Przecież parkomaty obsługuje MPK. Skoro Lublin płaci jakiejś prywatnej firmie kasę, a ja widzę, że MPK za nich robi to PROKURATOR już powinien się tym zająć.
|
|
Strefa powinna być większa i droższa. Część zysku z niej powinna być przekazywana na dofinansowanie ZTM.
|
|
Logika radnych: miasto za dużo płaci więc to zmieńmy. Kto ma nadzorować prezydenta, jak nie radni? Do roboty lenie! Zróbcie kontrolę czy miasto za dużo płaci. Jak za dużo to zgłoszenie do prokuratury i RIO.
|
|
Po prostu podnieść opłaty tym spoza miasta i tyle.
|
|
To jest absurd. Opłaty powinny wzrosnąć a strefa powinna być powiększona. Samochody z miasta WON. Aut w tym kraju jest za dużo. Trzeba je wywalać. Ruch radnych jest wstecznym, głupim i ZACOFANYM pomysłem. Debilizm
|
|
Po co ktoś z Lublina jeździ samochodem do centrum, jeśli mamy taką super komunikację miejską? Niech obniżą ceny biletów to kierowcy chętnie się przesiądą, a i korki będą mniejsze i powietrze lepsze.
|
|
ciekawe jak beda weryfikować mieszkańców Lublina? Bo chyba nie po tablicach rejestracyjnych.... Masa mieszkańców jeżdzi autami służbowymi np. na Warszawskich blachach.
|
|
A ja nie płacę za parkowanie i kto mi co zrobi. :):):):)
|
|
Przede wszystkim to strefa powinna zostać uszczelniona. Jest masa cwaniaków co parkują nielegalnie (poza miejscami wyznaczonymi) i nikt im nic nie robi.
|
|
Wyczuwam interes zatrudniania swoich w miejskich spółkach ...
|
|
Zróbcie wreszcie wy kur wy głupie te buspasy. Co to za zachęta do jeżdżenia komunikacją zbiorową kiedy muszę stać w autobusie, który utknął w korku. Nie jeżdżę samochodem to dajcie mi w zamian normalne warunki do przejazdu autobusem.
|
|
wywalić samochody z krakowskiego!
|
|
Rozumiem, że jak Lebelak przyjedzie do Kraśnika czy Zamościa ma zapłacić 3 razy więcej niż mieszkańcy tych miast. Skończcie wreszcie z wszelkimi przywilejami dla mieszkańców, pracowników typu karta nauczyciela, górnika czy pracownika MPO, Polska jest jedna i dla wszystkich Polaków i gości. Nie widzę powodu, żeby mieszaniec Lublina jadąc w rejon Starego Miasta do kościoła czy na zakupy miał płacić mniej niż mieszkaniec Puław gdy przyjedzie do Katedry pomodlić się czy na zakupy do pobliskich sklepów.
|
|
W Lublinie powinny być TRAMWAJE na wydzielonych torowiskach. Tramwaje są pojemne, jeżdżą bardzo szybko. Ukształtowaniwe terenu NIE JEST problemem - podobne górki co w Lublinie są też w Lizbonie, SanFrancisco, czy w OLSZTYNIE i tramwaj zbudowano. Urzędnicy otwórzcie wreszcie oczy na świat i patrzcie w przyszłość, a nie tylko w te gawniane troljebusy inwestujecie.
|
|
Miejskie spółki nie mają pojęcia obsłudze stref płatnego parkowania, to nie tylko postawienie parkomatów . . . Firmy zajmujące się strefami mają doświadczenie, wiedzę i zaplecze do takiej działalności. Miasto powinno zająć się bałaganem panującym w spp Lublin (jest bardzo dużo dzikich miejsc parkingowych) i wtedy zarobi dużo więcej pieniędzy, dodatkowo nasza wspaniała Straż Miejska nic z tym nie robi a to kolejne pieniądze uciekają. Wystarczy, że zrobią porządek poprzez zakładanie blokad, wystawianie mandatów na samochody zaparkowane w miejscach niedozwolonych i dochód miasta wzrośnie a i Straż Miejska sama na siebie by zarobiła bo cały czas trzeba do nich tylko dokładać . . . . Jak zwykle szukanie oszczędności tam gdzie nie powinni, a tam gdzie się da tego nie robią . . . .
|
|
Strefa powinna być większa i droższa. Część zysku z niej powinna być przekazywana na dofinansowanie ZTM.To jest bardzo dobry pomysł i zachęci mieszkanców Lublina do pozostawienia samochodu pod domem. Tylko te buspasy muszy być już na teraz. Swoją drogą to najbardziej zachecili by urzednicy gdyby SAMI dali przykład i pokazali ze mozna bez samochodu dojeżdzać do pracy zawłaszcza stacjonarnej gdzie ktos siedzi przez 8 godzin i nie musi się przemieszczać po mieście. |
|
W Lublinie powinny być TRAMWAJE na wydzielonych torowiskach. Tramwaje są pojemne, jeżdżą bardzo szybko. Ukształtowaniwe terenu NIE JEST problemem - podobne górki co w Lublinie są też w Lizbonie, SanFrancisco, czy w OLSZTYNIE i tramwaj zbudowano. Urzędnicy otwórzcie wreszcie oczy na świat i patrzcie w przyszłość, a nie tylko w te gawniane troljebusy inwestujecie.A ja proponuję metro |
|
W Lublinie powinny być TRAMWAJE na wydzielonych torowiskach. Tramwaje są pojemne, jeżdżą bardzo szybko. Ukształtowaniwe terenu NIE JEST problemem - podobne górki co w Lublinie są też w Lizbonie, SanFrancisco, czy w OLSZTYNIE i tramwaj zbudowano. Urzędnicy otwórzcie wreszcie oczy na świat i patrzcie w przyszłość, a nie tylko w te gawniane troljebusy inwestujecie.powinno być torowisko środkiem na KrakPrzedm i 3Maja a po bokach deptak - dla samochodów zostawić tylko ruch poprzeczny: ewangelicka-chopina i wieniawska-lipowa-racławickie |
|
Przede wszystkim trzeba zająć się porządkiem w spp Lublin, na FB profil @LubLublin cały czas wstawia zdjęcia nieprawidłowo zaparkowanych aut ale nikt z tym nic nie robi . . . . może niech radni poszukają oszczędności w swoich kieszeniach . . .
|
|
proponujesz metro, bo jesteś kompletnym ignorantem który w żałosny sposób próbuje sprowadzić temat ad absurdum - Ale nigdy nie jest za późno na nabranie wiedzy - poczytaj sobie co to tramwaj, a co to metroW Lublinie powinny być TRAMWAJE na wydzielonych torowiskach. Tramwaje są pojemne, jeżdżą bardzo szybko. Ukształtowaniwe terenu NIE JEST problemem - podobne górki co w Lublinie są też w Lizbonie, SanFrancisco, czy w OLSZTYNIE i tramwaj zbudowano. Urzędnicy otwórzcie wreszcie oczy na świat i patrzcie w przyszłość, a nie tylko w te gawniane troljebusy inwestujecie.A ja proponuję metro |
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|