Wiadomo ,chodzi o fee dla jakiegoś prezesa.Dworzec był remontowany z 10 lat temu.Prysznice zrobi rzemieslnik za 100 tys zł z pozłacanymi bateriami. Odbieram z tego dworca czasami kogoś znajomego, np ze Stolicy,jest pusto,zadnych tłumów, jak na dworcu w Pekinie czy nawet Poznaniu.
Prezes zaciagnie zobowiązania, potem się zwolni, firma zapłaci,typowo polskie.Ważne, żebym przed emerytura wybudował dom pod Lublinem dla dzieci
|
|
Wiadomo ,chodzi o fee dla jakiegoś prezesa.Dworzec był remontowany z 10 lat temu.Prysznice zrobi rzemieslnik za 100 tys zł z pozłacanymi bateriami. Odbieram z tego dworca czasami kogoś znajomego, np ze Stolicy,jest pusto,zadnych tłumów, jak na dworcu w Pekinie czy nawet Poznaniu. Prezes zaciagnie zobowiązania, potem się zwolni, firma zapłaci,typowo polskie.Ważne, żebym przed emerytura wybudował dom pod Lublinem dla dzieciNo dokłądnie - to tak samo jak z rozbudową terminala na LUZ, jakby to co najmniej lotnisko w Radomiu było ze startem/lądowaniem co minutę |
|
Gdzie Zuk? dworzec ma nadal nie posiadać zadaszenia całościowego peronów, a prysznic podziała 3 dni, ktoś urwie słuchawkę, na tym sie skończy, doktor Zuk potrafił przepchynąć Górki w niedzielę, dlaczego tak nie działa w sprawie ślimaczącego sie remontu torów do warszawy przez nałęczów, Puławy i Dęblin?!
|
|
Super propozycja. Zadaszyc szklem calkowicie wszystkie perony. Na wzor hali. I to juz wystarczy
|
|
Prysznic to będzie raczej dla bezdomnych niż podróżnych.
Zresztą ktoś zaraz zajuma słuchawki prysznicowe i będzie koniec z prysznicem na dworcu.
Zrobi się syf i strach będzie z tego skorzystać aby jakiejś ciekawej choroby nie załapać.
|
|
Chwała owadu. A przebudowę zrobiTBV w zamian za a zabudowanie wieżowcami Placu Wójtowicza
|
|
I po kiego te natryski zamiast tego lepiej zadaszyć perony ? A jedynym zgraniem dworców będzie to że oba będą stały po sąsiedzku
|
|
Akurat z dworca metropolitalnego bardzo się cieszę, w przeciwieństwie do przebudowy al. Racławickich i ul. Lipowej, gdzie w tamtych ulicach po całości planuje się wykarczowanie drzew tylko po to by poszerzyć ulicę pod wytyczenie buspasów co jest absurdalne - szczęśliwie w tym roku za tamte ulice się brać nie będą. A wracając do tematu dworca metropolitalnego - może on przy okazji uporządkować komunikację miejską a dlaczego? Ponieważ obecnie znaczna większość linii mpk wszystkimi lub wybranymi kursami wyjeżdża poza Lublin, słowem połączenia są dostosowywane nie pod mieszkańców Lublina a pod potrzeby mieszkańców gmin ościennych - nie ma co się dziwić, gminy sowicie do tego dopłacają, to i opłaca się skierowywanie kursów autobusów tam. Dlaczego może nastąpić rozdział komunikacji miejskiej od podmiejskiej i będzie on możliwy? Dlatego, że odżyje idea połączeń dalekobieżnych do gmin podlubelskich - to znaczy, że mieszkańcy podlubelskich miejscowości otrzymają prywatne linie dostosowane trasą i częstotliwością wedle realnych potrzeb. Komunikacja miejska( będzie stricte lubelska) zaś stanie się dzięki temu bardziej elastyczna a zmiany łatwiejsze do wprowadzania( zmiany częstotliwości czy zmiany tras), może się nawet okazać, że niektóre linie staną się niepotrzebne i będzie można np. je połączyć 2w1 - niewykluczone. Słowem rewolucja w funkcjonowaniu mpk dopiero się zacznie kiedy nowy dworzec metropolitalny powstanie, niewykluczone, że nowa siatka połączeń opracowana przez ZTM będzie zupełnie inna niż ta, którą znamy obecnie. Jednakże sporo czasu jeszcze przed nami ale tak czy inaczej należałoby się spodziewać dużych zmian.
|
|
Akurat z dworca metropolitalnego bardzo się cieszę, w przeciwieństwie do przebudowy al. Racławickich i ul. Lipowej, gdzie w tamtych ulicach po całości planuje się wykarczowanie drzew tylko po to by poszerzyć ulicę pod wytyczenie buspasów co jest absurdalne - szczęśliwie w tym roku za tamte ulice się brać nie będą. A wracając do tematu dworca metropolitalnego - może on przy okazji uporządkować komunikację miejską a dlaczego? Ponieważ obecnie znaczna większość linii mpk wszystkimi lub wybranymi kursami wyjeżdża poza Lublin, słowem połączenia są dostosowywane nie pod mieszkańców Lublina a pod potrzeby mieszkańców gmin ościennych - nie ma co się dziwić, gminy sowicie do tego dopłacają, to i opłaca się skierowywanie kursów autobusów tam. Dlaczego może nastąpić rozdział komunikacji miejskiej od podmiejskiej i będzie on możliwy? Dlatego, że odżyje idea połączeń dalekobieżnych do gmin podlubelskich - to znaczy, że mieszkańcy podlubelskich miejscowości otrzymają prywatne linie dostosowane trasą i częstotliwością wedle realnych potrzeb. Komunikacja miejska( będzie stricte lubelska) zaś stanie się dzięki temu bardziej elastyczna a zmiany łatwiejsze do wprowadzania( zmiany częstotliwości czy zmiany tras), może się nawet okazać, że niektóre linie staną się niepotrzebne i będzie można np. je połączyć 2w1 - niewykluczone. Słowem rewolucja w funkcjonowaniu mpk dopiero się zacznie kiedy nowy dworzec metropolitalny powstanie, niewykluczone, że nowa siatka połączeń opracowana przez ZTM będzie zupełnie inna niż ta, którą znamy obecnie. Jednakże sporo czasu jeszcze przed nami ale tak czy inaczej należałoby się spodziewać dużych zmian.W kwestii dworca metropolitalnego zgoda. Ale trzymajmy się faktów w sprawie przebudowy dróg drzewa mają zostać wycięte na Racławickich pod prawoskręty nie pod buspasy. Na Lipowej jak dobrze myślę chodzi o drogi rowerowe. |
|
Gdzie Zuk? dworzec ma nadal nie posiadać zadaszenia całościowego peronów, a prysznic podziała 3 dni, ktoś urwie słuchawkę, na tym sie skończy, doktor Zuk potrafił przepchynąć Górki w niedzielę, dlaczego tak nie działa w sprawie ślimaczącego sie remontu torów do warszawy przez nałęczów, Puławy i Dęblin?!Tory to sprawa tych co w Warszawie siedzą i jakoś ich to nie interesuje tych waszych zbawców od 500+ |
|
przebudowę zrobi TBV za połwę parku ludowego. Komisja urzędników miejskich stwierdzi że drzewostan jest chory a teren nieperspektywiczny dla miasta. CZYSTA STRATA dla Lublina !! Ale od czego mamy TBV?? Ze stratą da siebie i zyskiem dla miasta podejmie się tej inwestycji!!!
|
|
I tak wam nasram pod prysznic!
|
|
kaplica czy będzie ?
|
|
Chwała kowadu. Kolejne ponawiane remonty dworca i Placu Litewskiego to strzał,w dziesiątkę, jeżeli chodzi o potrzeby zadłuzonego miasta. Może jeszcze kolejna przebudowa deptaka i pokazy fontannowe "Owad , a po nim chociażby potop lub TBV".
|
|
Czy on będzie metropolitalny..?
Osobne budynki nie połączone podziemnym przejściem. Czyli w deszczu trzeba będzie ciągnąc walizki pod parasolem albo moknąć.
Może gdyby był podziemny tunel, ruchome chodniki a potem ruchome schody do budynków. Wyjścia do autobusów i taxi. może to miałoby coś wspólnego z metropilią, a tak... wydana kasa a i tak nie funkcjonalne rozwiązania.
Byleby z zewnątrz wyglądało, a że nie praktyczne, to tylko dla przyjezdnych w końcu. Chcą się przesiadać ich problem.
|
|
Hala !!!!!!
|
|
Dworzec autobusowy? chyba dworzec widmo. Na pewno nie za kadencji Łysego.
|
|
Władza górki przepchnęła jednej nocy. Dworzec PKP prowincjonalnej wschodniej mieściny przejdzie tylko szybki lekki lifting. Nima piniędzy na nie wiadomo co. Hali nad peronami się zachciało, też coś. Nie dla psa kiełbasa. Taką halę to tylko mogli wybudować dla metropolii Gliwice. U nas wszystko musi być jak na wschód przystało, szeroka blacha falista na słupach w peronach. Pasażerowie oczekujący na pendolino napewno nie zmokną. 100 lat za Polską A.
|
|
"PKP planują go wyposażyć m.in. natryski dla podróżnych. "***Bardziej przydatny byłby kubeł. . . zimnej wody na głowy projektantów - fantastów.
|
|
Jeżeli projekt na Centrum Przesiadkowe jest praktycznie gotowy (tak napisano) to znaczy że nie jest gotowy w 100 %. Jeżeli skończą projekt w sierpniu, to wszystkie uzgodnienia projektu dostaną we wrześniu. Trzeba potem uzyskać decyzję ZRID a to trwa ok. 3 miesięcy. Czyli grudzień. A przetarg i podpisanie umowy to kolejne kilka miesięcy. Czyli wiosna 2020 roku.
To dlaczego redakcja lub ktoś ważny kłamie mówiąc o jesieni 2019 roku.
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|