Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Radni zdecydowali: Strefa Płatnego Parkowania w Lublinie urośnie

Utworzony przez ___K___, 15 października 2020 r. o 22:14 Powrót do artykułu
Panie Pitucha - a czy podniesienie lub wprowadzenie już kilkudziesięciu podatków i danin przez PiSowski rząd nie jest haniebne?
33
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Takie powiększenie strefy i takie opłaty zaproponował prezydent Lublina, który przekonuje, że dzięki temu kierowcy będą szybciej zwalniać miejsca następnym chętnym". Wolałbym, by zaczął od siebie i dał tym samym przykład innym, a nie zajmował przez cały dzień nieodpłatne miejsce na tyłach ratusza, za którego utrzymanie płacą podatnicy. To, co robi obecny jeszcze prezydent Lublina, krzyczy głośniej, niż to, co mówi!
-10
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Takie powiększenie strefy i takie opłaty zaproponował prezydent Lublina, który przekonuje, że dzięki temu kierowcy będą szybciej zwalniać miejsca następnym chętnym". Wolałbym, by zaczął od siebie i dał tym samym przykład innym, a nie zajmował przez cały dzień nieodpłatne miejsce na tyłach ratusza, za którego utrzymanie płacą podatnicy. To, co robi obecny jeszcze prezydent Lublina, krzyczy głośniej, niż to, co mówi!
 ***s://***medonet.pl/zdrowie,obsesja---objawy--przyczyny--leczenie--rokowania,artykul,1729407.html
16
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Takie powiększenie strefy i takie opłaty zaproponował prezydent Lublina, który przekonuje, że dzięki temu kierowcy będą szybciej zwalniać miejsca następnym chętnym". Wolałbym, by zaczął od siebie i dał tym samym przykład innym, a nie zajmował przez cały dzień nieodpłatne miejsce na tyłach ratusza, za którego utrzymanie płacą podatnicy. To, co robi obecny jeszcze prezydent Lublina, krzyczy głośniej, niż to, co mówi!
***s://***medonet.pl/zdrowie,obsesja---objawy--przyczyny--leczenie--rokowania,artykul,1729407.html
W tym konkretnym przypadku wystarczy parkomat na zapleczu miejsca pracy obecnego jeszcze prezydenta naszego miasta albo urządzenie tam zieleńca — takiego samego, jak planowany jest przy ulicy Chopina. Gdyby obecny jeszcze prezydent naszego miasta potrzebował pomocy, na którą wskazujesz, to zapewne skorzystałby z usług byłego członka klubu radnych PO wyłonionych z jego własnych rekomendacji, a obecnie dyrektora stosownego szpitala.
-13
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Doić mieszkańców ile się tylko da - oto chyba hasło niejakiego Żuka w dobie pandemii... Faktycznie na czasie i na pomoc mieszkańcom panie Żuk. Brawa, brawa i jeszcze raz brawa... Żałosne. Zamiast umożliwić ludziom jak najszersze korzystanie z prywatnych środków transportu kiedy wirus szaleje to pan stawia kolejne przeszkody. Super, pełen podziw...
-3
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeżeli pragnie się ograniczyć poruszanie się transportem indywidualnym po mieście to należy zaproponować zmiany alternatywne, mianowicie takie, że pomóc w promocji transportu zbiorowego, a najlepszym na chwilę obecną rozwiązaniem ku temu byłaby obniżka cen biletów( znaczna a nie delikatna) przy jednoczesnym zniesieniu socjalistycznych ulg( darmowe przejazdy dla osób powyżej 65 roku życia oraz dla dzieci i młodzieży do 16 roku - te zmiany sprawiły, że obecnie największy odsetek pasażerów zaczynają stanowić właśnie te grupy wiekowe - nic dziwnego mają za darmo to korzystają, sam bym korzystał non stop z komunikacji miejskiej, gdybym uzyskał możliwość darmowego jeżdżenia - tylko co z tego? brak opłacania za bilety = zmniejszenie wpływów a co za tym idzie możliwości podnoszenia częstotliwości kursowania linii są niemożliwe albo mocno odłożone w czasie, tym bardziej tworzenie nowych połączeń to pieśń przyszłości). Zasada jest prosta i bardzo logiczna - lepiej by więcej pasażerów( włączając w to grupy wiekowe, które nie potrzebnie zostały wyłączane) płaciło za bilety ale po zmniejszonych stawkach niż płaciło coraz mniej pasażerów a pozostali, nie objęci ulgami płacili zbyt duże stawki. To nie ma nic wspólnego z równością to faworyzacja z względu na wiek, uprzywilejowywanie jednych kosztem innych. Tak więc te dwie socjalistyczne ulgi jakie ostatnimi laty zostały poczynione byłyby cofnięte, tak, że jedynie dzieci do 5 roku życia byłby zwolnione od opłat za bilety oraz osoby po 75 roku życia, wszelkie inne pozostałe ulgi jakie obowiązywały przez ostatnie kilkanaście lat pozostałyby bez zmian. Bilety zaś powinny wynosić: 2,00zł normalny i 1,00zł ulgowy - takie ceny byłby przystępne dla każdego pasażera, nie będąc zbytnim obciążeniem dla kieszeni. Ceny biletów mogłyby wzrosnąć tylko wówczas jeśli poziom życia i dobrobyt mieszkańców uległby poprawie. Skrajny socjalizm zakłada nawet darmową komunikację miejską dla wszystkich - jak by się to skończyło? Ano tak, że wszelkie inwestycje, zmiany i tak dalej ciągnęłyby się grubymi latami i trwały w nieskończoność gdyż budżet miasta zostałby obciążony ekstra dużym wydatkiem jakim byłoby utrzymania transportu zbiorowego w mieście( a miasto ma już wiele długu oraz innych wydatków, dokładanie kolejnego nie byłoby niczym dobrym). Owszem powstawałaby trakcja trolejbusowa, wytyczane byłby buspasy, byłby nowy tabor autobusowy i trolejbusowy - wszystko ok. bo Unia chętnie na takie cele udzieli wsparcia finansowego, tyle tylko, że w kompetencjach Unii nie ma organizacji transportu zbiorowego w mieście Lublin - to należy do Zarządu Transportu Miejskiego, chęci i ambitne plany z pewnością były i są, problemem jest jednak brak wystarczających ilości środków pieniężnych na zmiany( stąd ostatnimi laty tendencja by puszczać wybranymi lub wszystkimi kursami określone linie/połączenia, gdyż ościenne gminy dopłacają za takie kursy niemałe pieniądze, które są sporym zastrzykiem gotówki toteż nic dziwnego, że ZTM był i jest tym zainteresowany) ale także duży opór na zmiany w siatce połączeń( najwięcej głosu w kwestii komunikacji miejskiej na spotkaniach konsultacyjnych zabierają osoby starsze - nie chcą zmian, chcą by było jak było i nie chcą często dostrzegać faktu, że miasto się zmienia to i potrzeby komunikacyjne obywateli także, tylko zawzięcie bronią aby nawet najmniejszej zmiany nie było). Jednakże Dworzec Metropolitalny może bardzo wiele uprościć i usprawnić komunikacyjnie - można być tego pewnym, że sporo się zmieni, ZTM wstrzymywał się z poważniejszymi zmianami w sieci połączeń od kilku dobrych lat, gdyż ma to na uwadze, tą inwestycję. Jedne linie stracą na znaczeniu, inne bardziej zyskają, może zmieni się numeracja? -niewykluczone, coś przybędzie, coś ubędzie ale to co jest pewne to fakt, że Dworzec Metropolitalny uporządkuje komunikację miejską, dokonując rozdziału tej stricte miejskiej od tej podmiejskiej - to z korzyścią dla każdego - gminy będą mieć swoje połączenia dostosowane wedle potrzeb oraz możliwości finansowych, same sobie go organizując( jaka trasa, jak często jeździ etc.), a mieszkańcy miasta będą mieć komunikację miejską tylko dla siebie, a nie podporządkowywaną gminom ościennym.
-9
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeżeli pragnie się ograniczyć poruszanie się transportem indywidualnym po mieście to należy zaproponować zmiany alternatywne, mianowicie takie, że pomóc w promocji transportu zbiorowego, a najlepszym na chwilę obecną rozwiązaniem ku temu byłaby obniżka cen biletów( znaczna a nie delikatna) przy jednoczesnym zniesieniu socjalistycznych ulg( darmowe przejazdy dla osób powyżej 65 roku życia oraz dla dzieci i młodzieży do 16 roku - te zmiany sprawiły, że obecnie największy odsetek pasażerów zaczynają stanowić właśnie te grupy wiekowe - nic dziwnego mają za darmo to korzystają, sam bym korzystał non stop z komunikacji miejskiej, gdybym uzyskał możliwość darmowego jeżdżenia - tylko co z tego? brak opłacania za bilety = zmniejszenie wpływów a co za tym idzie możliwości podnoszenia częstotliwości kursowania linii są niemożliwe albo mocno odłożone w czasie, tym bardziej tworzenie nowych połączeń to pieśń przyszłości). Zasada jest prosta i bardzo logiczna - lepiej by więcej pasażerów( włączając w to grupy wiekowe, które nie potrzebnie zostały wyłączane) płaciło za bilety ale po zmniejszonych stawkach niż płaciło coraz mniej pasażerów a pozostali, nie objęci ulgami płacili zbyt duże stawki. To nie ma nic wspólnego z równością to faworyzacja z względu na wiek, uprzywilejowywanie jednych kosztem innych. Tak więc te dwie socjalistyczne ulgi jakie ostatnimi laty zostały poczynione byłyby cofnięte, tak, że jedynie dzieci do 5 roku życia byłby zwolnione od opłat za bilety oraz osoby po 75 roku życia, wszelkie inne pozostałe ulgi jakie obowiązywały przez ostatnie kilkanaście lat pozostałyby bez zmian. Bilety zaś powinny wynosić: 2,00zł normalny i 1,00zł ulgowy - takie ceny byłby przystępne dla każdego pasażera, nie będąc zbytnim obciążeniem dla kieszeni. Ceny biletów mogłyby wzrosnąć tylko wówczas jeśli poziom życia i dobrobyt mieszkańców uległby poprawie. Skrajny socjalizm zakłada nawet darmową komunikację miejską dla wszystkich - jak by się to skończyło? Ano tak, że wszelkie inwestycje, zmiany i tak dalej ciągnęłyby się grubymi latami i trwały w nieskończoność gdyż budżet miasta zostałby obciążony ekstra dużym wydatkiem jakim byłoby utrzymania transportu zbiorowego w mieście( a miasto ma już wiele długu oraz innych wydatków, dokładanie kolejnego nie byłoby niczym dobrym). Owszem powstawałaby trakcja trolejbusowa, wytyczane byłby buspasy, byłby nowy tabor autobusowy i trolejbusowy - wszystko ok. bo Unia chętnie na takie cele udzieli wsparcia finansowego, tyle tylko, że w kompetencjach Unii nie ma organizacji transportu zbiorowego w mieście Lublin - to należy do Zarządu Transportu Miejskiego, chęci i ambitne plany z pewnością były i są, problemem jest jednak brak wystarczających ilości środków pieniężnych na zmiany( stąd ostatnimi laty tendencja by puszczać wybranymi lub wszystkimi kursami określone linie/połączenia, gdyż ościenne gminy dopłacają za takie kursy niemałe pieniądze, które są sporym zastrzykiem gotówki toteż nic dziwnego, że ZTM był i jest tym zainteresowany) ale także duży opór na zmiany w siatce połączeń( najwięcej głosu w kwestii komunikacji miejskiej na spotkaniach konsultacyjnych zabierają osoby starsze - nie chcą zmian, chcą by było jak było i nie chcą często dostrzegać faktu, że miasto się zmienia to i potrzeby komunikacyjne obywateli także, tylko zawzięcie bronią aby nawet najmniejszej zmiany nie było). Jednakże Dworzec Metropolitalny może bardzo wiele uprościć i usprawnić komunikacyjnie - można być tego pewnym, że sporo się zmieni, ZTM wstrzymywał się z poważniejszymi zmianami w sieci połączeń od kilku dobrych lat, gdyż ma to na uwadze, tą inwestycję. Jedne linie stracą na znaczeniu, inne bardziej zyskają, może zmieni się numeracja? -niewykluczone, coś przybędzie, coś ubędzie ale to co jest pewne to fakt, że Dworzec Metropolitalny uporządkuje komunikację miejską, dokonując rozdziału tej stricte miejskiej od tej podmiejskiej - to z korzyścią dla każdego - gminy będą mieć swoje połączenia dostosowane wedle potrzeb oraz możliwości finansowych, same sobie go organizując( jaka trasa, jak często jeździ etc.), a mieszkańcy miasta będą mieć komunikację miejską tylko dla siebie, a nie podporządkowywaną gminom ościennym.
 Obniżka cen biletów przy skokowych podwyżkach poziomu płacy minimalnej? To jest niedorzeczne. Pokaż mi jedno polskie miasto które w ostatnich latach obniżyło ceny biletów.
11
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To co robi Żuk z tymi opłatami to po prostu draństwo. Podwyższać opłaty chorym na raka to naprawdę podłe.
-4
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.