Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Przełom na budowie linii kolejowej do Warszawy. PKP wybrały nowego wykonawcę prac

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 18 marca 2019 r. o 09:51 Powrót do artykułu
Ja uwazam że polska wschodnia nie jest warta inwestycji, balcerowicz, petru i polityka PO w tej kwestii byla prawidlowa. Tu powinna pozostac nienaruszona przyroda, ludzie jako sila robocza powinni jeździć do aglomeracji polski zachodniej, zresztą to obszar typowo rolniczy i niech tak pozostanie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A może by dziennikarz napisał ile włoska firma chciała za dokończenie budowy? I kiedy miała być gotowa według zapowiedzi wyborczych? Bo sama taka informacja że zrobi ktoś inny to wiedzieliśmy już od dawna.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Oby tylko Pis znowu coś nie spartolił!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja uwazam że polska wschodnia nie jest warta inwestycji, balcerowicz, petru i polityka PO w tej kwestii byla prawidlowa. Tu powinna pozostac nienaruszona przyroda, ludzie jako sila robocza powinni jeździć do aglomeracji polski zachodniej, zresztą to obszar typowo rolniczy i niech tak pozostanie
 marna prowokacja, spływaj w górę Wisły :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy wprowadzenie Budimeksu na odcinek puławski spowoduje wyprowadzenie go z odcinka pilawskiego? PLK dba jedynie o zachowanie pozorów. Wykonawca nie był w stanie zakończyć prac zgodnie z harmonogramem. Nadal terminy są przesuwane. Bo ani maj, ani wrzesień. Czyli - rok opóźnienia. Co będzie się działo na fragmencie Dęblin-Nałeczów? To samo, opóźnienia Transfery ludzi i maszyn raz tu raz tam spowodowane wizytacjami ludzi rządu w terenie. PLK dba bardziej też o własne stołki, aby mieć dupokrytki. Astaldi nie porzuciło budowy. Ona była źle zorganizowana i nadzorowana. Astaldi stwierdziło, że w tym bajzlu nie będzie brało udziału. Przecież nikt dobrowolnie nie zrezygnuje z wypłaty. PLK boi się presji. Prace miały ruszyć w kwietniu. Mamy połówkę marca i już jest zapowiedź. Zapowiedź rozpoczęcia prac. Ale Budimex zamiast kończyć wszelkimi siłami to co już robi między Pilawą i Dęblinem, będzie teraz przygotowywał prace trochę dalej. Wiadomo jakim kosztem. Maszyny to jedno, robotnicy drugie. Ale kadra nadzorcza się nie podzieli, a musi organizować prace gdzie indziej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja uwazam że polska wschodnia nie jest warta inwestycji, balcerowicz, petru i polityka PO w tej kwestii byla prawidlowa. Tu powinna pozostac nienaruszona przyroda, ludzie jako sila robocza powinni jeździć do aglomeracji polski zachodniej, zresztą to obszar typowo rolniczy i niech tak pozostanie
marna prowokacja, spływaj w górę Wisły :)
 Nie marna tylko tyle zdążył sklecic pisowski troll. Mógł sie lepiej przygotować, bo temat jest znany już od dawna. Widać nikogo madrzejszego na zmianie nie było.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Budowa która miała się skończyć w 2018 skończy się w 2020 brawo posłowie PIS z lubelskiego nie kiwnęli palcem tylko jak o głosy trzeba to coś robią. Wstyd nigdy więcej nie zagłosuje na tą partię.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Linię wybudowano 140 lat temu z pomocą furmanek ,łopat od podstaw. Dzisiaj w w XXI wieku za pomocą potężnych maszyn remont odcinka potrwa 10 lat.To smutne.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Piszcie prawdę - HISZPAŃSKI Budimex, żaden tam warszawski. Zyski wędrują do hiszpańskiej mateczki i dobrze zdawać sobie z tego sprawę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ratatu zagłosuj na tych co mają w ch**ju POlskę wschodnią.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dlaczego premier Morawiecki ze swoim ministrem transportu, mówili w lutym br. że rząd PIS działa skutecznie i że gotową linią kolejową z Lublina do Warszawy pojedziemy z prędkością 140 km/h jeszcze w tym roku ? Dlaczego Morawiecki znowu kłamie??!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Łał 140km/h to na prawdę szczyt szybkości, porównując że pociągu zakupione przez intercity mogą jeździć 160km/h to ciekawe co będą robić z tą różnicą? 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A pytam a co z ocinkiem Lublin- Nałęczów tylko Nałęczów- Deblin a Lublin to co fruwac ma lachudry pisowskie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ratatu zagłosuj na tych co mają w ch**ju POlskę wschodnią.
 No przecież napisał wyraźnie, że na pis już napewno nie zagłosuje.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No i co z tego, że "HISZPAŃSKI" i co cię interesuję, gdzie zyski tej firmy idą jak podatki płacą w Polsce. Logika dzwona...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trasę Nałęczów - Lublin będzie kończyć firma Strabag.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No i co z tego, że "HISZPAŃSKI" i co cię interesuję, gdzie zyski tej firmy idą jak podatki płacą w Polsce. Logika dzwona...
Zabołało? Każdego światłego obywatela to powinno interesować. Poza tym skoro piszemy o włoskim Astaldi, to piszmy uczciwie o hiszapańskim Budimexie. Śmieszą mnie takie ludziki, jak ty, chyba że w Budimexie pracujesz, bo nie widzicie związku między naszą biedą a łupieniam nas przez zachodnie koncerny.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Z Pozdrowieniami dla wszystkich ktorzy codzienie musza komunikacja zastepcza dojeżdzac do pracy niech pociagi powroca
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A dyrektor Muszyński ile zdazyl przytulić?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wprowadzenie budimexu spowoduje jedynie upadek dziesiątek lokalnych podwykonawców i fale samobójstw wielu robotników, którzy nie otrzymają wynagrodzeń. Ot dziadymex. Firma korpo-pseudo budowlana. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...