,Garstka nowych i urzędników nie wie o co chodzi przy wydawaniu decyzji a starych wyrzucono na zbity pysk .Pod koniec roku następuje obudzenie kierownictwa ale zaległości są tak wielkie że nikt tego nie nadgoni. Marszałek odpowiedzialny za tę tematykę i kierownictwo departamentu powinno być wyrzucone na zbity pysk za bałagan jaki stworzyli przez rok..
|
|
Dokładnie brak organizacji, panika wśród urzędników, ludzie stojący w kolejach na korytarzu, bezradność! Zamiast zająć się tum wcześniej to jak zwykle ba sam koniec! Ktoś powinien za to beknąć! Wstyd ?
|
|
wicemarszałek Mulawa powinien ten temat pociagnąć i ustalić kto powinien to składać - wg mnie połowa ludzi co przychodzi w tej sprawie temat nie dotyczy
|
|
Ludzie jak zwykle wszystko zostawiają na ostatnią chwilę a potem narzekają na chaos i kolejki
|
|
Co wy bredzicie o tych tonerach? Dzwoniłem do Urzędu Marszałkowskiego i pani powiedziała, że wpis do BDO jest potrzebny, jeśli firma w ciągu roku uzbiera ponad 100kg pustych tonerów. Jeśli ktoś w biurze zużywa 5 tonerów w ciągu roku i do tej pory nie potrzebował tego ewidencjonować to może je wyrzucić do kontenera z elektrośmieciami, tak jak to robił do tej pory. Przecież nie ma firmy w Lublinie w której nie ma drukarki, przez was wszyscy pobiegną ustawić się w kolejce i zmarnują cały dzień aby dowiedzieć się, że nie mają potrzeby uzyskiwać wpisu.
Ciekawe czy wy w redakcji macie taki wpis? No chyba, że używacie wyłącznie papieru w kratkę i kalki ołówkowej? Przecież macie drukarki. To macie taki wpis czy nie?
|
|
Byłem i ja! Takiego chaosu, zamieszania dawno nie widziałem! Biegający w popłochu urzędnicy! Kompletny brak organizacji!Jak się wszyscy naraz pchają w jednym czasie to nie dziwota, że urzędnicy nie wyrabiają. |
|
Do zeszłego piątku od marca !!! nie było kierownika oddziale odpadów. To kto miał to przygotować.??? Zastępca dyrektora odpowiedzialny za odpady jest po filozofii i naukach o rodzinie.
|
|
Od marca do poniedziałku odp za departament był czlonek zarzadu szwed obecnie członek zarządu trojak
|
|
Żeby było śmieszniej to wniesiony został parę dni temu poselski projekt wydłużenia okresu wejścia tych przepisów o 12 miesięcy.
|
|
Jak nie RODO to inne atrakcje. Chyba tylko po to żeby jakoś uzasadnić tą armię urzędasów. Najlepsze że pytając w trzech różnych urzędach dostaniesz trzy różne odpowiedzi.
|
|
W Marszałkowskim nie ma żadnego chaosu ani bałaganu, nie kłamać proszę
|
|
W Marszałkowskim nie ma żadnego chaosu ani bałaganu, nie kłamać proszęFaktycznie słowo "bur:del" określa to trafniej. |
|
Tak jest ! bałaganu niet! bo jeden director po folozofii a directorka - doświadczenie zawodowe: sprzedaż napojów alkoholowych podczas trwania Juwenaliów Krakowskich i animator zabaw dla dzieci. Aaaaaaaaa!!!!!! Aaaaaaaaa!!!!!!!
|
|
Po co komu to BDO . Ciekawe co jeszcze wymyślą..
|
|
Robią wszystko, aby wykończyć i zlikwidować drobne polskie firmeki... Dlaczego? Bo w kolonii Polin Polak może być tylko niewolnikiem w zydohamerykanskiej korporacji.
|
|
Tam każdy jest marszałkiem... Nie wiedzą co mają robić...
|
|
Urzad Marszalkowski jest w stanie rozkładu. Absolutny bałagan, pomieszanie kompetencji, kto może unika decyzji. Liniowi pracownicy czekają na decyzje "góry", "Gora" w dużej czesci nie wie jaka decyzje ma podjąć i czeka na decyzje polityczną. Wszystko stoi, bałagan, bałagan. Wszyscy jakby czekali na zarząd komisaryczny.
|
Strona 1 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|