Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Radni zdecydowali: Strefa Płatnego Parkowania w Lublinie urośnie

Utworzony przez ___K___, 15 października 2020 r. o 22:14 Powrót do artykułu
Panie Pitucha - a czy podniesienie lub wprowadzenie już kilkudziesięciu podatków i danin przez PiSowski rząd nie jest haniebne?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Takie powiększenie strefy i takie opłaty zaproponował prezydent Lublina, który przekonuje, że dzięki temu kierowcy będą szybciej zwalniać miejsca następnym chętnym". Wolałbym, by zaczął od siebie i dał tym samym przykład innym, a nie zajmował przez cały dzień nieodpłatne miejsce na tyłach ratusza, za którego utrzymanie płacą podatnicy. To, co robi obecny jeszcze prezydent Lublina, krzyczy głośniej, niż to, co mówi!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Takie powiększenie strefy i takie opłaty zaproponował prezydent Lublina, który przekonuje, że dzięki temu kierowcy będą szybciej zwalniać miejsca następnym chętnym". Wolałbym, by zaczął od siebie i dał tym samym przykład innym, a nie zajmował przez cały dzień nieodpłatne miejsce na tyłach ratusza, za którego utrzymanie płacą podatnicy. To, co robi obecny jeszcze prezydent Lublina, krzyczy głośniej, niż to, co mówi!
 ***s://***medonet.pl/zdrowie,obsesja---objawy--przyczyny--leczenie--rokowania,artykul,1729407.html
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Takie powiększenie strefy i takie opłaty zaproponował prezydent Lublina, który przekonuje, że dzięki temu kierowcy będą szybciej zwalniać miejsca następnym chętnym". Wolałbym, by zaczął od siebie i dał tym samym przykład innym, a nie zajmował przez cały dzień nieodpłatne miejsce na tyłach ratusza, za którego utrzymanie płacą podatnicy. To, co robi obecny jeszcze prezydent Lublina, krzyczy głośniej, niż to, co mówi!
***s://***medonet.pl/zdrowie,obsesja---objawy--przyczyny--leczenie--rokowania,artykul,1729407.html
W tym konkretnym przypadku wystarczy parkomat na zapleczu miejsca pracy obecnego jeszcze prezydenta naszego miasta albo urządzenie tam zieleńca — takiego samego, jak planowany jest przy ulicy Chopina. Gdyby obecny jeszcze prezydent naszego miasta potrzebował pomocy, na którą wskazujesz, to zapewne skorzystałby z usług byłego członka klubu radnych PO wyłonionych z jego własnych rekomendacji, a obecnie dyrektora stosownego szpitala.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Doić mieszkańców ile się tylko da - oto chyba hasło niejakiego Żuka w dobie pandemii... Faktycznie na czasie i na pomoc mieszkańcom panie Żuk. Brawa, brawa i jeszcze raz brawa... Żałosne. Zamiast umożliwić ludziom jak najszersze korzystanie z prywatnych środków transportu kiedy wirus szaleje to pan stawia kolejne przeszkody. Super, pełen podziw...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeżeli pragnie się ograniczyć poruszanie się transportem indywidualnym po mieście to należy zaproponować zmiany alternatywne, mianowicie takie, że pomóc w promocji transportu zbiorowego, a najlepszym na chwilę obecną rozwiązaniem ku temu byłaby obniżka cen biletów( znaczna a nie delikatna) przy jednoczesnym zniesieniu socjalistycznych ulg( darmowe przejazdy dla osób powyżej 65 roku życia oraz dla dzieci i młodzieży do 16 roku - te zmiany sprawiły, że obecnie największy odsetek pasażerów zaczynają stanowić właśnie te grupy wiekowe - nic dziwnego mają za darmo to korzystają, sam bym korzystał non stop z komunikacji miejskiej, gdybym uzyskał możliwość darmowego jeżdżenia - tylko co z tego? brak opłacania za bilety = zmniejszenie wpływów a co za tym idzie możliwości podnoszenia częstotliwości kursowania linii są niemożliwe albo mocno odłożone w czasie, tym bardziej tworzenie nowych połączeń to pieśń przyszłości). Zasada jest prosta i bardzo logiczna - lepiej by więcej pasażerów( włączając w to grupy wiekowe, które nie potrzebnie zostały wyłączane) płaciło za bilety ale po zmniejszonych stawkach niż płaciło coraz mniej pasażerów a pozostali, nie objęci ulgami płacili zbyt duże stawki. To nie ma nic wspólnego z równością to faworyzacja z względu na wiek, uprzywilejowywanie jednych kosztem innych. Tak więc te dwie socjalistyczne ulgi jakie ostatnimi laty zostały poczynione byłyby cofnięte, tak, że jedynie dzieci do 5 roku życia byłby zwolnione od opłat za bilety oraz osoby po 75 roku życia, wszelkie inne pozostałe ulgi jakie obowiązywały przez ostatnie kilkanaście lat pozostałyby bez zmian. Bilety zaś powinny wynosić: 2,00zł normalny i 1,00zł ulgowy - takie ceny byłby przystępne dla każdego pasażera, nie będąc zbytnim obciążeniem dla kieszeni. Ceny biletów mogłyby wzrosnąć tylko wówczas jeśli poziom życia i dobrobyt mieszkańców uległby poprawie. Skrajny socjalizm zakłada nawet darmową komunikację miejską dla wszystkich - jak by się to skończyło? Ano tak, że wszelkie inwestycje, zmiany i tak dalej ciągnęłyby się grubymi latami i trwały w nieskończoność gdyż budżet miasta zostałby obciążony ekstra dużym wydatkiem jakim byłoby utrzymania transportu zbiorowego w mieście( a miasto ma już wiele długu oraz innych wydatków, dokładanie kolejnego nie byłoby niczym dobrym). Owszem powstawałaby trakcja trolejbusowa, wytyczane byłby buspasy, byłby nowy tabor autobusowy i trolejbusowy - wszystko ok. bo Unia chętnie na takie cele udzieli wsparcia finansowego, tyle tylko, że w kompetencjach Unii nie ma organizacji transportu zbiorowego w mieście Lublin - to należy do Zarządu Transportu Miejskiego, chęci i ambitne plany z pewnością były i są, problemem jest jednak brak wystarczających ilości środków pieniężnych na zmiany( stąd ostatnimi laty tendencja by puszczać wybranymi lub wszystkimi kursami określone linie/połączenia, gdyż ościenne gminy dopłacają za takie kursy niemałe pieniądze, które są sporym zastrzykiem gotówki toteż nic dziwnego, że ZTM był i jest tym zainteresowany) ale także duży opór na zmiany w siatce połączeń( najwięcej głosu w kwestii komunikacji miejskiej na spotkaniach konsultacyjnych zabierają osoby starsze - nie chcą zmian, chcą by było jak było i nie chcą często dostrzegać faktu, że miasto się zmienia to i potrzeby komunikacyjne obywateli także, tylko zawzięcie bronią aby nawet najmniejszej zmiany nie było). Jednakże Dworzec Metropolitalny może bardzo wiele uprościć i usprawnić komunikacyjnie - można być tego pewnym, że sporo się zmieni, ZTM wstrzymywał się z poważniejszymi zmianami w sieci połączeń od kilku dobrych lat, gdyż ma to na uwadze, tą inwestycję. Jedne linie stracą na znaczeniu, inne bardziej zyskają, może zmieni się numeracja? -niewykluczone, coś przybędzie, coś ubędzie ale to co jest pewne to fakt, że Dworzec Metropolitalny uporządkuje komunikację miejską, dokonując rozdziału tej stricte miejskiej od tej podmiejskiej - to z korzyścią dla każdego - gminy będą mieć swoje połączenia dostosowane wedle potrzeb oraz możliwości finansowych, same sobie go organizując( jaka trasa, jak często jeździ etc.), a mieszkańcy miasta będą mieć komunikację miejską tylko dla siebie, a nie podporządkowywaną gminom ościennym.
 Obniżka cen biletów przy skokowych podwyżkach poziomu płacy minimalnej? To jest niedorzeczne. Pokaż mi jedno polskie miasto które w ostatnich latach obniżyło ceny biletów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To co robi Żuk z tymi opłatami to po prostu draństwo. Podwyższać opłaty chorym na raka to naprawdę podłe.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...